حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قدرت موتور S1 BMW M4 با از دست دادن پرفورمنس

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

از زمانیکه BMW M4 پرفورمنس را ارائه کرد دست و پا بسته نبود و از بساری از خودروهای معمولی و قدیمی بهتر شده بود. فناوری دینان نامی است که با روند رو به رشد BMW برای دهه ها و همچنان در تاخت و تاز مدرن اخیر BMW در S1 BMW M4 هم مشارکت داشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ماشین تایلندی که مقداری خفیف تر از دینان BMW است از موتوری کاملا جدید استفاده کرده است. این خودرو نسبتا ارتقا یافته است و به دلیل این بروزرسانی گران تر هم شده است. دینان برای بروزرسانی موتورش قیمت را به ۷۲۴۷ دلار رسانده است که این مبلغ کمی نیست، اما قطعا از مدلهای قبلی بهتر است که با موتور دست اولش بیش از ۳۰ هزار دلار بود.

1

تهویه جدید سیگنال، اگزوز سیستم تخلیه گازهای خروجی با عملکرد در جریان آزاد بمنظور کاهش فشار معکوس در سیستم اگزوز و ورودی هوای سرد از تازه های این خودرو است. دینان می گوید که این خودرو حداقل روی کاغذ دارای مشخصه های خوبی است و ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۹۸ پوند فوت گشتاور دارد. همچنین اضافه کرد که BMW برای M4 از آنچه کارخانه بدست آورده است ۴۶ اسب بخار قدرت و ۵۸ فوت پوند گشتاور بیشتر تولید کرده است.

2

متاسفانه، در باندی که این خودرو تست شده ۰ تا ۱۰۰ را دینان ۱-۰ ثانیه کندتر طی کرد. دینان نیز سیستم تعلیق خودرو از جمله قطرچرخ جذاب و بزرگتری ارائه داده است و در نهایت آسیب های پرفورمنس با کشش ۰/۹۷g بر روی ترمزهای S1 M4 را کنترل کرده و بدتر از آخرین M4 C& D آزمایش شده بوده است. در اینجا از دست دادن پرفورمنس در شرایط متفاوت آزمایش و خارج از قلمرو ممکن آزمایش خودروی اصلی C&D بوده است.

3

[su_button url=”http://www.slashgear.com/dinan-engineering-s1-bmw-m4-adds-power-loses-performance-27416152/” icon_color=”169e83″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Javad

این چقد خوشگله 🙁

rubiker

ضعیف ترجمه شده
دینان می گوید که این خودرو حداقل روی کاغذ دارای مشخصه های خوبی است و ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۹۸ پوند فوت گشتاور دارد.
از این موارد بازم داشت

zanyar

این پست راجع به چی حرف میزنه ؟! :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....