حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل هم‌اکنون سومین برند تلفن های هوشمند در چین است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

چین، با جمعیت ۱ و نیم میلیاردی خود، بازاری فوق العاده برای اپل و رقبایش است؛ اما خب از قدیم شنیده ایم که پیشرفت آسان است اما خوب “ماندن” سخت! اپل نیز که پیش از این در چین بازاره فوق العاده ای داشته بود، حالا سومین برند پرفروش این کشور در بخش تلفن همراه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی توانست با بدست آوردن ۱۵٫۹ درصد سهم، رتبه اول را در چین به دست بیاورد. هواوی نیز ۴۸ درصد رشد داشته است که توانسته است تا ۱۵٫۷ درصد از سهم بازار اسمارت فون چین را به دست بیاورد. بعد از آن، اپل در مقام سوم قرار دارد که در بازار چین، افت کرده است. سامسونگ که می‌توان آن را اصلی ترین رقیب اپل به حساب آورد در مقام چهارم و در نهایت Vivo نیز در مقام پنجم قرار دارد.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که میزان فروش اپل چقدر بوده اما می‌توان با اماری که مدت ها پیش منتشر شد، دریافت که تا ماه ژانویه نزدیک به ۴۷.۵ میلیون آیفون، در سراسر دنیا به فروش رفته است. با توجه با اینکه هم اپل و هم سامسونگ پر‌چمداران خود را به طور گسترده در سرتاسر چین عرضه می‌کنند، فروش موبایل های محلی به شدت کاهش یافته و بیشتر تمرکز بازار برروی برند های مطرح است.

نظر شما چیست؟ فروش اپل همچنان نیز خارق العاده است؛ به گونه ای که حتی درصد پایینی از فروش این شرکت، آرزوی بسیاری از رقبا است. نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://theaviationist.com/2015/08/03/focus-on-rf15-3-unseen-battlespace/” target=”blank” background=”#06a570″]Apple insider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....