حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید مارشملو به صورت غیر رسمی بر روی نکسوس ۴ نصب خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

آپدیت بزرک گوگل برای سری نکسوس منتشر شد و بسیاری از دستگاه‌های خوش ساخت این خانواده دوست داشتنی، مارشملو خود را دریافت کردند. اندروید ام با تمام ویژگی‌هایی که دارد، آپدیت بسیار بزرگی در عرصه طراحی به شمار نمی‌آید اما این بدین معنا نیست که اصلا تغییری نداشته باشد. سرعت بسیار بالاتر، ویژگی‌هایی کاربردی‌تر و انیمیشن‌های جذاب‌تر از موارد اصلی بهینه یافته در اندروید مارشملو هستند که تجربه‌ی این ویژگی‌ها بر روی دستگاهی همچون نکسوس ۴ به صورت رسمی امکان پذیر نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با روش‌هایی کوتاه برای نصب اندروید مارشملو در نکسوس ۴ آشنا شویم.

به نظر می‌رسد دوران آپدیت نکسوس ۴ دیگر به پایان رسیده و این بدین معناست که یکی از ویژگی‌های طلایی سری نکسوس در نسل چهارمش وجود ندارد. این دستگاه زیبا تا اندروید ۵٫۰ توسط گوگل آپدیت شد و در همین مرحله باقی اعضای نکسوسی را در دریافت آپدیت تنها گذاشت. طراحی منحصر به فرد این دستگاه، طرفداران زیادی را جذب خود نمود و شاید همین مورد به تنهایی برای نگه داشتن این گوشی کافی باشد.

اگر هنوز هم یک نکسوس ۴ دارید و می‌خواهید آخرین نسل اندروید را بر روی آن اجرا کنید با این روش‌ها به این هدف خواهید رسید. اول از همه روشی است که توسط Dmitry Grinberg ارائه شده است. این روش برای کسانی که تجربه‌ی کمی در استفاده حرفه‌ای از اندروید هم دارند قابل امتحان است. البته این روش به سادگی نصب یک فریمور و آپدیت نیست اما با مراحلی که دارد، می‌توانید از تمامی ویژگی‌های اندروید مارشملو بر روی نکسوس ۴ خود استفاده کنید؛ ویژگی‌هایی همانند LTE و نرم‌افزارهای گوگل به صورت کامل به وظیفه خود عمل می‌کنند.

اگر خواهان امتحان کردن این روش هستید می‌توانید به وبسایت رسمی Dmitry مراجعه کنید. روش بعدی مسلما استفاده از رام‌های کاستوم است. سیانوژن بهترین کاستوم رام‌ها را با ویژگی‌هایی اضافه‌تر و بهتر برای کاربران در دسترس قرار می‌دهد. اگر از این روش می‌خواهید مارشملویی برای نکسوس ۴ خود تهیه کنید، باید کمی در نصب رام چیره دست‌تر باشید.

با توجه به سال عرضه‌ نکسوس ۴ و سخت‌افزاری که دارد، شاید استفاده از اندروید مارشملو کمی زیاده خواهی باشد. به همین علت نباید انتظار سرعت بالایی در رابط کاربری را داشته باشید. به هر حال دستگاه‌های اندرویدی با توجه به اینکه سیستم عاملی باز در اختیار دارند، می‌توانند با اعمال تغییراتی، از انواع نسخه‌های این سیستم عامل استفاده کنند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Android-6.0-Marshmallow-can-be-unofficially-installed-on-the-Google-Nexus-4_id74584″ target=”blank” background=”#04c076″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HG

با توجه به این که زد سونی به اندریود ۵٫۱ تپدیت شد حداقل انتظار میره نکسوس ۱ سال بیشتر باشه.یکم از اپل یاد بگیر گوگل.

Ari khan

انتظار داشتم گوگل اینو هم به ۶ اپدیت کنه…. 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....