حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدید لو رفته از سونی اکسپریا G3112 و G3121

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سونی

کمپانی سونی در سال ۲۰۱۵ به عنوان خاتمه دادن به گوشی های هوشمند سری Z خود ، دو گوشی اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Premium را به ترتیب در ماه های سپتامبر و نوامبر معرفی کرد که مدل Z5 به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت Full HD و همینطور مدل Z5P به صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچ با رزولوشن ۴K مجهز بود .

در سال ۲۰۱۵ کمپانی سونی گوشی اکسپریا Z5 Premium خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند که از صفحه نمایش ۴K پشتیبانی میکند را به بازار داغ گوشی های هوشمند عرضه کرد و توانست از دیگر برند های موجود در بازار پیشی بگیرد . اما با استناد به اخباریکه از سوی PhoneArena منتشر شده ، کمپانی سونی قرار است دو گوشی جدید خود را با نام های سونی اکسپریا G3112 و G3121 عرضه کند که در ادامه به مشخصات لو رفته از این دو گوشی هوشمند اشاره میکنیم .

 

سونی اکسپریا G3112 و G3121

 

با توجه به عکسی که در بالا آمده است ، سونی اکسپریا G3112 و G3121 قرار است برای بخش RAM ، به ۴ گیگابایت حافظه مجهز باشند . این دو گوشی هوشمند که قرار است در مراسم CES سال ۲۰۱۷ معرفی شوند ، مانند وضعیت دو گوشی اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Premium خواهند بود : از این جهت که یکی از این دو گوشی ذکر شده به یک صفحه نمایش ۵ یا ۵٫۲ اینچی مجهز است و رزولوشن نسخه ی کوچکتر برابر با ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ میباشد و همینطور نسخه ی بزرگتر قرار است از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی پشتیبانی کند که رزولوشن بینظیر ۴K را در اختیار کاربر قرار میدهد .

به نظر شما کمپانی سونی برای بار دیگر دومین گوشی خود را با صفحه نمایش ۴K عرضه خواهد کرد ؟

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Screen-size-and-resolution-leak-for-the-Sony-Xperia-G3112-and-Xperia-G3121_id87480″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
NashenasI

مسلما رم ۴ نیاز هست، همونطور که دیدیم سونی بااینکه رابط کاربری سبکی داره ولی امسال در بحث چند وظیفگی حرف زیادی دربرابر رقبا نداشت
پنل ۴k هم که جای خود دارد! درسته در استفاده روزمره خیلی تاثیر گذار نیست، اما اینکه پنل گوشیتون ۴k باشه میتونه جذابیت زیادی داشته باشه!
امیدوارم سونی دربخش دوربین هم ی کارایی انجام بده، مثل سنسور جدید، لرزشگیر اپتیکال در تصویربرداری و…
درکل سونی گوشی های خوبی تولید میکنه که واقعا امتحان کنید، ضرر نمیکنید!

Saman

آقا امسال سنپدراگون۸۲۰ مشکل تسکینگ داشت،کل گوشیا با سنپدراگون۸۲۰ مشکل تسکینگ داشتن،بعدشمxz هنوز آپدیتی دریافت نکرده است

FaRaZ SONY

هدایت جان؛
ایکس و ایکس پرفورمنس هم این مشکلو داشتن و با آپدیت حل شد ، تو یه مقاله جدید خوندم رم ایکس زد در واقع ۴ گیگابایت هست که طولانی هست باید خودت بخونیش.
خلاصه مشکل مالتی تسکینگ ایکس زد حل میشه و رم۳ گیگ کافی هست ، ولی خب بالاخره باید رم۴ بذاره که به زودی اینکارو میکنه چون مشخصات رو کاغذ اهمیت داره.

mostafa3

خوشم میاد مشکلاتش رو خوب میبینید
ولی خوبیهایش رو نمی بینید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........