حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی G6 هفتم آوریل در آمریکا عرضه خواهد شد

ماه گذشته خبر عرضه ال‌جی G6 را در نیمه اول ماه مارس منتشر شد، این خبر به‌صورت رسمی نیز تأیید شد. اما به نظر می‌رسد این خبر تنها درباره‌ی کشور کره جنوبی صدق می‌کند.

 در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس اطلاعاتی که از نقشه‌ی راه تازه‌ای درباره‌ی پرچم‌دار جدید ال‌جی به‌دست‌آمده این گوشی هوشمند ماه مارس در کشور آمریکا عرضه نخواهد شد، اما در ماه آوریل این اتفاق خواهد افتاد؛ به نظر می‌رسد که فروش جهانی ال‌جی G6 در تاریخ ۷ آوریل آغاز خواهد شد. اگر این اخبار صحت داشته باشد پرچم‌دار امسال ال‌جی یعنی G6 چند هفته‌ای زودتر از سامسونگ گلکسی S8، که انتظار می‌رود ۲۱ آوریل وارد بازار شود، قابل خرید خواهد بود.

برخلاف پرچم‌دار سال گذشته ال‌جی به نظر نمی‌رسد که G6 طراحی ماژولار داشته باشد. ال‌جی درباره‌ی محصول جدید خود صحبت کرده است و اعلام کرده که این دستگاه یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن غیرعادی ۲۸۸۰ * ۱۴۴۰ خواهد داشت. همچنین مقاومت در برابر آب و گردوغبار، به‌علاوه‌ی یک باتری جدانشدنی که بیش‌ازحد داغ نخواهد شد از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول هستند. پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و اندروید ۷ نیز مطمئناً در این محصول بکار گرفته خواهند شد.

ال‌جی به‌صورت رسمی G6 را اواخر ماه جاری روز ۲۶ فوریه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد. گفته شده که این گوشی هوشمند کمی گران‌قیمت‌تر از ال‌جی G5 خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G6-release-date-US_id90767″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش