حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل می‌خواهد بیش از صد میلیون آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در سال ۲۰۱۶ بفروشد

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | مطالب ترنجی

شاید باور این جمله کمی سخت باشد (اپل می‌خواهد بیش از صد میلیون آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در سال ۲۰۱۶ بفروشد) زیرا با توجه به تغییرات تقریبا کم آیفون ۷ نسبت به آیفون ۶ اس این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد اما این موضوع را نیز فراموش نکنید که سامسونگ با شکستی که در گلکسی نوت ۷ متحمل شد احتمالا تعداد زیادی از مشتریان سامسونگ محصولات اپل را برگزینند.

با ترنجی همراه باشید…

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس جدیدترین محصولات کمپانی اپل است که به تازگی معرفی شده‌اند و تا چند روز دیگر به صورت گسترده وارد بازار می‌شود. کوپرتینویی‌ها امسال تمهیداتی را اندیشیده است تا فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس را بیشتر از قبل کند. اقداماتی همانند حافظه بیشتر (۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه) و رنگ‌های جدید مشکی و مشکی براق (بلک جت). تاکنون استقبال عجیب و غریبی در پیش‌فروش آیفون‌های جدید از رنگ بلک جت صورت گرفته است و رییس اپراتور T-Mobile می‌گوید: پیش فروش آیفون‌های جدید ۴ برابر نسل قبل بوده است.

اپل در فروش آیفون ۶ آمارهای زیادی را جابجا کرد. این تلفن به همراه برادر بزرگ‌‌تر خود یعنی آیفون ۶ پلاس مجموعه ۷۴ میلیون عدد در سال ۲۰۱۴ (فصل منتهی به تعطیلات) فروش کرد که آمار بسیار خوبی بود. امسال با توجه به وضعیت نا به سامان شرکت‌های معتبر اندرویدی همانند الجی ، سامسونگ، اچ تی سی و سونی ، اپل می‌تواند فروش بهتری  را تجربه کند. براساس گفته‌‎های برخی از منابع معتبر و همچنین افرادی در بطن اپل این شرکت انتظار دارد که در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ میلیون آیفون ۷ و ۷ پلاس بفروشد. مقداری که شاید برای برخی از شرکت‌ها همانند خواب و رویا باشد.

دو پرچمدار جدید امسال اپل شاید از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نداشته باشند اما از نظر قدرت و کارایی چند پله بالاتر از نسل قبل هستند. پردازنده‌ی A10 بسیار قدرتمند تر از چیزی که تحلیلگران تصور می‌کردند ظاهر شده است و در آزمون بنچمارک AnTuTu توانسته است امتیاز ۱۷۰ (و کمی بیشتر) را به دست آورد. البته هنوز امتیاز آیفون ۷ پلاس مشخص نیست ولی احتمالا این تلفن که به نوعی برادر بزرگ‌تر آیفون ۷ محسوب می‌شود در همین حوالی کسب امتیاز کند.

1

کوپرتینویی‌ها در آیفون ۷ پلاس برای نخستین بار از دوربین دوگانه استفاده کرده‌اند. طبق ادعای اپل این دسته چیزی از یک DSLR کم ندارد و شما می‌توانید روی چشمان بینای این گجت حساب ویژه‌ای باز کنید. سرانجام در سال ۲۰۱۶ اپل از دکمه فیزیکی هوم دست برداشت و از دکمه حساس به فشار (فورس تاچ) استفاده کرد. هنوز هم قسمت خاصی برای دکمه هوم درنظر گرفته شده است اما دیگر لازم نیست شما دکمه‌ای را برای عمل کردن هوم فشار دهید. یک اشاره کافی است!

از دیگر مواردی که در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باعث شده است این دو اسمارت فون را بهتر از نسل قبل بدانیم کسب گواهینامه IP67 است. با این لایسنس شما می‌توانید اطمینان خاطری هرچند کوتاه از مقاومت تلفن‌تان در برابر آب داشته باشید. در آیفون ۷ پلاس ظاهرا مقدار رم از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت تغییر یافته است و همین موضوع سبب می‌شود که تفاوت بین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بیشتر به چشم آید

اپل بعد از مدت‌ها شایعه سرانجام تصمیم خود را گرفت و پورت ۳٫۵ میلیمتری هدفون را از آیفون حذف کرد. در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شما برای گوش دادن به موسیقی یا باید از هدفون‌‎های سازگار با درگاه لایتینگ استفاده کنید ، یا استفاده از مبدلی که اپل در جعبه قرار داده است را به جان بخرید و یا بیخیال اتصالات سیمی شوید و هدفون‌های بلوتوث را ترجیح دهید.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/mobile/100-million-iphones/#ixzz4KGPVgraz” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

چی بگم والله خواستن توانستن است ولی بعید میدونم صد میلیون بشه ولی ۸۰ میشه احتمالا

AMIR7

صد ملیون فروش رو بعید می دونم ولی انتظار دارم که فروش نسخه پلاس بیشتر از ایفون ۷ باشه همونطور که نسخه اج از از نسخه تخت بیشتر فروش می کنه تو گوشی های سامسونگ

احمد

امکان نداره

Aryan.e.m

میشه یکی بگه ایفون۷ ۱۲۸ با اپل واچ سری۲ حدودا چقدر میشه قیمتش؟ امکان داره که تا سه ماه دیگه زیر سه تومن در بیاد یا نه

galaxy

سال بعدم دوتاش باهم زیر سه تومن نمیشا ایفون ۶اس ۶۴ همین الانم بالای ۸دود سه تومنه بعد از یک سال
ایفون هفت بعد از سه ماه ۳۳۰۰ اینا باید باشه اپل واچم زیر ۱۶۰۰ ۱۷۰۰ نمیشه حالا حالا ها

Aryan.e.m

خیلی گرونه احتمالا همون ایکس زد سونیو بخرم 😥

Ali Mousavi

شک دارم
به من چه اصلا من حقوق خودمو موندم 🙂

Blue Tech

احساس میکنم اینکه سفارشاش زیاد شده جو گیرش کرده
ولی کلا بعید میدونم اپل اینقدر نپخته باشه
سامسونگم فکر کنم بیشترین فروش اوایل عرضش رو تو اس ۵ داشت ولی بعد یه ماه گند زد
همین پارسال ۶اس تو اوایل عرضه و وقایع خاص مثله کریسمس فروشش از ۶ بیشتر بود ولی در بلند مدت اصلا با ۶ قابله مقایسه نبود
حالا ببینیم چه میکنه

Amir Akbari

سلام خدمت همه دوستان گرامی..
من یک سوال بزرگی ذهنمو درگیر کرده ..اگر کسی واقعا اطلاع داره در مورد این موضوع به من جواب بده ممنون میشم..
من میخوام از اپل استور کشور همسایه این گوشیو تهیه کنم آیا بدلیل طرح رجیستری و ثبت آی می آی این گوشی در ایران به مشکلی بر نمیخوره و کار میکنه؟؟
ممنون میشم در این زمینه کمکم‌کنین.. 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com