حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر آنچه باید درباره سامسونگ (Galaxy A5 (2017 بدانیم

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، گجت‌های داغ

کمپانی سامسونگ قرار است علاوه بر عرضه گوشی هوشمند پرچمدار خود تحت عنوان گلکسی اس۸ در سال ۲۰۱۷ ، محصولات جدید بسیاری را نیز روانه بازار گوشی های هوشمند کند که معمولا نسخه بهبود یافته گوشی های میان رده این کمپانی می باشد . این موضوع برای خانواده های  Galaxy A و Galaxy J صدق می کند که اخیرا خبر هایی از این گوشی های هوشمند را در ترنجی پوشش دادیم که در ادامه مطلب به بررسی برخی از آن ها می پردازیم .

خانواده های  Galaxy A و Galaxy J دو خانواده پر حاشیه این روزهای دنیای تکنولوژی است که خبر های پوشش داده شده از این گوشی ها را بررسی می کنیم .

چندی پیش در ترنجی با خبر مشخصات فنی گوشی گلکسی (J3 (2017 در GFXBench لو رفت همراه بودید و مشاهده کردید که قرار است نسخه جدید گوشی هوشمند گلکسی J3 در سال ۲۰۱۷ عرضه شود که در پست ذکر شده به بررسی اطلاعات آن پرداختیم و همچنین گوشی هوشمند (Galaxy A7 (2017 گوشی دیگری از خانواده Galaxy A است که در خبر گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy A7 2017) بار دیگر لو رفت به بررسی اطلاعات لو رفته از آن پرداختیم و در آخر مشاهده کردیم که قرار است صفحه نمایش خمیده به خانواده گلکسی A اضافه شود . اما گویا کمپانی سامسونگ قصد عرضه گوشی هوشمند (Galaxy A5 (2017 را نیز دز سال ۲۰۱۷ دارد که نسخه قبلی این گوشی نیز یکی از گوشی های محبوب سری A سامسونگ در میان طرفداران می باشد .

امروز با تکیه بر خبریکه در سایت PhoneArena منتشر شد ، این منبع خبری اطلاعات و عکس هایی از گوشی (Galaxy A5 (2017 را به بیرون منتشر کرد که به بررسی این اطلاعات می پردازیم . گوشی (Galaxy A5 (2017 برای بخش صفحه نمایش خود قرار است از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی استفاده کند که کیفیت Full HD را در اختیار کاربر قرار می دهد و همینطور کمپانی سامسونگ از یک چیپست هشت هسته ای Exynos 7870 برای پردازنده مرکزی استفاده کرده است و همینطور بخش های حافظه RAM و حافظه داخلی این گوشی هوشمند به ترتیب از ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حجم پشتیبانی می کنند . از دیگر اطلاعات لو رفته برای گوشی (Galaxy A5 (2017 می توان به وجود USB Type-C اشاره کرد و همینطور باید گقت که طراحی نسخه ۲۰۱۷ این گوشی تا حد بسیار زیادی شبیه به پرچمدار فعلی این کمپانی یعنی گلکسی اس۷ است و با توجه به عکس های منتشر شده از این گوشی می توان فهمید که اسپیکر این گوشی مانند گلکسی اس۷ در پایین گوشی نمی باشد و در کنار گوشی جایگذاری شده است و همچنین (Galaxy A5 (2017 فاقد سنسور ضربان قلب است .

(Galaxy A5 (2017

(Galaxy A5 (2017

(Galaxy A5 (2017

(Galaxy A5 (2017

(Galaxy A5 (2017

(Galaxy A5 (2017

(Galaxy A5 (2017

(Galaxy A5 (2017

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/More-Samsung-Galaxy-A5-2017-images-leak-out—is-this-a-side-positioned-speaker-were-seeing_id88566″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........