حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iTunes 12.5.4 را با پشتیبانی از اپلیکیشن TV app منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری

در هفته جاری شاهد به‌روزرسانی‌های متعددی برای کاربران اپل بودیم. از نسخه جدید iOS10.2 گرفته تا macOS 10.12.2 Sierra و tvOS 10.1 همگی تغییرات فراوانی را به همراه داشتند. روز گذشته اپل کلکسیون به‌روزرسانی‌های خود را با انتشار iTunes 12.5.4 تکمیل کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپلیکیشن iTunes 12.5.4 مشکلات قبلی خود را برطرف کرده و عملکرد و کارایی خود را افزایش داده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نوظهور نسخه جدید iTunes، پشتیبانی این نرم‌افزار از اپلیکیشن TV app است. این اپلیکیشن دنیای ویدیویی گوشی شما را متحول خواهد کرد. در طرف دیگر با تولید و عرضه عمومی MacBook Pro مجهز شده به نوار ابزار لمسی، اپل که خود را مستلزم پشتیبانی دوچندان از محصول شگفت‌انگیز خود می‌دانست تصمیم گرفت تا قابلیتی ویژه در اپلیکیشن مدیریتی خود با نام آیتونز برای مک بوک های جدید تعبیه کند تا رضایت کاربران را به همراه داشته باشد.

اپلیکیشن iTunes 12.5.4 با پشتیبانی از TV app از راه رسید!

نرم‌افزار iTunes 12.5.4 با پشتیبانی کامل از نوار ابزار لمسی مک بوک پرو، قابلیت‌های فراوانی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. در ادامه می‌توانید نکاتی که اپل در مورد نسخه جدید آیتونز ارائه کرده است را مشاهده نمایید:

این به‌روزرسانی جدید، پشتیبانی نرم‌افزار iTunes از اپلیکیشن TV app در iPhone، iPad، iPod touch و Apple TV را به همراه خواهد داشت. کاربران با بهره‌گیری از نوار لمسی MacBook Pro قادر خواهند بود تا در نرم‌افزار آیتونز به‌راحتی به موزیک‌های موردعلاقه خود گوش‌داده و بین قسمت‌های مختلف آن حرکت کنند. همچنین در نسخه جدید iTunes، مشکلات پیشین برطرف شده و عملکرد کلی نرم‌افزار افزایش پیداکرده است.

کاربران سیستم‌عامل مک می‌توانند با مراجعه به سربرگ Updates در Mac App Store اقدام به آپدیت نسخه پیشین آیتونز خود کنند. کاربران ویندوز نیز می‌توانند با اجرا کردن نرم‌افزار آیتونز و انتخاب گزینه Check for Updates از سربرگ Help نسخه جدید این اپلیکیشن را دریافت نمایند. لینک دریافت مستقیم iTunes 12.5.4 در ادامه قرارگرفته که می‌توانید به‌صورت دستی آن را دانلود نموده و بر روی سیستم‌عامل خود راه‌اندازی نمایید.

[button type=”round” color=”” target=”” link=”https://support.apple.com/kb/dl1814?locale=en_US”]دانلود iTunes 12.5.4[/button]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2016/12/13/itunes-12-5-4-is-out-with-support-for-tv-app-touch-bar-enabled-scrubber-more/”]iDB[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید