حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی پتنتی برای گوشی هوشمند با صفحه نمایش دو طرفه منتشر کرد

بر کسی پوشیده نیست که ال جی در حال بررسی امکانات ارایه صفحه نمایش منحی OLED در پشت درهای بسته است.

طراحی‌هایی که از پتنت حال حاضر در این مطلب مشاهده می‌کنید حاکی از آن است که ال جی سرگرم بر روی یک طرح اصلی است که در آن صفحه نمایش به شکل دو طرفه است و کاربر در واقع دو صفحه نمایش در قسمت جلو و پشت گوشی دارد.

۱

همچنین دکمه مندرج در طرح این نوع گوشی به شکل چرخشی است که در عین حال می‌تواند لنز دوربین، حسگر اثر انگشت و یا دکمه هوم باشد. در دو طرف این گوشی هیچ دکمه‌ای قابل مشاهده نیست و شما نشانه‌ای از دکمه‌های خاموش و روشن و کم و زیاد کردن گوشی نمی‌بینید.

پتنت موجود به هیچ عنوان ثابت نمی‌کند که ال جی قصد دارد که گوشی هوشمند با چنین مشخصاتی عرضه کند اما نشان می‌دهد که این شرکت در فکر نوآوری در زمینه گوشی‌های هوشمند است و به فن‌آوری موسوم به برش لبه یا صفحه بدون حاشیه توجه دارد.

۲

ناگفته پیدا است که ال جی زمانی که امکان تولید و ساخت چنین محصولات ماجراجویانه‌ای را داشته باشد، راهی پیدا خواهد کرد تا کاربران خود را شگفت‌زده کند. دستیابی به طرحی از این دست در آینده نزدیک ممکن می‌شود. فقط کافی است تا صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر به مرحله تولید انبوه برسند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-patented-this-smartphone-design-with-a-wrap-around-screen_id90619″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار