حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ممکن است استفاده از پلاستیک را در آیفون ۶ سی کنار بگذارد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل در دو سال گذشته هنگام معرفی آیفون ۵ اس سنت شکنی کرد و از یک مدل پلاستیکی ارزان تر به نام iPhone 5c رونمایی کرد. این گوشی اکثر قابلیت های ۵ اس را داشت و فقط به جای ترکیب فلز و شیشه از پلی کربنات بهره می‌برد و در رنگ های گوناگون عرضه شد. اما این روز ها شایعاتی مبنی بر احتمال دوری اپل از استفاده از پلاستیک در آیفون ۶ سی همانند پرچمدارانش از فلز استفاده خواهد کرد. در ادامه ترنجی را دنبال کنید.

آیفون ۶ سی غیر پلاستیکی

اپل پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در ژاپن

اپل پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در ژاپن

در واقع این تلفن هوشمند همانند نسل اول،چهار اینچ نمایشگر دارد اما بزرگ ترین تفاوت با نسخه قبلی،به گفته برخی تحلیل گران استفاده از فلز شبیه به آیفون ۶ است که هم به لوکس بودن دستگاه می‌افزاید و هم حس اپل را القا می‌کند. Ange Wu که تحلیل گر یکی از شرکت های معروف است.

در سال ۲۰۱۳ هنگام معرفی آیفون ۵سی این دستگاه در رنگ های گوناگون با پلی کربنات عرضه شد که از نظر طراحی صنعتی نیز در جایگاه خوبی قرار داشت. اپل این اقدام را برای استفاده بهتر از رنگ ها و ارزان تر شدن قیمت انجام داده بود و در اخر نسخه ۸ گیابایتی را در کنار ۱۶ گیگابایتی عرضه کرده بود و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در این دستگاه به خاطره پیوست.

این دستگاه به اندازه دیگر دیوایس های اپل موفق نبود و نتوانست انتظارات اپل را به طور کامل بر‌آورده کند،اما استفاده از فلز در این دستگاه می‌تواند به فروش این نسخه کمک بسزایی کند.

برخی معتقدند تاچ ایدی که حسگر اثرانگشت اپل می‌باشد به همراه اپل پی که امسال معرفی شد به آیفون ۶سی می‌آید اما برخی دیگر جبهه مخالف را برگزبدند. البته چالش هایی میان استفاده از صفحه ۴ اینچی توسط اپل وجود دارد. برخی به این مورد معتقدند که اپل این سیاست را دنبال خواهد کرد و برخی دیگر توسعه دهندگان را بهانه قرار داده اند و اذغان دارند که اپل صفحه نمایش دیگری را جایگزین خواهد کرد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

تیترتون مشکل داره …. چون اپل بعد از ۵c که دیگه ایفون پلاستیکی تولید نکرد که بخاد الان کنار بزاره

حامی اندروید

سرعت عمل سایت خیلی پایینه . این خبر امروز بعد از ظهر منتشر شده بود . :negative:

Soltanmsh

آیفون سری C به خاطر رنگ میخرند ! حال چیجوری فلز رنگی میشه؟ :unsure: :scratch:

milad danesh

کلا چه کاریه رنگ بندی گوشی هاش بیشتر کنه بهتره که الان اگه بخاد میانرده معرفی کنه صد در صد با مشخصات ایفون ۵s میزنه که هیچ کس نمیخردش همه میرن ۵s میخرن

.

Auroro

یادش بخیرر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....