حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار بروزرسانی جدید برای ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

ساعت‌هوشمند Gear S3 سامسونگ یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی محسوب شده و به تازگی کمپانی کره‌ای بروزرسانی برای آن منتشر کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

شرکت سامسونگ که اخیرا Gear S3 را در ایالات‌متحده عرضه کرد، توانست بازخورد مثبتی پیرامون این ساعت‌هوشمند کسب کند. کمپانی موردبحث پس از انتشار برنامه جدید سرعت‌سنج برای ساعت‌هوشمند خود، تصمیم گرفت تا تنظیمات جدیدی را به گجت پوشیدنی خود بیافزاید.

باتوجه به آن که سرعت‌سنج مبتنی بر GPS عمل می‌کند، از این رو سامسونگ بروزرسانی را برای بهبود عملکرد GPS ساعت‌هوشمند  Gear S3  منتشر کرده است.

این بروزرسانی همچنین منطقه زمانی روسیه را تغییر خواهد داد و حجمی ۱۴٫۰۶ مگابایتی دارد. اگر از ساعت  Gear S3 برخوردار هستید می‌توانید بروزرسانی را هم‌اکنون دریافت کنید.

شایان ذکر بوده که شرکت سامسونگ در ایفا ۲۰۱۶ ساعت‌هوشمند  Gear S3 را در دو مدل معرفی کرده که هم‌اکنون در خرده فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32030/samsung-releases-new-update-for-gear-s3-smartwatch-improves-a-few-things/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

آفرین ب شرکت

It

من به تازگی Gear s3 frontier رو گرفتم و برای چند روز اول تحت تاثیر قرار گرفتم همه چیز خیلی خوب و ‌‌روون اجرا میشه

amin110

سلام منم هفته گذشته ترکیه بودم و مدل کلاسیکش رو خرداری کردم. بیسار شیک و عالی. فقط بندش زیاد باب میل من نیست. البته چون شبیه ساعتهای معمولی هست به راحتی میشه عوض کرد. در کل خیلی شیک تر از اس ۲ هست. صفحه نمایش بزرگتر و قابلیت مکالمه از تفاوتهای اصلی این مدل با اس ۲ هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH