حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به‌روزرسانی iOS 10.0.3 را برای رفع مشکلات شبکه LTE در آیفون ۷ ارائه کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار رسمی شرکت‌ها، اسمارت‌فون

همان‌طور که بسیاری از شما مطلع هستید آیفون ۷ با مشکلات جدی ارتباطی در سراسر دنیا مواجه شده است. در آمریکا نیز بسیاری از کاربران تمامی چهار اپراتور اصلی این کشور مشکل عدم دریافت سیگنال در این گوشی مواجه شده‌اند اما در این میان مشتریان اپراتور Verizon به‌صورت شایع‌تر از مشکل قطع شدن شبکه LTE یا قطع شدن شبکه به‌صورت کلی در آیفون ۷ رنج می‌برند و حالا خوشبختانه اپل با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری تلاش دارد این مشکل را رفع کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اپل به‌تازگی به‌روزرسانی iOS 10.0.3 را عرضه کرده و با توجه به سایز ۱۰۳ مگابایتی این آپدیت کاملاً مشخص است که برای رفع مشکلات آیفون ۷ ارائه شده. در لیست تغییرات این به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیز رفع مشکلات ارتباطی که پیش‌تر در مورد آن توضیح دادیم ذکر شده است.

apple-ios-10-0-3-update-iphone-7-lte-verizon

در صفحه پشتیبانی اپل نیز عنوان شده که آپدیت iOS 10.0.3 فقط برای آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus عرضه می‌شود؛ بنابراین اگر شما نیز از مشکل مشابه در آیفون‌های قدیمی‌تر رنج می‌برید متأسفانه فعلاً خبری از ارائه‌ی این آپدیت برای شما نیست.

لطفاً پس از نصب این به‌روزرسانی به ما اطلاع دهید که آیا مشکلات ارتباط با شبکه همراه در گوشی شما برطرف شده یا خیر. بسیاری معتقدند که این مشکلات ریشه‌ی نرم‌افزاری دارند درحالی‌که برخی از سخت‌افزاری بودن آن‌ها خبر می‌دهند؛ ما نیز به سهم خود امیدواریم این مشکلات به‌صورت نرم‌افزاری مرتفع شوند اما هنوز نمی‌توان با اطمینان در این مورد سخن گفت و فقط می‌توان امیدوار بود.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-launches-iOS-10.0.3-update-to-fix-the-iPhone-7s-LTE-connectivity-issues_id86693″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش