حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به دنبال ساخت آیفون پنج اینچی با دوربین دوگانه عمودی است؟

بنا بر تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی سایت ژاپنی ماکوتاکارا (Macotakara) اپل گفته است که نوعی گوشی آیفون با صفحه نمایش ۵ اینچی و دوربین دوتایی عمودی در دستور کار خود دارد.

این گزاش می‌افزاید که دوربین دوتایی این گوشی چیزی شبیه به آن چیزی است که هم‌اکنون در آیفون ۷ پلاس مشاهده شده است. با این همه، تفاوت دوربین‌های دوتایی این گوشی نه به صورت افقی بلکه به شکل عمودی کار گذاشته خواهند شد.

در گزارش قبلی که از سوی سایت نیکی (Nikkei) منتشر شد، اعلام شده بود که اپل تصمیم دارد تا آیفون ۵ اینچی با قسمت پشت تمام شیشه‌ای عرضه ‌کند. ماه گذشته، کارشناسان سایت پژوهشی بارکلیز (Barclays) ادعا کرده بودند که شرکت اپل ۲ گوشی آیفون با صفحه نمایش‌های ۵ و ۵٫۸ اینچی معرفی خواهد کرد.

هم‌اکنون نیز شایع شده است که گوشی‌های آیفون نسل بعدی قرار است با صفحه نمایش OLED از راه برسند. همچنین انتظار این است که در سال ۲۰۱۷ گوشی‌های آیفون از فن‌آوری تثبیت کننده نور تصویر یا همانOptical Image Stabilization که به اختصار (OIS) نامیده می شود در همه دوربین‌های خود استفاده کند.

اوایل ماه مارس، مینگ چی کوو، کارشناس و تحلیل‌گر موسسه آموزشی کی جی آی (KGI)، نیز گفته بود که نسل بعدی گوشی آیفون با پنل‌های منحنی در قسمت جلو به همراه صفحه نمایش AMOLED و قسمت پشت فلزی عرضه خواهد شد.

در ابتدای ماه جاری میلادی نیز ماکوتاکارا اذعان داشته بود که نسل آتی آیفون به رنگ قرمز روشن به دست کاربران می‌رسد. هفته پیش هم یک فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه در سایت ویبو (Weibo) بیان کرد که اپل درصدد است تا علاوه بر آیفون و آیفون پلاس نوعی گوشی جدید با نام “فراری” روانه بازارهای جهانی کند.

تاکنون مطالب و گزارش‌های بسیاری درباره اصلاحات، بهبودی‌های احتمالی و ویژگی‌های جدید نسل آینده گوشی‌های آیفون برای سال آینده خوانده‌ایم اما واقعیت این است که از اپل انتظار هست تا در سال نوی میلادی تغییرات اساسی در گوشی‌های خود به مناسبت دهمین سال راه‌اندازی آیفون به وجود آورد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/207605/apple-said-to-be-working-on-5-inch-iphone-with-vertical-dual-cameras.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار