حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی U Play با نمایشگر ۵٫۲ اینچی احتمالاً هم‌زمان با فبلت اچ‌تی‌سی U Ultra رونمایی می‌شود

شرکت اچ‌تی‌سی تأیید کرده که بلافاصله بعد از نمایشگاه CES 2017 مراسمی را در ۱۲ ژانویه برگزار خواهد کرد؛ اما این شرکت تایوانی هیچ جزئیاتی از محصولاتی که قرار است هفته آینده در این مراسم رونمایی شوند، ارائه نکرده است؛ اما ما می‌دانیم که دو یا سه گوشی هوشمند در این مراسم رونمایی خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

یکی از تازه‌ترین گزارش‌ها مدعی شده که اچ‌تی‌سی سه محصول جدید با کد نام‌های: اچ‌تی‌سی آلپاین، اچ‌تی‌سی اوشن نوت و اچ‌تی‌سی X10 را معرفی خواهد کرد.

احتمالاً پرچم‌دار این شرکت اچ‌تی‌سی اوشن نوت خواهد بود که با نام تجاری اچ‌تی‌سی U Ultra روانه بازار خواهد شد. دو محصول دیگر یعنی اچ‌تی‌سی آلپاین و اچ‌تی‌سی X10 گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای هستند که در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شوند.

اکنون گزارش جدیدتری از همان منبع قابل اعتماد منتشر شده و فاش کرده که اچ‌تی‌سی U Ultra دارای نمایشگر ۶ اینچی و همچنین بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون تولید خواهد شد. به‌علاوه اطلاعاتی در مورد مشخصات دو گوشی هوشمند دیگر این شرکت که قرار است در این مراسم رونمایی شوند نیز در همین گزارش آمده است.

ظاهراً اچ‌تی‌سی آلپاین نمایشگر ۵٫۲ اینچی خواهد داشت و با نام تجاری اچ‌تی‌سی U Play به بازار عرضه خواهد شد، همچنین از آنجایی که این دستگاه به‌نوعی برادر کوچک‌تر U Ultra محسوب می‌شود نیز ممکن است بدون جک ۳٫۵ هدفون تولید شود.

سومین دستگاه اچ‌تی‌سی که در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود، X10 خواهد بود که گفته شده نسخه‌ی بهبود یافته از اچ‌تی‌سی X9 به‌حساب می‌آید؛ این محصول از نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی در کنار پردازنده‌ی هشت هسته‌ای شرکت مدیاتک بهره خواهد برد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/HTC-U-Play-with-5.2-inch-display-could-be-unveiled-alongside-HTC-U-Ultra-phablet_id89710″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

خیلیم خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش