حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی (Galaxy A3 (2017 سامسونگ گواهی Wi-Fi را دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

همه ی ما با سری گلکسی A گوشی های سامسونگ آشنا هستیم و با توجه به پیشینه ای که از زمان ورود خود در بازار گوشی های هوشمند ثبت کرده است ، گوشی های این سری بسیار محبوب شده است که قیمت بسیار مناسب و در عین حال مشخصات فنی قدرتمند در رده ی خود دلیل این امر است .

چندی پیش در خبر های هر آنچه باید تاکنون درباره ی سامسونگ (Galaxy A3 (2017 بدانیم و مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy A3 2017) لو رفت ترنجی نیز مشاهده کردیم که سامسونگ قصد عرضه ی نسخه ی ۲۰۱۷ گلکسی A3 خود را دارد که یکی از دلیل های این امر میتواند بازخورد خوب کاربران از این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۴ باشد .

اما امروز با استناد به اخباریکه در سایت خبری phonearena منتشر شده است ، نشان میدهد که این گوشی هوشمند گواهی Wi-Fi خود را دریافت کرده است که در عکس پایین نیز شاهد آن هستیم :

 

گوشی (Galaxy A3 (2017

 

ولی با گذشتن از این اطلاعیه به مشخصات فنی لو رفته از این گوشی هوشمند میرسیم ، با ترنجی در نگاهی کوتاه به این مشخصات همراه باشید .

گوشی (Galaxy A3 (2017 سامسونگ برای صفحه نمایش خود از یک پنل ۴٫۷ اینچی با رزولوشن HD استفاده کرده است و همینطور در بالای صفحه نمایش خود از یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین ثانویه استفاده کرده است که وظیفه ی برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد . برای دوربین اصلی نیز کمپانی سامسونگ از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است . در ادامه در بخش پردازنده ها نیز گوشی (Galaxy A3 (2017 به یک چیپست هشت هسته ای Exynos 7870 مجهز است که فرکانس پردازشی ۱٫۵GHz را به ارمغان می آورد و برای انجام فرامین گرافیکی از چیپست Mali-T830 استفاده میکند . برای بخش حافظه ی RAM این گوشی از ۲ گیگابایت رم استفاده شده و همچنین برای حافظه ی داخلی این گوشی حجم ۸GB در نظر گرفته شده است .

 

گوشی (Galaxy A3 (2017

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-A3-2017-receives-its-Wi-Fi-certification_id87647″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mara

چه میکنن برادرای چینی ؟؟؟
گوشی با رم ۶ و ۶۴ گیگ حافظه فقط ۱۹۹ دلار!!!

http://www.umidigi.com

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........