حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیشرفته‌ی خوش استایل:‌ اچ‌تی‌سی وان ای ۹ پلاس (+One E9) در بازار ایران موجود است

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

تهران، چهارم مرداد ۱۳۹۴- اچ‌تی‌سی، پیشرو جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، گوشی  سبک، پیشرفته و زیبای HTC One E9+ را از امروز در ایران عرضه میکند. در کنار امکانات حرفه ای، این گوشی به گونه ای طراحی شده است که هر فرد خلاقانه به بهترین وجه ، بهره‌‌وری و اتصال به دنیا را تجربه کند.

نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت:« ما معتقدیم که در راستای تعهد به نوآوری و طراحی خلاق، به روز ترین تکنولوژی ها را با بهترین سخت افزارها برای تجربه ای بی بدیل ترکیب کرده‌ایم. در HTC One E9+، جدیدترین عضو خانواده HTC One، طراحی برازنده و قابلیت های حرفه ای را با قیمت پایین تری جمع‌آوری کرده ایم تا تعداد زیادی از بهترین امکانات‌مان از صفحه نمایش بزرگ و لوکس تا دوربین حرفه ای با کیفیت بالا را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم.»

راحتی در عملکرد و سبک سازی شخصی

 گوشی HTC One E9+، به راحتی سبک سازی شخصی را در کنار عملکرد حرفه ای ترکیب کرده است. با صفحه نمایش خیره کننده ۵.۵ اینچی که رنگ ها را شفاف و جزییات را واضح نمایش می‌دهد، شما میتوانید به راحتی در بازی های مورد علاقه و  یا فیلم های سینمایی محبوب تان غرق شوید. در کنار صفحه نمایشی شگفت انگیز، شما به کیفیت صدایی هیجان انگیز نیاز دارید. بلندگوهای دوقلو در جلوی گوشی و HTC BoomSound™ و کیفیت صدای Dolby در HTC One E9+ صدایی غنی و عالی را برای لذت بردن از این گوشی فراهم کرده است.

عکاسی باورنکردنی: عکاس درون خود را بپرورانید 

HTC One E9+  برای کمک به عکاس درون شما به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی تجهیز شده که به شما این امکان را می دهد تا عکس هایی خیره کننده بگیرید که لحظه ها را با تمامی جزییاتش ثبت میکند.عکس ها و فیلم هایی که از لحظه های مورد علاقه‌تان، با وضوح بالا ثبت و ذخیره کرده اید را با همان کبفبت بالا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا بر روی تلوزیون های HD نمایش دهید.

به علاوه، دوربین جلویی با زاویه دید وسیع و تکنولوژی  UltraPixel، که در مقایسه با دوربین های عادی سه برابر بیشتر نور جذب میکند، عکس هایی شفاف تر و واضح تر را حتی در نور کم ثبت می‌کند.

HTC Sense™ ۷: توانمدی در زندگی دیجیتالی 

HTC One E9+ امکانات زیادی برای بهتر شدن کیفیت عکاسی در اختیار شما قرار میدهد.HTC Sense 7 با نرم افزار EYE™ Experience عکاسی خلاقانه را راحت کرده است. دسته ای از امکانات ویرایش عکس از جمله قاب های مختلف، ویرایش های متفاوت عکس و قابلیت های زیادی که بوسیله آنها به هر عکس جلوه ی هنری منحصر به خودتان بدهید. اپلیکیشن    Zoe™، به صورت خودکار ویدویویی از مجموعه عکس های شما میسازد و شما میتوانید برای این ویدیو موسیقی متن انتخاب کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها هم عکس های مرتبط خود را به این مجموعه اضافه کنند و مجموعه ی هیجان انگیزی از لحظه ای خوش داشته باشید.

 برای اطمینان از اینکه تلفن هوشمند شما، نیازهای زندگی دیجیتالی شما را به خوبی برآورده میکند HTC One E9+ به شما قدرت کنترل همه امکانات را میدهد. HTC sense 7 قابلیت بالایی در شخصی سازی دارد، هوشمندانه عکس های محبوب شما را بررسی و تحلیل میکند، و بر اساس آن رنگ زمینه، تم رنگ ها و حال و هوای اپلیکیشن های شما را تغییر میدهد. در عین حال که با تغییر چیدمان در صفحه اصلی شما و قرار دادن اپلیکیشن های متناسب با موقعیت شما، این امکان را بوجود می‌آورد که گوشی شما همراه همیشه پویای شما باشد. با این برنامه کاربردی که قابلیت شخصی سازی و محتوا نمایی دارد، شما همیشه به اندازه یک کلیک با امکانات مورد استفاده خود فاصله خواهید داشت.

در لایه ی زیرین این امکانات پیشرفته، در گوشی HTC One E9+ از به روز ترین تکنولوژی ها بهره برده است. تکنولوژی هایی نظیر: MediaTek helio™ X10 Octo و پردازنده هشت هسته ای ۸ x 2GHz، که کارکردن همزمان و چند تکلیفی را به راحتی ممکن میکند.

عرضه عمومی 

این گوشی در رنگ های طلایی-صورتی کلاسیک و طلایی-خاکستری و طلایی-قرمز در بازار ایران موجود است

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

همه چیزش عالیه اما دوربینشو بد جا کار گذاشتن.
واقعا قحطی جا بود؟ :scratch:

mehrdadi

طراحی زیبایی داره.فقط دوربینش درشته!
ولی من کلا این سبک طراحی اچ تی سی رو بیشتر دوست دارم تا قیافه htc one 🙂

REZA

راحتم از جیب در میاد؟؟
خداییش اچ تی سی عالیه.واسه رابط کاربریش میگم و صداش که این دوتا رو من دوس دارم

alizaryoun

رفتم چارسو‌ تو مایکروتل دستم گرفتم. راستش وقتی خیلی با سرعت باهاش کار می کردم کمی در مقایسه با وان ام ۸ و ۹ لگ میزد. فروشنده گفت به خاطر پردازنده مدیاتکه. فکر کنم کمی رزولیشن QHD برای x10 زیاده. گوشی مورد علاقه خودمم هم پردازندش x10 هست. البته اون فول اچ دیه. امیدوارم وقتی سفارش دادم و خریدم اون لگ نزنه.

REZA

فروشنده درست گفته

Son Of Taurus

راست گفته ..
QHD کلا خیلی فشار میاره !
در ضمن گوشیت که احتمالا LeTv S1 یا X500 ــه ، مبارک ، خیالتم از بابت لگ راحت ! 🙂

پ.ن : شایدم میزو گرفتی :دی

alizaryoun

اطلاعات شما خیلی بالاست دوست خوبم.مرسی از لطفت راستش میزو ام ایکس ۵ می خوام بگیرم.اما فعلا فقط پک چین هست.یه متو ایکس ۲۰۱۴ گرفتم.چند روز بعد دادم رفت.همه چیزش عالی بود بجز باتریش.فعلا با بلک بری زد ۱۰ کار می کنم تا بررسی ام ایکس ۵ بیاد.شنیدم باتریش خوب نیست.

riofarina

قرمز! فکر کنم خیلی خاص بشه. کلا رنگ قرمز به اینجور گوشیا میاد. دوربینشم درسته بد جایی هست ولی حس خاص بودن و القا میکنه. طراحیش خیلی قشنگه.

milad7

m9 پلاس از این بهتره … دوربین۲گانه داره.سی پی یو قویتر.بدنه فلزی .حسگر اثر انگشت و البته ۵۰۰ تومن گرونتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....