حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ را می‌خواهید دانگرید کنید؟ بهتر است از این کار منصرف شوید

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اپل در WWDC از نسخه تازه سیستم عامل اپل واچ رونمایی کرد و هنوز در وضعیت بتا قرار دارد. شاید شما نیز این نسخه را امتحان کرده باشید اما از باگ های فراوان آن به تنگنا آمده باشید و در خیال داشته باشید که آن را به نسخه اصلی بازگردانید. اما خب باید به شما بگوییم که این کار امکان پذیر نیست. اما یک راه حل دارید! در ادامه ترنجی را دنبال نمایید.

watchOS 2 را می‌توان یک سیستم عامل بتا کاملا ضعیف نامید. به گونه ای که شخصاً علاقه چندانی به استفاده از ساعت هوشمند خود ندارم. باگ ها فراوان، لگ ها و حتی عدم پایداری و ریستارت شدن های بی‌شمار بسیاری از تستر هارا خسته کرده و باعث شده است که بسیاری از افراد در فکر و خیال خود این تصمیم را بگیرند که اپل واچ را به WatchOS 1 دانگرید کنند.

اما گویا اپل علاقه‌ی چندانی به این کار ندارد و برای دانگرید کردن اپل واچ یک راه طولانی گذاشته است.

ابتدا به پورتال توسعه دهندگان اپل بروید و با اکانت خود وارد سایت شوید. در گام دوم گزینه ارسال دیوایس برای پشتیبانی را انتخاب و آن را بفشارید.سپس وارد Setup & Usage و در نهایت به بخش Updating my Apple Watch OS وارد شوید. در اینجا شما به گفتگوی انلاینی وصل می‌شوید که از شما اطلاعات محل زندگی و… را می‌خواهد و و باید دیوایس خود را برای اپل ارسال کنید و پس از ۳-۴ روز آن را دریافت کنید.

نظر شما چیست؟ آیا حاضر به انجام این روند برای دانگرید ساعتتان هستید؟

[su_button url=”http://9to5mac.com/2015/07/08/downgrade-watch-os/” target=”blank” background=”#377431″]9to5mac[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HG S

اگه همون نسخه بتا بمونه با این روش بهتره.هفت خان رستمه مگه.

B.Sony

Sony smart watch 2 بهتر از اینه هم ضد آبه هم باطری بهتری داره هم خیلی شیک هست میتونیم این موارد رو تو فروش هم پیدا کنیم چرا که اپل واچ از نظر فروش شکست سختی برای اپل داشت

عليرضا

دمت گرم خیلی کارت درسته :))))
دوما اپل واچ شکست بود ؟ فقط همین رو بگم »»»» هه 😀

REZA

دوست عزیز کجاش شکست بود؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....