حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل پیشرو در بازار و ال‌جی همچنان درحال رشد؛ آخرین گزارش منتشر شده از بازار ایالات متحده

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

طبق آخرین گزارش منتشر شده از بازار ایالات متحده سهم شرکت‌ها و برندهای مختلف در بخش تلفن‌های هوشمند برای سه ماهه سوم سال میلادی مشخص شده است. در این میان اپل توانسته است ۴۳٫۶ درصد از بازار را تصاحب کند و در مقایسه با سال قبل ۱٫۹ درصد رشد داشته باشد. هر چند نسبت به فصل قبل که دارای رشد ۴۴٫۱ درصدی بود نیم درصد کاهش سهم داشته است که با توجه به اینکه قبل از رونمایی سالانه اپل بوده است طبیعی به نظر می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به روی دیگر سکه داشته باشیم.

سامسونگ که تا قبل از تابستان امسال دارای سهم ۲۷٫۶ درصدی بود مشابه اپل نیم درصد افت فروش را تجربه کرده است. در این میان تنها ال‌جی توانسته گوی سبقت از رقبا برباید و با ۱٫۱ درصد رشد به سهم ۹٫۴ درصد از بازار دست یابد تا کره‌ایها را سربلند نگه دارد.

موتورولا و اچ‌تی‌سی هرچند با سهمی بسیار کمتر از رقبای خود در میان پنج برند در جدول جا خوش کرده‌اند و هر دو به ترتیب با ۴٫۹ و ۳٫۴ سهم در بازار ایالات متحده با ۰٫۱ درصد کاهش رشد روبرو بوده‌اند.

طبق این گزارش که توسط کام‌اسکور منتشر شده است اندروید توانسته تا پایان شهریور ماه امسال به عنوان نماینده گوگل در بین سیستم عامل‌ها رشد ۰٫۷ درصدی و سهمی برابر با ۵۲٫۳ درصد داشته باشد در حالی که iOS اپل با ۰٫۵ درصد کاهش سهم ۴۳٫۶ درصد از بازار را جذب خود کند. مایکروسافت، بلکبری و سیمبین هم بدون تغییر به بقای خود ادامه داده‌اند و هر یک به ترتیب سهم ۲٫۹، ۱٫۲ و ۰٫۱ درصدی در این رقابت داشته‌اند.

14875-10761-151106-comScore-l

 

اپل با عرضه آیفون جدید یعنی ۶ اس طبق گزارش‌های قبلی با استقبال بسیار خوب از سوی کاربران نسبت به قبل مواجه شده بود که تا کنون رکورد فروش ۱۳ میلیون دستگاه را از آن خود کرده است و همچنان در این بازار پیشرو خواهد ماند و این آمار با شروع عرضه آیفون جدید در چین بسیار فراتر خواهد رفت. شما در مورد تغییر سهم هر برند در فصل بعد چه فکر می‌کنید؟


[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/11/06/apple-retains-us-smartphone-lead-as-lg-reports-surprising-positive-growth-study-says” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AppleInsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

مطابق سنوات گذشته،صدرنشینان جایگاهشون ثابته!

riofarina

خب خدا رو شکر هنوز هواوی تو بازار آمریکا نتونسته نفوذ کنه! بازار اروپا رو که بعد سامسونگ قبضه کرده.

just samsung

ماشالا سونی هم پیشرفتش چشم گیر‌بوده :whistle:

farbod_SONY

شاید این کامنتم پاک شه اما میبینی کرم از خودته دنبال دعوا هستی!!سامسونگ مال بابات یا سونی مال بابای منه اینقدر ترولی؟؟؟!!!

خداروشکر سونی اینقدر کیفیتش خوبه همونایی هم که میخرن راضین نه مثل سامسونگ که آدم بعد از دو هفته پشیمون میشه.

hazhparsa

اول اینکه کامنتش چه ایرادی داشت؟ از سونی تعریفم میکنن توهین میکنین؟

دوم که من نمیدونم رفتی گلکسی استار خریدی یا یه گوشی ۳۰۰تومنی سامسونگ که اینطوری نظر میدی شایدم اصن سامسونگ دستت نگرفتی برو با بالارده یا میان رده های یکسال اخیرش کار کن ببینم دوهفته بعد پشیمون میشی یا نه

Moazez

خودتی بردار. سامسونگ استارش با نوتش جفتش هنگه.

shahryar

ی شرکت دزد،متقلب،کپی کار و….
با اینکه گوشیاشم مفت میده با جایزه،باز نتونسته به اپل برسه ولی خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب،پیشرفتش خوب بوده،
اینا تعریفه هااا،دارم تعریف میکنم.افرین سام،افریــــــــــــــــــن -_- :yes:

Payman Abazari

آفرین ال جی….جایی که باید خوب بفروشه میفروشه…

amiirhosein

ال جی داره کم کم جاشو تو برندهای معتبر تو دنیا باز می کنه و بزرگترین مشخصه ی اونم بی حاشیه بودنش میتونه باشه نه در دادگاهی شکایت می کنه نه ازش شکایت میشه. امیدوارم فقط رو طول عمر باطری هاش مثل سونی یه حرکت خوب بزنه :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی