حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی جدید از Lenovo vibe X3 Lite لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

لنوو نام کمپانی است که در ۲ سال اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. فروش تلفن‌های این کمپانی روز به روز بیشتر می‌شود و هر دفعه تلفنی بهتر از قبل روانه بازار می‌کند. حال تصاویری از موبایل آتی Lenovo به نام (Lenovo vibe X3 Lite) منتشر شده  است و به نظر می‌رسد نسبت به مدل پیشین این کمپانی یعنی vibe X3 که توسط موتورولا طراحی شده، ارزان‌تر باشد.  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این تلفن همراه، به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰  مجهز شده است. اگر بخواهیم نگاهی هم به سخت افزار جای گرفته درون این گوشی بیندازیم می‌توانیم به یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتزی به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا اشاره کنیم. همین طور این شرکت با قرار دادن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، این دستگاه را به دستگاهی قابل قبول برای عکس برداری تبدیل کرده است که از رقبای خود عقب نمی‌ماند. و اما شاید مهم‌ترین بخش، باتری این تلفن همراه باشد، باتری این تلفن هوشمند ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت شارژ ذخیره می‌کند که این میزان ذخیره شارژ می‌تواند دستگاه را به مدت بیش از یک روز روشن نگه دارد. همچنین این تلفن همراه که با اسم رمز  Legend K51c78 lemon X3 Lite  شناخته می‌شود، گویا نسخه ۵٫۱ سیستم عامل اندروید را درون خود جای داده و احتمالاً از LTE نیز بهره می‌برد و قیمت آن احتمالاً حدود ۱۴۱ دلار آمریکا خواهد بود. در ضمن یک اسکنر اثر انگشت هم در قسمت پشت این هوشمند زیبا جاگرفته است که می‌تواند امنیت بیشتری را برای تلفن هوشمند شما فراهم کند.
در ۲ سال اخیر، بیشتر تولیدکننده‌گان موبایل به تولید تلفن‌های هوشمند اقتصادی با حسگرهای اثر انگشت روی آورده‌اند فراموش نکنیم شروع کننده این رقابت اپل بوده و گویا اسکنر تشخیص اثر انگشت حالا به بخشی از تلفن‌های همراه بدل گردیده است. اگر فرض را بر این بگذاریم که تمام این شایعات درست باشد، آن وقت این تلفن در بین بهترین تلفن‌های ارزان قیمتی قرار می‌گیرد. که از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند. نظر شما چیست آیا این تلفن شانسی برای رقابت در بازار بزرگ چین را دارد؟

Lenovo vibe X3 Lite 2

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Lenovo-vibe-X3-Lite-specs-leak-5.5-inch-FHD-screen-2GB-of-RAM-and-a-3300mAh-battery_id75108″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

عجب طراحی جالبی داره، خیلی زیباست

Ari khan

شبیه سری موتو موتورولا نیست عایا :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....