حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این حلقه هوشمند، اولین گجت پوشیدنیست که واقعا زیباست!

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

بیز بیز، شما یک پیام متنی دارید!

علی‌رغم پیشرفت‌های چشم‌گیر، عده‌ای از ما همچنان تصور چندان خوش‌آیندی نسبت به گجت‌های پوشیدنی نداریم، اما چه می‌شود اگر روزی این تکنولوژی به اندازه کافی رشد کند و تصور ذهنی همه انسان‌ها را به چالش بکشد؟ اکنون زمان آن رسیده تا شاهد همان رشد باشیم! به راستی که این اولین حلقه هوشمندیست که به معنای واقعی تحسین شما را برخواهد انگیخت! در ادامه با ترنجی همراه بمانید!

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-02

شکل ظاهری ساعت‌های هوشمند، دقیقا همان جاییست که بعضی از ما را دل‌سرد می‌کند. حال اگر در پی روشی آسان برای دریافت اعلان‌های روزمره باشیم، چه کنیم؟ حلقه هوشمند، پاسخیست که می‌تواند قانع‌کننده باشد. در قسمت زیرین سنگ نیمه قیمتی این حلقه، گیرنده بلوتوث، به همراه تکنولوژی پیشرفته‌ای نهفته است که در واقع راز فلش زدن و ویبره حلقه، دقیقا از همان جا متولد می‌شود. این انگشتر در واقع نسخه‌ی مدرنی از پیجر، به سبک لوکس‌های قرن ۲۱  به شما ارائه می‌دهد.

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-08

در سیستم این حلقه، دیگر خبری از قاتل گجت‌های هوشمند، یعنی صفحه نمایش، نیست، بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید ذهنتان را بر چیزی غیر از شارژ دستگاه، معطوف نمایید. پایه و اساس این حلقه بر این دو اصل استوار است: اول، ایجاد لرزش‌هایی با الگوهای گوناگون و دیگری، درخشش رنگ‌های گوناگون. ممکن است گمان کنید که این نگین حلقه است که نور ایجاد می‌کند، اما ضمن گوشزد کردن اشتباهتان، باید بگویم که عامل اصلی، درگاهیست که در کناره قرار گرفته است. در میهمانی‌ها یا مواقعی که نمی‌توانید مدام چشمتان را روی درخشش رنگ‌های انگشتر نگه دارید، لرزش انگشتر به یاریتان آمده و شما را از آخرین اخبار وسیله هوشمندتان، آگاه می‌سازد.

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-00

کافیست برنامه این حلقه را روی دستگاه iOS یا Android خود نصب کنید. کار کردن با این برنامه بسیار سادست و به شما  قابلیت پشتیبانی از اعلان‌های ۲۰ برنامه مختلف را می‌دهد. با این اوصاف، اعلان‌های پیام متنی، تلفن و یا هر کدام از شبکه‌های اجتماعی را دیگر از دست نخواهید داد. و اما نکته قابل تأمل حلقه خیر‌ه‌کننده، این است که: همیشه و در هر شرایطی باید در خاطرتان بماند که مثلا چند لرزش و چه رنگی، مربوط به اعلان پیام متنی بود! ولی با این وجود، افراد نزدیک شما، همیشه می‌دانند شما را با چه اعلانی از خودشان باخبر سازند. پس تکنولوژی لرزش و درخشش چندان هم بد به نظر نمی ‌رسد.

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-05

برای شارژ این حلقه می‌بایست تنها چهار ساعت آن را درون جعبه مخصوصش که در واقع همان شارژر است، قرار دهید، تا به مدت دو و نیم روز متوالی، به درخشش و لرزش روی انگشتتان ادامه بدهد. جعبه شارژر که همانند جعبه جواهرات به نظر می‌رسد، به مدت یک هفته می‌تواند شارژ مورد نیاز حلقه را بدون اتصال به منبع تغذیه، فراهم نماید. پس از یک هفته، کافیست پورت USB جعبه را بیرون کشیده و عمر جعبه را یک هفته دیگر تمدید کنید. اطمینان دارم که هیچ‌یک از شما قبلا چنین شارژر خیره‌کننده‌ای ندیده بودید!

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-09شما با پرداخت هزینه ۱۹۵ دلار، می‌توانید یک حلقه هوشمند داشته باشید، هر چند برخی از مدل‌ها، تا ۲۶۰ دلار هم ارزش دارند. این تفاوت قیمت بسته به سنگ قیمتی حلقه، می‌تواند متغیر باشد. پس اگر در خرید این حلقه هوشمند و در عین حال لوکس، کمی ولخرج باشید، ضرر نکرده‌اید!

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-01

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-06

AD-This-Smart-Ring-Is-The-First-Wearable-Tech-Thats-Actually-Cute-11شما چه فکر می‌کنید؟ آیا واقعا آینده اعلان‌ها بعد از مدت‌ها دست‌خوش تغییرات بزرگ شده است؟

 [su_button url=”http://www.architecturendesign.net/this-smart-ring-is-the-first-wearable-tech-thats-actually-cute/” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]architecturendesign.net[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin Technology fannn

به نظر من یه کمی بزرگه نگینش 🙁
اگه مثلا دایره ای بود و کمی هم کوچیکتر بود خیلی بهتر بود
اما خب این نمونه اولیه هستش و در آینده احتمالا تکامل بیشتری پیدا میکنه
به هر حال ایدش چیز جالبیه 🙂

حبیب

وِلکام خانم حاصلی،وِلکام! :rose:
با این پیشرفت ها،واقعا پیش بینی آینده ی تکنولوژی سخت شده!

پیرپشمک موی

چیز جالبیه!مخصوص خانماس!
پ.ن:بعضی از نویسندگان ترنجی میرن بقصد رفت ولی یهو پست میزارن :yahoo: :yahoo: !!!!!

HEDAYAT

چه عجب خانم حاصلی ؛-)
این روز ها جای مطالب ساعت ۲۴ واقعا خالی هست،،،
درباره گجت های پوشیدنی، شخصا از اون افرادی هستم که ساعت های عقربه ای خودمان رو خیلی به ساعت های هوشمند ترجیح میدم!
البته حلقه هوشمند هم اگر کسی مشکلی با قیمت یک میلیونی برای یک حلقه نداشته باشه چیز جالبی هست!
اما خب افرادی هم هستند که زیاد اهل حلقه نیستند ؛-)

مچکر از زحمات شما، امیدوارم دوباره بشه مطالب ساعت۲۴ رو در کنار اخبار روزانه،کل کل های دوستان و،،،، داشته باشیم ؛-)

Sajjad

خبری خاص از نویسنده ای خاص
خانم حاصلی…یکی از شناسنامه های ترنجی
امروز میخواستم به صدرا ایمیل بزنم احوال شما رو جویا شم هر چی گشتم ایمیلشو نیافتم!
بسی خوشحال شدم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سحر حاصلي
هر شب همراه شما با دسته اختصاصی مطلب ساعت 24 - تارنمای خصوصی: saharhaseli.com ایمیل کاری: saharhaseli.atwork@yahoo.com صفحه اینستاگرام: instagram.com/saharhaseli