حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان پشتیبانی سیستم عامل iOS از گیر اس ۲ سامسونگ

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

دستبندها و ساعت‌های هوشمند متعددی موجود است اما اگر شما عاشق گیر اس ۲ هستید و از عدم پشتیبانی از سوی iOS ناراحت، به نظر می‌رسد که برای استفاده با دستگاه iOS خود مدت زیادی برای رفع این کمبود نباید منتظر بمانید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارشی از Sammobile که مدعی شده است سورس‌های پشتیبانی سیستم عامل iOS به زودی برای این محصول خواهد رسید. این پشتیبانی به صورت نرم افزاری مشابه Gear Manager برای iOS خواهد آمد که به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار بروی آن است. برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که Gear Manager نرم افزاری است که به کاربران این امکان را می‌دهد که ساعت خود را با گوشی خود سینک و کنترل کنند. متأسفانه این که این سورس‌ها چه زمانی خواهد آمد اشاره‌ای نشده است و ما امیدواریم هرچه زودتر این عرضه انجام شود.

گیر اس ۲ سامسونگ اوایل امسال رونمایی شد و برخلاف ساعت‌های هوشمند دیگر از اندروید ور بهره نمی‌برد اما از  سیستم اختصاصی سامسونگ به نام تایزن بهره‌مند است. و این به این معنی است که فقط با گستردگی نرم افزارها برای این سیستم عامل قابل مقایسه با اندروید ور خواهد بود. آیا گیر اس ۲ با سیستم عامل تایزن شما را جذب خود کرده است؟


[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/12/gear-s2-coming-to-ios-rumor/?utm_source=mainrss” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

نرم افزار سلامتی نوت ۵ هم با پشتیبانی از اندروید ۶ آپدیت شد.
ظاهرا خبری در راه است!

اميد

میگم چرا خیرای ترتجی اصلن کامنت ندارن؟
نکنه امتحانات کودکستانها شروع شده؟
جوووووک

Saeed Sj

سلام دوستان کسی ایمیل اصلی سامسونگ رو داره میخوام یه پیشنهاد واسه اندروید ۶ بهش بدم ! :yes: :rose:

Ari khan

برو قسمت پشتیبانی سایت سامسونگ ترجیحا سامسونگ شعبه امارات 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی