حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکنون می‌توان برای خرید اسمارت‌فون وان پلاس ۲، درخواست دعوتنامه کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

بدون شک وان پلاس با پرچمدار اولش که با شعار “قاتل پرچمدارها” وارد میدان نبرد شد، توانست توجهات بسیاری را معطوف خود سازد و فروش میلیونی نسل اول خود گواه کار تحسین برانگیز این شرکت در اولین تلاشش در جهت نفوذ در بازار اسمارت‌فون بود. مشکلاتی که در نسل اول این گوشی در بخش سفارش دادن و تهیه‌ی آن رخ داد، باعث شد که این شرکت در نسل دوم به تکاپو افتاده و تغییراتی را در ساختار سفارش اسمارت‌فون خود اعمال کند. در ادامه با ما باشید.

با تغییراتی که این شرکت در مدل جدید اعمال کرده، اکنون می‌توانید در وبسایت رسمی آنها، نسل دوم را از طریق این لینک سفارش دهید. شرکت چینی در مدل اول وان پلاس تصمیم گرفت که بجای فروش از طریق فروشگاه و روش‌های مرسوم، محصولات خود را با دعوتنامه بفروش برساند که اصطلاحا روشی سنتی به حساب آمده و در کنار جذابیت‌ها و هیجان‌های خاص خود، توانایی و موجودی فراوانی را طلب می‌کند و این شرکت موفق چینی با وجود برخی نواقص در نسل اول، توانست توجهات فراوانی را معطوف خود سازد.

مانند نسل اول، در OnePlus 2 نیز متقاضیان این محصول می‌توانند با دریافت دعوتنامه از دارندگان حال حاضر وان پلاس ۲ و یا از طریق یکی از تبلیغات و پیشنهادات شرکت، نسبت به تهیه‌ی آن اقدام کنند. مدت زمان تقریبی از ثبت سفارش تا تحویل محصول ۳ هفته برآورد شده است، بنابراین در صورت سفارش آن، چندان عجله‌ای برای تحویل گرفتن قاتل دوست داشتنیتان نداشته باشید!

ظاهرا این شرکت در رابطه با محصول جدید خود بسیار مطمئن است و اعلام کرده که با عرضه‌ی مدل دوم، وارد فصل جدیدی از رقابت و چالش خواهیم شد و سیستم ارسال دعوت‌نامه‌ها می‌تواند تیم ما را در مدیریت فروشمان یاری دهد. در ماه آوریل(اواخر فروردین) این شرکت اعلام کرد که آنها بزودی امکان خریداری محصولاتشان را بدون نیاز به دعوتنامه فراهم خواهند کرد و ظاهرا فروش قابل توجه سری اول، این شرکت چینی را تشویق به اتخاذ چنین سیاستی کرده است.

این شرکت برای نخستین بار چندی پیش با یکی از اپراتورهای موبایل برای عرضه‌ی محصولاتشان به صورت قراردادی به توافق رسیدند و این احتمال وجود دارد که بزودی در کشور آمریکا نیز با عرضه‌ی این اسمارت‌فون، اپراتورها استقبال خوبی از آن به عمل آوردند.

به نظر شما وان پلاس می‌تواند مانند سایر شرکت‌های سختکوش چینی مانند شیائومی یا ZTE سهم بزرگی از بازار را به تصاحب خود درآورد و از لیست Others خارج شود؟

[su_button url=”http://venturebeat.com/2015/07/25/invites-to-get-a-new-oneplus-2-phone-are-now-available” background=”#0fc5b7″]venturebeat[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

هیچ جا ندیدم قاتل واسه کسی دعوتنامه بفرسته!
معمولاً قاتل خودشو تحمیل میکنه!
پس الکی دور باطل نچرخ وان پلاس! اینقدم قاتل قاتل نکن،زنگ میزنم کارآگاه دریک بیاد ببرتت!

riofarina

تو ایران برای خرید راهی هست؟منظورم خرید از دلالها یا سایت دلالها نیست.میشه از ایران ثبت نام کرد؟

SAMSUNG 2015

درود بر وان پلاس. :good:
کاش یک نماینده رسمی ازش تو ایران بیاد بتونیم باهاش بریم از نزدیک کار کنیم ببینیم چطوریاس که البته مطمئنم عالیه! B-)

حبیب

نماینده رسمی آرش جان؟!
گوشیشو به سختی میشه پیدا کنی،اونوقت نمایندگی؟؟؟

Shahspik

یا خدا !!!!!!!!!!
خودتی؟
چرا اسمی از سامی نیوردی؟ :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...