حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اموجی‌های جدید در ios 9.1 عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

با شکلک‌های اموجی که آشنایی دارید، همان شکلک‌هایی که در مواقع مختلف مانند عصبانیت، شادمانی، ناراحتی و برای بروز سایر احساسات از آنها استفاده می‌کنید و به نوعی می‌توان گفت هر کدام از این نمادها مختصری از چندین کلمه هستند که در قالب یک شکلک خلاصه شده‌اند. ظاهرا اپل با ارائه‌ی ویرایش آزمایشی ios 9.1 برای توسعه‌دهندگان به فکر توسعه‌ی این بخش افتاده و دست آنها را برای گسترش میزان نفوذ این شکلک‌های دوست‌داشتنی باز گذاشته است. در ادامه با ما باشید.

این شرکت در ios 9.1 آزمایشی که برای توسعه‌دهندگان ارائه کرده، شکلک‌های جدیدی را در آن استفاده کرده است. یکی از آنها که بسیار مورد استقبال قرار گرفت اموجی taco بود که در برخی از بخش‌های آن در ویسایت change.org بیش از ۳۳۰۰۰ امضا برای آن جمع آوری شد و نشان از محبوبیت فوق‌العاده‌ی آن در میان کاربران است.

اموجی‌های دیگر که به ios9.1 اضافه شدند به شکل غذاها برمی‌گردد که می‌توان به اموجی‌هایی مانند هات‌داگ، پنیر، ذرت و… اشاره کرد که در بالا ملاحظه می‌فرمایید.

ظاهرا اپل در استفاده از این اموجی‌های جدید پیشگام بوده و بزودی پای آنها به دستگاه‌های ios 9.1 باز خواهد شد. نظر شما در مورد اضافه شدن این بخش‌ها به سیستم‌عامل جدید این شرکت چیست؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/ios-9-1-new-emoji” background=”#5ab28d”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...