حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکنون کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند آپدیت‌ها را از طریق Patch جدید مدیریت کنند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت پس از انتشار بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ و زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه این نسخه تقریبا نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ خواهد بود، تاحدودی به دوستداران خود گوشزد کرد که در کنفرانس چهارشنبه خبری از تغییرات بیشتری نخواهد بود چرا که این بیلد را برای تولیدکنندگان سخت‌افزار ارسال کرده است. اکنون یک بروزرسانی جدید برای این بیلد عرضه شده که به لطف آن می‌توان آپدیت خودکار سیستم‌عامل را غیرفعال کرد. در ادامه با ما باشید.

بسیاری از بروزرسانی‌ها و آپدیت‌های خودکار مشکلات حادی را برطرف می‌کنند که در صدر آنها می‌توان به مشکلات امنیتی یا برطرف کردن باگ‌های حساس اشاره کرد که مایکروسافت همواره در ویندوز آپدیت آنها را برطرف کرده است، اما در برخی از موارد نیز بعضی از آپدیت‌ها، باعث ایجاد اختلال در عملکرد سیستم‌عامل می‌شوند و بهتر است که کاربران از نصب کردن آنها خودداری کنند.

قبلا اخباری پیرامون این موضوع که ردموندی‌ها قابلیت از کار انداختن آپدیت خودکار سیستم عامل را غیرفعال کرده‌اند، منتشر شده بود و ظاهرا در ویندوز ۱۰ این شرکت شدیدا اصرار دارد که همه‌ی کاربران همواره بروز باشند و از گزند حملات و مشکلات مختلف در امان بمانند.

ظاهرا اکنون یک پچ با شماره کد KB3073930 برای کاربران ویندوز منتشر شده که به لطف آن می‌توان آپدیت‌های ویندوز یا درایورهای سیستم را پنهان و یا غیرفعال کرد که شاید برای بسیاری از کاربران مفید واقع شود، مخصوصا کاربران کشورمان که همواره از لحاظ حجم ترافیک اینترنت خود با محدودیت شدید روبرو هستند!

block

در روز شنبه، مایکروسافت آپدیتی را برای کاربران ویندوز ارائه داد که طی آن کاربران در هنگام وبگردی در اینترنت اکسپلورر با کرش کردن و خروج غیرعادی مرورگر مواجه شدند و همچنین بسیاری از آنها نیز از دریافت آخرین آپدیت‌ها برای درایور کارت گرافیکی انویدیا شاکی بودند که این امر تا حدودی مایکروسافت را بر آن داشت که بر روی امکان غیرفعال کردن آپدیت‌هایی خاص واکنش نشان دهد و اکنون شاهدیم که کاربران قادر خواهند بود آپدیت‌هایی مشخص را غیرفعال کنند.

در حال حاضر این آپدیت از طریق بخش ویندوز آپدیت در دسترس نیست و به صورت اپی مجزا می‌توان آن را اجرا کرد و مدیریت بخش آپدیت‌های ویندوز را بر عهده گرفت. از هم اکنون کاربران اینسایدر و از روز چهارشنبه ۷ مرداد نیز کاربران نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ می‌توانند از این نرم‌افزار کوچک برای اعمال محدودیت در آپدیت‌های ویندوزشان استفاده کنند.
در صورت تمایل به دانلود این نرم‌افزار می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-releases-tool-to-allow-you-to-block-automatic-windows-10-updates” target=”blank” background=”#0fc5b7″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta

این خوبه که بتوان آپدیت و خاموش کرد
با این اوضاع نت و ترافیک ما نمیشه که آپدیت سر خود باشه
………..
منتظرم نسخه نهایی کرک شده بیاد دانلودش کنم :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...