حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ در بازار بی‌ رقیب است؛ ۱۰ برابر فروش بیشتر نسبت به ساعت های سامسونگ

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics را می‌شناسید؟ همان موسسه ای که معمولا برترین های بازار را آنالیز می‌کند و با ارائه آماری از رغبت مردم برای خرید و یا مقدار فروش را منتشر می‌کند. در زمانی که اپل قصد ندارد آمار فروش دقیقی از ساعت خود منتشر کند، مجبوریم به این آمار غیررسمی بسنده کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گزارش های این شرکت می‌گوید اپل موفق به کسب درصد عجیبی از فروش ساعت های هوشمند شده است؛ به گونه ای که ۷۵ درصد ساعت های هوشمندی که فروخته می‌شوند، از آن اپل است و نسل اول اپل واچ است. در ادامه این گزارش نوشته شده که تا سال قبل ( که اپل واچی نبود ) ۱ میلیون ساعت هوشمند برای فروش به مکان های مختلف عرضه می‌شد که حالا با وجود سوگولی اپل این رقم به ۵ میلیون افزایش یافته است.

سامسونگی که چند مدل ساعت هوشمند دارد در بازه زمانی سه ماهه گذشته تنها ۴۰۰.۰۰۰ ساعت هوشمند برای فروش، فرستاده است درصورتی که اپل با تنها یک مدل واحد، ۴.۰۰۰.۰۰۰ فروخته است و باقی موارد جمعا ۹۰۰.۰۰۰ دستگاه را به مردم تحویل داده اند.

مشخص است که اپل واچ ساعت بسیار موفقی بوده و طبق نظرسنجی ها نیـــــز این ساعت هوشمند رضایت بسیار بالایی را از نظر کاربران داشته است. با خواندن این اخبار به این نتیجه می‌رسیم که اپل واچ در بازار بی رقیب است و یا به زبان دیگر، برترین است.

نظر شما چیست؟ آیا شما یکی از آن جامعه ۴ میلیونی هستید؟

[su_button url=”http://thenextweb.com/apple/2015/07/22/no-surprise-here/” background=”#0fc5b7″]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

خوب دیگه…بازم قدرتشو نشون داد……امیدوارم بقیه برندها درک کنن قدرت و طراحی و اپ استور قوی چه معجزه ای میکنه….این است اکوسیستم یکپارچه

حبیب

بنده نه جزو جامعه ی ۴میلیونی ام ،نه ۴۰۰ هزاری!
هنوز قانع نشدم واسه خرید ساعت هوشمند!

Mr pixel

امیدوارم برندای دیگه یکم یاد بگیرن ۱ دونه بده درستو حسابی بده.

Ari khan

بنظرم این فقط به دلیل اپل بودنه و بس!!!چون همون اشکالات ساعت های دیگه رو داره و مثل اونها هویت و کاربرد نداره!!!!

amir Kamali

بچه ها خیییلی ببخشید واسه نظر بیربط
شماره یا آیدی یا ایمیل ای از اقای معزز میخوام. اگه کسی لطف کنه ممنون میشم.همچنین اگه خودشون این پیام و دیدن
ممنون

shahab_m

میتونم بگم واقعا از انتظاراتم بالاتر بوده، مخصوصا تو عمر باطری که خیلی بیشتر از انتظارم بوده که واقعا راحت دو روز با کار متوسط و بیشتر دووم داره! اکوسیستم یک پارچه که هنر اپله ست شدن فوق العاده با آیفون که هیچی با اپل تی وی ، مک، حتی آیتونز پی سی به عنوان رموت عالی جواب میده :heart: انگیزه ورزش رو هم تو من خیلی زیاد کرده :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....