حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو R9s با بدنه فلزی از TENNA تاییدیه گرفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اوپو R9s به‌عنوان یکی از موردانتظارترین محصولات جدید شرکت سازنده، به‌تازگی از  TENNA تاییدیه دریافت کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

پیش‌‎تر، اعلام شد که اوپو R9s در ماه سپتامبر، پیش از جشن روز ملی چین، معرفی خواهد شد و دریافت تاییدیه TENNA برای گوشی جدید اوپو، این موضوع را تایید می‌کند. اوپو R9s به‌عنوان مدل جدید گوشی موفق اوپو R9 ارائه خواهد شد؛ شرکت سازنده با عرضه محصول مذکور، توانست تا فروش گوشی‌های هوشمند خود را به کمک این محصول، به دو برابر در سه‌ماهه اول و سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی برساند.

Screen-Shot-2016-08-16-at-11.35.01-AM

لیست‌شدن اوپو R9s در TENNA، تنها جزئیات کمی را درباره محصول آینده اوپو فاش می‌کند. محصول جدید اوپو با شماره مدل OPPO R9km در TENNA لیست شده است اما تصاویر به‌دست‌آمده از این محصول، طراحی بسیار نزدیک آن‌را با  اوپو R9s نشان می‌دهد.

 اوپو R9s همانند نسل قبلی خود، با یک بدنه فلزی طراحی شده است و ضخامت بسیار کمی نیز دارد. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ شرکت گوگل بر روی این گوشی، اجرا خواهد شد. گفته می‌شود که اوپو R9s با فناوری جدید شارژ سریع super VOOC به بازار عرضه می‌شود که می‌‎تواند در مدت ۱۵ دقیقه، شارژ باتری را به ۱۰۰ درصد برساند.

oppo rp9s

از یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های میان اوپو R9 و اوپو R9s، می‌‎توان به تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام در اوپو R9s و تراشه Helio P10 شرکت مدیاتک در اوپو R9 اشاره کرد. تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، قدرت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۶ کوالکام، پردازش محتوای گرافیکی را در گوشی جدید اوپو برعهده خواهد داشت.

اوپو R9s از Cat. 7 LTE پشتیبانی می‌کند و علاوه‌بر فناوری super VOOC، با فناوری شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام ارائه خواهد شد. یکی از هیجان‌انگیزترین شاخصه‌های گوشی Oppo R9، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و انتظار می‌رود که گوشی اوپو R9S، بخش عکاسی با تغییرات قابل‌توجهی ارائه شود.

برای اطلاع، اوپو R9 به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، مجهز شده است و چهار گیگابایت حافظه رم، به‌عنوان یکی از مشخصات‌ قابل‌توجه گوشی قدرت‌مند اوپو، به شمار می‌رود. هم‌چنین، شرکت سازنده، اوپو R9 پلاس را نیز به بازار عرضه کرده است که از مشخصات‌فنی بسیار مناسبی نظیر دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۶۵۲، چهار گیگابایت حافظه رم و صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی، استفاده می‌کند. بنابراین، قابل انتظار است که اوپو R9s با مشخصات سخت‌افزاری بهبودیافته در مقایسه با اوپو R9 و مشخصاتی ضعیف‌تر در مقایسه با اوپو R9 پلاس، به بازار عرضه شود.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/15/oppo-r9s-snapdragon-625-soc-tenaa/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی