حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل زندگی را با عکس‌هایتان ادغام می‌کند! ؛ با حالت Live Photos بیشتر آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

“مواظب باش صدایت در عکس نیفتد!” این جمله‌ای بود که به شوخی در هنگام عکس برداری می‌گفتیم اما به نظر می‌رسد اپل آن را به واقعیت تبدیل کرده! در حین مراسم معرفی نسل جدید آیفون، فیل شیلر از یک ویژگی باورنکردنی در عکاسی پرده برداری کرد؛ این ویژگی زندگی را با عکس‌هایتان ادغام می‌کند! اما چگونه؟ شما پس از فشردن یک دکمه، یک عکس با جلوه حرکتی ۱٫۵ ثانیه‌ای می‌گیرید؛ به زبانی دیگر، شما با فشردن این دکمه یک فاصله ۱٫۵ ثانیه‌ای بین لحظه لمس دکمه و گرفتن تصویر ایجاد خواهید کرد که همین فاصله، تبدیل به عکس زنده شما می‌شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این ویژگی با حالت ۳D Touch فعال خواهد شد. همچنین بعد از گرفتن عکس، در گالری پیشفرض آپلود شده و شما از طریق تمامی دستگاه‌های اپلی خود به آن دسترسی دارید. از آنجایی که تصویر گرفته شده نه فیلم است نه عکس، حجمی بیشتر از عکس و کمتر از فیلم اشغال خواهد کرد!

شاید قبلا چنین حالتی را مشاهده کرده باشیم، اما مهم اینست که اپل به صورت جدی پیگیر این موضوع است! همینطور فیسبوک قصد پشتیبانی از چنین فایل‌هایی را تا پایان سال خواهد داشت.

[su_button url=”http://www.idownloadblog.com/2015/09/09/apple-brings-photos-to-life/” background=”#5ab28d”]idownloadblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

قابلیت عکس زنده توی لومیا ها هستش….دقیقا حدود همین تایم…عکس زنده هست…اما صدا رو نداره و فقط تصویر هستش….اما بازم دمش گرم

ForyBahrani

قابلیت جالبی هست ولی فک نمیکنم خیلی کاربردی باشه.

pika

HTC zoe رو با عکس صدا دار برنامه ی “camera 360” ادغام کرده , ولی اینکه با فورس تاچ فعال میشه جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....