حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 Evo) رسما معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، حتما بخوانید

اچ تی سی چندی پیش مدل HTC Bolt را تحت قرارداد با اپراتور Sprint ایالات متحده امریکا معرفی کرد. این دستگاه در دسته بندی مشخصی ارایه نشده اما از مشخصات سخت افزاری آن می توان در رده میانه قرارش داد. پس از این ارایه با همکاری Sprint، شایعاتی درباره احتمال وجود یک نسخه جهانی از این دستگاه زیبا منتشر شد که تحت برند اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 Evo) به فروش برسد. امروز آن روزی است که این شایعه به حقیقت پیوسته و در این مطلب می خواهیم با اچ تی سی ۱۰ اوو بیشتر آشنا شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

htc-10-evo

مشخصات سخت افزاری اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 evo) تفاوتی با اچ تی سی بولت (HTC Bolt) ندارد. در حقیقت همان دستگاه تحت نام دیگری برای بازار جهانی به فروش خواهد رسید. چیپست به کار رفته در اچ تی سی ۱۰ اوو چیپست معروف اسنپدراگون ۸۱۰ است، چیپستی که در دستگاه های اچ تی سی در وان ام ۹ استفاده شد و عملکرد خوبی نداشت اما شاید با نسخه اصلاح شده در اچ تی سی ۱۰ اوو بتواند عملکرد خوبی را داشته باشد. ۳ گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به شما برای اجرای فرامین و نگهداری اطلاعات کمک خواهند کرد.

htcbolt_2230

دوربین اصلی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال تصویر و گشودگی دیافراگم f/2.0 به همراه فوکوس تشخیص فاز به شما کمک می کنند تا خاطرات خود را ثبت کنید. تصاویر سلفی به عهده دوربین ۸ مگاپیکسلی است که با دیافراگم f/2.4 انتظار عملکرد درخشانی از آن در شرایط نوری ضعیف نداریم.

نمایشگر اچ تی سی ۱۰ اوو با اندازه ۵.۵ اینچ، رزلوشن QHD و پنل Super LCD 3 با پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ ارایه می شود. این یعنی اچ تی سی نیز تصمیم گرفته تا نسخه بزرگتر پرچمدار خود را برای نیمه دوم یا بهتر بگوییم، چارک پایانی سالی ۲۰۱۶ ارایه کند.

htc-10-evo-2

بدنه آلومینیومی زیبا و خشن اچ تی سی ۱۰ در اچ تی سی ۱۰ اوو نیز استفاده شده است اما با تغییرات جزئی. ابتدا اینکه گواهینامه IP57 به آن اضافه شده است و این به معنی مقاومت در برابر آب تا عمق ۱ متری و مدت زمان ۳۰ دقیقه است. دوم اینکه پشت دستگاه دیگر مثل اچ تی سی ۱۰ قوس ناچیز خود را ندارد و تخت است. ضخامت ۸٫۱ میلی متری و وزن ۱۷۴ گرمی با وجود باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری خیلی بهینه و مناسب به نظر نمی رسد، اما بد هم نیست.

خداحافظ جک ۳٫۵ میلی متری صدا، سلام گوریلا گلس نسل ۵

htcbolt_2236

نکته مهم اما این است که اچ تی سی نیز با این دستگاه چاق (!)‌ خود تصمیم گرفته است جک ۳٫۵ میلی متری صدا را حذف کند که خب موضوع خیلی خوشحال کننده ای نیست اما باید به جان خریدش. همانطور که انتظار دارید پورت USB Type C نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره اچ تی سی ۱۰ اوو (HTC 10 evo) چیست؟ به نظر شما اچ تی سی در جهت صحیحی گام برداشته است؟ انتظارات شما از یک فبلت ۵٫۵ اینچی در این دستگاه حضور دارند؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/htc_10_evo_is_now_official_as_the_international_htc_bolt-news-21764.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.v

ادمین اگه وجدان داری نشون بده همه بخونن.
الان ایراد این گوشی چیه که انقدر بد گفته شده ازش؟
دوربینش
اسنپ ۸۱۰
رم
صفحه نمایش
اندازه
طراحی
یا چه ایرادی داره؟
اخرین سیستم عامل توشه
رابط سنس عالیه
و البته زیبا
اپل جک هدفون رو حذف کرد همه گفتن نوآوری،ایول اپل.
الان اچ تی سی همینکارو کرده نوشتن خوشحال کننده نیست !
سامسونگ با رابط کاربری به اون سنگینی و کهنگی مورد ستایش قرار میگیره و سنس اچ تی سی دیده نمیشه،حتی اس هفتتون usb-c رو هم نداره و این داره.
ال جی با طراحی های زشت و زنندش و ماژولار نچندان به درد نخورش خلاق نامیده میشه و اچ تی سی با طراحیای عالیش به چشم نمیاد.
چطوره که ال جی جی ۵ به htc 10 ترجیح داده میشه؟درحالیکه دوربین باتری طراحی رابط کاربری ۱۰ سرتره.

اخه واقعا چرا؟تا کی باید برند به این خوبی و معتبری با مطالب تعیین کننده و صد البته نا انصافانه از چشم مردم و بازار انداخته بشه؟
یکم چشممونو باز کنیم .

Milad.tech

دوست عزیز اینا چیه نوشتی؟
بنده به عنوان یه فن دوآتیشه ی htc هر چیزی رو که نویسنده نوشته قبول دارم
نمیدونم چندتا از گوشیهای htcرو تجربه کردی اما من چندتاشو داشتم آخریشم htc10
گوشیهای htcایراداتی دارن که آدمو زده میکنه
باتری ضعیف و نمایشگر ضعیف htc10 بدجوری تو ذوقم زد
حالا اینجا که پردازنده افتضاح شده و جک هدفون ۳٫۵حذف شده و دوربین هم که از htc10 ضعیف تر شده
قیمت هم که افتضاحه.آخه کی حاضر میشه ۶۰۰ دلار به این زباله بده که حتی از یه گوشی مثل ایکسپریاx سونی هم ضعیفتره ولی قیمتش از اون بیشتر
با ۵۰۰ دلار میشه جی۵خرید که همه چیش غیر از باتری از این بهتره
یا حتی نوت۵ یا v20 بدون گارانتی

REZA

اقا میلاد گوشیتون مبارک
ازش راضی هستید؟باتری و صفحه نمایشش در چه حده؟

mega08

عزیزم .یا تازه واردی یا سنت پایینه یا متنو نمیخونی و… . این مطلب از gsmarena گرفته وترجمه شده . از خودشون که ننوشتن. در ضمن با اون سابقه بد snap 810 چرا باز رفته سراغش خدا میدونه

MOAZEZ

حتما تونسته عین سونی گرمایs810رو کم کنه که استفاده نکرده. از فدرت این پردازنده نتونسته بگذرهhtc. البته من نظرم اینه s652بهتره ازs810

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)