حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالاً اولین گوشی خانواده‌ی موتورولا با اندروید نوقا به‌صورت پیش‌فرض Moto Cedric خواهد بود

باوجوداینکه به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا به برخی از دستگاه‌های خانواده‌ی موتورولا رسیده است ولی هنوز این شرکت محصولی که از این سیستم‌عامل به‌صورت پیش بهره‌مند باشد، به بازار عرضه نکرده است؛ اما ظاهراً این روند به‌زودی با گوشی Moto Cedric تغییر خواهد کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

یک گوشی هوشمند با برند Moto که هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده است، گواهینامه‌ی FCC را دریافت کرده و از ظاهراً با اندروید ۷٫۰ نوقا به‌صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد. این دستگاه که فعلاً با نام Cedric از آن یاد می‌شود با شماره مدل‌های XT1670، XT1671، XT1675 و XT1676 تولید می‌شود که احتمال در بازارهای مختلف تفاوت‌های کوچکی با یکدیگر خواهند داشت.

مشخصات فنی Moto Cedric شامل ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پشتیبانی شبکه LTE و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد. این دستگاه ۱۴۴ میلی‌متر طول و ۷۲ میلی‌متر عرض خواهد داشت، که احتمالاً به معنی بهره‌مندی از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد Cedric منتشر نشده است اما میدانیم که این گوشی هوشمند نسخه‌های تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت خواهد داشت. ویژگی‌های مذکور ما را به یاد Moto G 2015 انداخت اما در کل باید منتظر ماند و دید که این دستگاه در کدام کشورها عرضه خواهد شد. در نهایت می‌توان با اطمینان گفت که شرکت موتورولا در حال تلاش برای عرضه‌ی گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید نوقا برای سال ۲۰۱۷ می‌باشد.

۱ ۲

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-Moto-Cedric-Android-Nougat_id88823″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش