حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین هدفون USB-C جی بی ال (JBL)؛ خداحافظ پورت سنتی هدفون

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

جی بی ال (JBL) و اچ تی سی (HTC) به صورت رسمی اولین هدفون با پورت USB-C را عرضه کردند. اولین هدفون USB-C جهان JBL Reflect Aware C را هم اکنون می توانید سفارش دهید. این محصول در ماه آوریل معرفی شده، هدفونی ورزشی با وضوح بالا و قابلیت حذف نویز تطبیق پذیر است. برای آشنایی بیشتر با ترنجی همراه شوید.

این هدفون همراه با رونمایی گوشی هوشمند HTC 10 چند ماه قبل معرفی شد و هدفونی داخل گوشی با وضوح بالا و بدون نویز که از طریق پورت USB-C متصل می شود که این روزها به سرعت تبدیل به یک استاندارد رایج در بین پرچمداران اندرویدی و لپ تاپ ها شده است و به همین دلیل این هدفون یک همراه عالی برای محصولات رو به آینده که در زمینه پورت ها نیز پیش رو هستند مانند گوشی های Moto Z شرکت موتورلا و آیفون ۷ که طبق اطلاعات به بیرون درز کرده هیچ کدام از آنها از پورت سنتی هدفون استفاده نخواهند کرد و استاندارد USB-C در اندرویدی ها و آیفون نیز پورت لایتنینگ خود را جایگزین آن خواهند کرد.

jbl-reflect-aware-c-usb-c-headphones-2

ترکیب پورت خروجی صدا و شارژ و انتقال اطلاعات باهم تولیدکنندگان گوشی های همراه قادر خواهند بود محصولات باریک تر و سبکتری تولید کنند یا بجای این فضای اضافه از باتری های بزرگتر استفاده کرده و کارایی محصولات خود را بیشتر کنند. این هدفون ها برخلاف تنها رقیب خود یعنی Bose QC20 برای تامین انرژی نیازی به باتری جداگانه نداردند و از طریق همان پورت USB-C انرژی خود را هم تامین می کنند.

تکنولوژی حذف نویز بکار رفته در این محصول که ما در زمان رونمایی در غرفه اچ تی سی آن را تست کردیم در حذف صداهای بلندی که تنها چند متری بیشتر با ما فاصله نداشتند فوق العاده تاثیر گذار عمل کرد. در کنار این ویژگی این محصول از درایور ۱۴٫۸ میلیمتری دینامیک (پویا)، فرکانس پاسخگویی ۱۰ – ۲۲ هرتز ، طراحی ورزشی و سری تو گوشی ارگونومیک و ضد عرق هم بهره مند است. کابل این هدفون نیز ضد گره خوردگی و بازتاب دهنده نور در تاریکی ست که پیدا کردن آنها را در شب بسیار راحت می کند.

jbl-reflect-aware-c-usb-c-headphones-3

طبق اعلام HTC در صورتی که آخرین پرچمدار این شرکت HTC 10 را بتوانید از سایت این شرکت خریداری کنید (البته اگر این امکان برای شما فراهم باشد که در ایران از آن محروم هستیم) یک هدفون رایگان JBL Reflect Aware C هم هدیه خواهید گرفت. البته می توانید این محصول را به تنهایی نیز بطور اختصاصی از سایت HTC از میان دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۱۹۹ دلار سفارش دهید.

jbl-reflect-aware-c-usb-c-headphones-4jbl-reflect-aware-c-usb-c-headphones-1

به منظور آشنایی بیشتر با HTC 10 به بخش تحلیل و بررسی این محصول مراجعه کنید.

 [su_button url=”http://newatlas.com/jbl-reflect-aware-c-usb-c-headphones/44794/” target=”blank”]newatlas[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Salvatore

خیلی خوبه اگه باعث افزایش کیفیت خروجی صدا بشه.
ی زمانی من گفتم اپل حرکت خوبی زد واسه حذف جک هدفون چند نفر ریختن سرم که نه ربطی نداره و …
ولی واقعا usb c و پورت لایتنینگ باعث میشن خروجی صدا در هدفون بالاتر از جک ۳.۵ باشه.
اما ی مساله ای که هست اینه که پورت شارژر اشغال میشه.
راه حل هایی هست ولی هم دردسر داره هم خرج داره.
مثلا میشه تبدیل زد بش همزمان هم شارژر بزنی هم هدست ولی ی جورایی زشت و دست و پاگیره ادم یاد سونی اریکسون قدیمیا میفته که اینجوری بودن
ی راه دیگه هم هست که از طریق شارژ بیسیم گوشی رو شارژ کنیم که فعلا فقط سامسونگ شارژ بیسیم سریع داره و همه گوشیا ندارن.البته اونم ی خرج اضافه داره
در کل باید از ی جایی این کار شروع بشه.

peyman2514

واقعا حیف…واسه همچین گوشی باید همچین هدفونی داشته باشی فعلا که با هدفون های خودش بی نهایت عشق میکنم ولی حیف محرومیم از خرید از سایت خودش…چی مطمئن تر از این خرید؟
هدفون تو کارتن خودش انصافا عالیه من هدفون جداگانه ای که داشتم رو فروختم چون به حد کافی عالی هستش
کلا htc 10 یدونه باشه

کتیبه سپید

فکر نکنم ایده خوبی برای مشتری باشه. این کار رو می کنن که توی هزینه هاشون صرفه جویی بشه اما بدبختیش مال کاربره که نمی تونه همزمان از جفتش استفاده کنه. البته اگه این باتری بزرگتر بتونه با کار زیاد تا ۳ روز دوام بیاره خوبه اما اگه باز باید هر روز بزنیم به شارژ، ارزش نداره.

REZA

این عالیه.

Mustafa Keftanzadeh

با این پول میشه یه گوشی خرید چ خبره مگه :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش