حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و اطلاعات لو رفته از گوشی Mercury کمپانی بلک بری

کم کم به سال ۲۰۱۷ و گردهمایی CES 2017 نزدیک می شویم و همه ما کنجکاو هستیم ببینیم که کمپانی های مشهوری مانند سونی ، الجی ، بلک بری و . . . چه چیزی را آماده کرده اند تا طرفداران خود و دوستداران تکنولوژی را خوشحال کنند .

چندی پیش طی اخبار پوشش داده شده برای کنفرانس CES 2017 مشاهده کردیم که حضور کمپانی سونی در تاریخ ۴ ژانویه تائید شد و در خبر پیوست شده نیز اطلاعات تکمیلی راجع به این موضوع را بررسی کردیم و اگر با خبر های ترنجی همراه بوده باشید شاهد معرفی رسمی زود هنگام خانواده الجی کا ۲۰۱۷ (LG K 2017) و الجی استایلوس ۳ (LG Stylus 3) بودید که قرار بود در سال ۲۰۱۷ عرضه شوند ! اما با این حال بازهم کمپانی الجی گوشی هایی را دارد که قرار است آنها را در CES 2017 معرفی کند و مدتی فبل نیز اطلاعات لو رفته آنها را در خبر کمپانی LG هفت گوشی هوشمند جدید خود را در مراسم CES معرفی می کند بررسی کردیم .

روز گذشته نیز در پی اخبار منتشر شده از کمپانی بلک بری مشاهده کردیم که اسمارت‌فون جدید بلک‌بری (ساخته شده توسط TCL) در CES 2017 معرفی خواهد شد و از این پس امتیاز نام بلک بری در اختیار شرکت TCL می باشد . طی اطلاعات لو رفته از گوشی Mercury در سایت خبری phonearena ، تصاویر و اطلاعات جدید از این گوشی هوشمند بلک بری لو رفته است که قرار است آخرین گوشی کمپانی بلک بری با کیبورد فیزیکی QWERTY باشد ، در واقع این گوشی آخرین تجربه مانند گوشی بلک بری پاسپورت است .

بخش پردازنده این گوشی هوشمند را چیپست چهار هسته Snapdragon 821 تشکیل می دهد و همراه با این پردازنده یک چیپست Adreno 530 وظیفه انجام امور گرافیکی گوشی Mercury را بر عهده دارد . باتری این گوشی نیز ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی گزارش شده است که با یک بار شارژ کردن گوشی شما را تا دو روز از شارژ کردن بی نیاز می کند و همینطور صفحه نمایش این گوشی از یک پنل ۴٫۵ اینچی پشتیبانی می کند و در ادامه اطلاعات لو رفته از گوشی Mercury باید گفت که سنسور اثر انگشت این گوشی در دکمه Space کیبورد جایگذاری شده است و گوشی Mercury بلک بری تنها گوشی این کمپانی است که به Biometric reader مجهز است .

اطلاعات لو رفته از گوشی Mercury

اطلاعات لو رفته از گوشی Mercury

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-BlackBerry-Mercury-renders-surface-showing-off-4.5-inch-screen-and-physical-QWERTY_id89359″]phonearena[/button]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........