حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی Aero به پردازنده ۱۰ هسته‌ای مدیاتک مجهز خواهد شد؛ احتمال معرفی به‌عنوان اچ‌تی‌سی A9

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

در ماه‌های گذشته، مدیرعامل اچ‌تی‌سی، خانم Cher Wang گفته بود که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا گوشی جدید Hero را در ماه اکتبر معرفی کند. ظاهرا این گوشی با نام اچ‌تی‌سی Aero از سوی این شرکت در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد. در روزهای گذشته نیز اطلاعاتی را درمورد اچ‌تی‌سی Aero توسط لودهنده‌ها شنیده بودیم. هفته‌ی گذشته شایعات مربوط به پرچم‌دار جدید این شرکت با نام اچ‌تی‌سی O2 به گوش رسید. انتظار می‌رود که O2 در سال آینده معرفی شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

طبق شایعات شنیده شده، انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی O2 به صفحه‌نمایش ۶ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شود. همچنین این گوشی، دارای گواهی IP خواهد بود. وجود پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۲۰ به این معنی است که این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

طبق گزارش جدید منتشر شده، اچ‌تی‌سی Hero یا Aero به‌عنوان اچ‌تی‎‌سی A9 عرضه خواهد شد. این گزارش می‌گوید که این گوشی به یک پردازنده ۱۰ هسته‌ای Helio X20 مدیاتک، شیشه‌ی منحنی ۲٫۵D و بدنه‌ی تمام فلزی مجهز خواهد شد. این گزارش همچنین می‌گوید که اچ‌تی‌سی A9 در رنگ‌های طلایی و خاکستری تیره عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت این گوشی، بین ۴۷۰ دلار تا ۶۲۶ دلار باشد.

انتظار می‌رود که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از دو گوشی اچ‌تی‌سی A9 و اچ‌تی‌سی O2 منتشر شود. عرضه‌ی اچ‌تی‌سی وان M9 و دیگر مدل‌ها، کمکی به اوضاع این شرکت در بازار اسمارت‌فون‌ها و سهام آن نکرد. این شرکت امیدوار است تا با عرضه‌ی اسمارت‌فون‌های جدید، وضعیت خود را در بازار اسمارت‌فون‌ها بهبود ببخشد و شاهد افزایش سهام خود باشد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Report-HTC-Aero-carrying-MediaTeks-deca-core-chipset-might-arrive-as-the-HTC-A9_id72961″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

طبق معمول یه گوشی زیبا استثنایی و مستحکم خواهد بود که بنا بدلایلی متاسفانه موفق نخواهد بود.
htc یه برند دوست داشتینی که آرزو میکنم موفق بشه.

galaxy

اسنپدراگون ۸۲۰ به این معنی است که این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.
اصلاح کنید ۲۰۱۶

pouya

امیدوارم برگرده به عرصه رقابت و فروشش زیاد بشه اصلا دوس ندارم اچ تی سی ورشکسته بشه :good: 😉

amir7778

برند دوست داشتنی اچ تی سی باز خواهد گشت

zeo1

واقعا خیلی دوست دارم HTC به صدر برگرده البته باید رو ضعف هاش هم خوب کار کنه؛ من M9 خریدم بعد چند مدت فروختم رفتم سام خریدم دوربین M9 واقعا خوب بود نمیدونم چرا سایتها اینهمه ضعف دوربینش رو بزرگش کرده بودن من که راضی بودم” با این که سام رو خیلی دوست دارم ولی یادمون نره اگه سونی و HTC نبودن و بحث رقابت نبود الجی و سام هنورز که هنوز داشتن از پلاستیک استفاده میکردن” دوستان ناراحت نشن من واقعیت رو گفتم

zeo1

واقعا خیلی دوست دارم HTC به صدر برگرده البته باید رو ضعف هاش هم خوب کار کنه؛ من M9 خریدم بعد چند مدت فروختم رفتم سام خریدم دوربین M9 واقعا خوب بود نمیدونم چرا سایتها اینهمه ضعف دوربینش رو بزرگش کرده بودن من که راضی بودم” با این که سام رو خیلی دوست دارم ولی یادمون نره اگه سونی و HTC نبودن و بحث رقابت نبود الجی و سام هنورز که هنوز داشتن از پلاستیک استفاده میکردن” دوستان ناراحت نشن من واقعیت رو گفتم :rose:

REZA

ببینیم چی میشه.شاید میخواد ۲٫۵ دی رو روی این ازماش کنه که بعد رو ام ۱۰ بدونه مشکل باشه و میخواد ببینه سلیقه ها چطورن

soxok

رقابت htc . sony . sum . apple . lg زیباست . بدون htc بی مزست . هرکدوم از این برند ها نباشن بی مزست

Rhasta

عزیز مایکروسافت یادت رفتااااااا 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی