حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی سامسونگ از اولین نمایشگری که می‌تواند گوشی هوشمند شما را نیز به صورت بی‌سیم شارژ کند

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

اگر به بازار مانیتور‌ها  رفته باشید، شرکت سامسونک مدل های زیادی را روانه بازار کرده است که تقریبا به نسبت مدل های مشابه در دیگر شرکت ها از امکاناتی بیشتر بهره برده است. سامسونگ از مدل SE370 خود که به قابلیتی ویژه تدارد رونمایی کرده است. اگر گلکسی اس ۶ رونمایی نشده بود چنین تلویزیونی نیز به تولید نمی‌رسد. در ادامه همراه باشید.

با اولین نمایشگر مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم برای اسمارت‌فون رو به رو هستیم. این نمایشگر که در ابعاد ۲۳٫۶ اینچ و ۲۷ اینچ عرضه خواهد شد در واقع دو کاربرد نمایش محتوای تصویری و شارژ گوشی هوشمند را همزمان داراست! SE370 برای این ساخته شده است که در میز کار خود دیگر به دنبال کابل شارژر دستگاه نباشید. تمامی گوشی‌های هوشمندی که از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi بهره می‌برند با ایننمایشگر سازگاری کامل دارند.

M2_Main

ایده جالبی خواهد بود. شما برای دستگاه هایی که شارژ بی‌سیم هستند نیاز به مکانی ثابت دارید و همانند شارژر های عادی نمی‌توانید عمل کنید برای همین اضافه شدن چنین قابلتی یه وسیله های مهم از جمله نمایشگر می‌تواند بازخورد خوبی را کسب کند. این نمایشگر همچنین از حالت حفاظت از چشمان به‌منظور کاهش تاثیرات نور آبی بر روی چشم کاربر بهره می‌برد.

galaxy-s6-wireless-charging-monitor

[su_quote cite=”Seok-gi Kim مدیر ارشد اجرایی سامسونگ”]تکنولوژی های آینده باید به‌منظور پشتیبانی و نه ایجاد تداخل با استفاده‌های روزمره کاربران طراحی شود. ما به دنبال راهی هستیم تا از آشفتگی زیاد بر روی میز کار آن‌ها جلوگیری و روندی ایجاد کنیم تا بتوانند به روشی هوشمندانه‌تر از گوشی‌های همراه خود استفاده کنند.[/su_quote]

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-unveils-worlds-first-monitors-that-can-wirelessly-charge-your-smartphone_id71981″ target=”blank” background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.mohammadi

فکر خوبی هستش ولی فعلا تعداد گوشی های معدودی هستن که از تکنولوژی شارژر بیسیم استفاده میکنن

Samsung--Electronics

همه گوشی های قدیم سامی داشتند این رو ولی باید قاب پشت رو عوض می کردی ولی چون تو اس۶ ذرب پشتی وحود نداره ، این قابلیت پیشفرض روش اومد ولی از نوت ۲ یادمه می شد با در عوض کردن شارژ کرد (فک کنم نوت دو پیش فرض داشت)

Hadi.N3

به این میگن یه نوآوریه کارآمد
آفرین به سامسونگ

alanda

ممنون اقای مخملی :rose:

SAMSUNG 2015

نوآوری با سامسونگ معنا می شود. B-)

SAMSUNG… Feel The Power :good:

حبیب

براستی که دو قطبی بودن دنیای موبایل ها واقعیه!
تنها سامسونگه که میتونه با اپل رقابت کنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....