حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز ۲۳۰۰ در بررسی عملکرد تک‌هسته چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰، از قدرت بالای گوشی‌های آینده خبر می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

تاکنون، بهترین امتیازی که از بررسی عملکرد تک‌هسته چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰ در گوشی شیائومی Mi 5 یا شیائومی Gemini به‌دست آمده، ۲۱۶۲ بوده است. به‌تازگی و بنابر گزارش یک فاش‌کننده، این امتیاز به ۲۳۰۰ رسیده است. با ترنجی در ادامه مطلب، همراه شوید.

امتیاز ۲۱۶۲ در بررسی عملکرد تک‌هسته چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، از از امتیاز تک‌هسته تراشه A9 آی‌فون ۶S که حدوداً ۲۵۰۰ بوده، پایین‌تر است. همان‌طور که در ابتدای مطلب ذکر شد، به‌تازگی، یک فاش‌کننده اعلام کرده است که امتیاز به‌دست آمده از بررسی عملکرد تک‌هسته چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰، ۲۳۰۰ بوده است.

علی‌رغم این موضوع که هنوز چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰ در بخش «تک‌هسته»، توان رقابت با A9 اپل را ندارد؛ با این‌حال، امتیاز به‌دست آمده برای تراشه پرچم‌دار آینده کوالکام بسیار مناسب است و می‌توان آن‌را به عنوان نشانه‌ای از عملکرد بسیار مناسب گوشی‌های پرچم‌دار آینده با این تراشه ارزیابی کرد.

با این گزارش، باید اذعان داشت که استفاده از یک تراشه مناسب برای گوشی‌های پرچم‌دار منجر به شکل‌گیری رقابت بین چیپ‌ست اگزینوس ۸۸۹۰، اسنپدراگون ۸۲۰ و Kirin 950 هواوی خواهد شد. باید اندکی برای این رقابت تا زمان‌عرضه اولین‌ گوشی‌های‌ هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ منتظر ماند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/High-Snapdragon-820-single-core-benchmark-leak-bodes-well-for-the-Xiaomi-Mi5_id76246″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fable

باید منتظر نتایج رسمی باشیم اما گذشته از این حرفه عالیه

SONY 1946

اژدها وارد میشود 🙂 😉 :wacko:

Sony Make.believe

نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه سونی هدف اصلیش سال ۲۰۱۶ تو ces چون هنوز سری z5 در بازار نیست اونم بعد ۳ ماه خیلی عجیبه بنظرم سونی قصد داشته این مدت رو فعال نشون بده تا بازار رو نبازه و مشتری هاش رو … از طرفی راه اندازی خط تولید برای گوشیهاش و کارخانجات مجذا فکر میکنم هدفش برای ۸۲۰ بوده و تولید سری z با پردازنده ۸۲۰ البته همه امکانه این چیزیه که فکر میکنم یک ماه دیگه مشخص بشه .

Hoseyn Zx

زد ۵ وارد بازار نشده همین الان هر سه گوشی خانواده زد۵ در ایران موجوده.. تازه وارد بازار امریکا هم شده زد ۵ پریمیوم و c5 الترا…این گوشیها وارد بازار کشورهایی مثل تایوان ویتنام و برخی از کشورهای اروپایی هم شدند…

Ramin Technology fannn

پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ + mali T880 + 4GB Ram + تاچویز بهینه + اندروید M مساوی است با —› (⊙.⊙)

رقابت خیلی جالبی در پیشه
در اواخر ۲۰۱۶ سامسونگ قصد استفاده از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری رو داره که این یعنی در ۲۰۱۷ شاهد….. ؟!!
با تشکر :rose:

Different_boy

قبلا هم اسنپدراگون در ۸۱۰ نتایج خوبی داشت اما مشکل و نگرانی اصلی در مورد کوالکام داغ نشدن و بهینه بودن مصرف هست.البته در مقابل چیپ سامسونگ

Javad

امیدوارم عملکرد خوب و بی نقصی رو داشته باشه و مشکلات دمای بالا رو نداشته باشه. خیلی مهم نیست که بنچمارکش چقدر هست مهم اینه که در عمل شاهد لگ و تاخیر در سیستم عامل نباشیم و مصرف بهینه ای هم داشته باشه. تنها نقطه ضعف گوشی ها باتریشون هست که واقعا در بعضی موارد عذاب اور هست. به شخصه دیگه ازین که هر روز بخوام گوشیم رو بزنم به شارژ خسته شدم. امیدوارم پیشرفت چشم گیری در صنعت باتری ها داشته باشیم چون واقعا پاشنه آشیل دستگاه های امروزی عملکرد نه چندان خوب باتری هست. :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی