حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الگوهای نسخه دوم Cardboard بر روی دانلود برای عموم قرار گرفتند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

گوگل در سال ۲۰۱۴، دید خود را نسبت به یک هدست واقعیت مجازی به همگان نشان داد. محصولی از جنس کارتن و مقوا، که تنها کار نگه داشتن دو لنز و دستگاه‌ هوشمند شما را، البته در یک طراحی زیبا داشت. هنگامی که این دستگاه، یا بهتر بگوییم یکی دیگر از خلاقیت‌های گوگل در عرصه‌ای مشخص، معرفی شد، یک کیت یا الگو را هم به همراه داشت که به شما اجازه ساخت این دستگاه را به صورت انفرادی و با خلاقیت خودتان می‌داد. نسخه دوم این هدست (که البته بهتر است از کلمه‌ای جز هدست برای این وسیله استفاده شود!)، در ماه می سال میلادی جاری معرفی شد. اکنون، گوگل الگو و وسایل مورد نیاز برای ساخت این وسیله دوست داشتنی را منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اینبار گوگل به قول‌هایش عمل کرده و این کیت را منتشر کرده است. شما می‌توانید این کیت را از اینجا دریافت کنید و نسخه مورد علاقه خود را توسعه دهید! اگر بخواهیم کمی جزئی‌تر به سر گذشت این وسیله نگاه کنیم، گوگل در واقع این وسیله را به عنوان یک آزمایش در کنفرانس I/O سال ۲۰۱۴، معرفی کرد که پس از آن، با محبوبیت مردم و طرفداران زیاد روبرو شد.

نسخه آپدیت شده کیت کاردبورد، دارای اطلاعات بهتری برای ساخت است. نقشه‌ها و مشخصات آپدیت شده مربوط به لنزها، خطوط برش، نوارها و… به شما در ساخت یک محصول با کیفیت، کمک خواهند کرد. برای تضمین کیفیت محصولی که می‌سازید (!)، ابتدا بهتر است به مقاله موجود در فایل کیت نگاهی بیاندازید.

این نظر و اطلاعاتی است که گوگل نسبت به نسخه جدید کاردبورد دارد. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ساخت و آموزش استفاده، به وبسایت رسمی کاردبورد، یعنی Google.com/cardboard، مراجعه کنید.

زود دست به کار شوید و تصور خود را در دستان خود، تبدیل به واقعیت کنید!

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/cardboard-v2-virtual-reality-viewer-open-source-plans-released-by-google-14-09-2015/” background=”#5ab28d”]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
just samsung

لنزش رو ازکجا میشه تهیه کرد؟؟

emad007

(با لهجه اصفهانی بخوانید)
من اومدم بسازم. دهنم صاف شد.
مقواشا بجوری، لنزشا از کوجا میخای گیر بیاری ؟ این آهنربا بیصحبیاشو میخای از کوجا بیاری ؟
گفتم ولمون کن عامو. حوصله ندارم. رفتم یه دونه ازین فونیکسا خریدم. خیلیم رااضیم.
تاااازه. می گفتن نکسوس ۶ نیمیرد توشا این حرفا. رفت. خیلیم خب رفت. جخ تازه کیپی کیپشم هس.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....