حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه کردن مموری کارت به گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج به علاوه یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری

نوشته

8 سال قبل | 24 دیدگاه | ترنجی

گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از مموری کارت پشتیبانی نمی کنند و حجم باتری آن ها صرفا برای رفع نیاز یک روزه است اما اگر کسی مموری کارت بخواهد یا باتری حجیم تر چطور؟ اینجاست که شرکت incipio با جدیدترین کیس خود برای گلکسی اس ۶ وارد میدان می شود. اگر از کاربرانی هستید که علاقه به داشتن کیس برای موبایل خود دارید، توصیه می کنم حتما این قاب را ببینید. در ادامه با ترنجی باشید تا با کیس جدید incipio برای گلکسی اس ۶ آشنا شویم.

12

این کیس به قیمت افزایش ضخامت دستگاه به ۱۵٫۲۴ میلی متر به شما یک بامبر خوب، یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری و یک شکاف برای افزودن مموری کارت تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هدیه می کند. خوب آن که این قاب از قابلیت شارژ سریع سامسونگ هم پشتیبانی می کند. علاوه بر آن برای NFC و موارد مربوط به پرداخت الکترونیک توسط NFC هم مشکلی ایجاد نمی کند. برای آن دسته از کاربران ریزبین که برایشان افزایش دمای دستگاه در این کیس اهمیت دارد هم باید بگوییم شرکت incipio به این دغدغه شما هم فکر کرده است و همه چیز در حالت معمول قرار دارد.

9_left_looping 2 15 Galaxy s6 battery pack (2)

حتما دقت کرده اید پایین کیس دیگر جایی برای بلندگو نیست و یک دریچه در جلو دستگاه قرار دارد، این می تواند اتفاق خوبی باشد که برخی آن را بپسندند، یعنی گلکسی اس ۶ یا اس ۶ اج شما حالا یک بلندگو در جلو دستگاه دارد. با اضافه شدن یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری به دستگاه فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟ برخی از آمار و ارقامی که incipio منتشر کرده است دیوانه کننده است! مثلا +۶۰ ساعت پخش ممتد ویدیو! یا بیش از ۲ هزار ساعت گوش دادن به موسیقی!

Galaxy s6 battery packنظر شما درباره این کیس چیست؟ فکر می کنم برای اولین بار در عمرم حاضر به خرید یک کیس برای موبایل خود شدم!

[su_button url=”http://www.incipio.com/chargers/offgrid-backup-battery-cases/samsung-galaxy-s6-battery-cases/offgrid-3700mah-extended-battery-case-samsung-galaxy-s6.html”]incipio[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad

hmmmmmm in shod: ))))

mehrdadi

بههههه بههههه.عجب چیزیه این کیس.خیلی حال کردم :yahoo:

Ari khan

فک کن اس۶ با یه کوچولو ضخامت بیشتر این حجم باتری رو داشت،اون وقت چی میشد!!!!!
در مورد نداشتن درگاه مموری کارت هم من به شخصه از تصمیم سامسونگ (و اپل و گوگل البته)حمایت میکنم(حالا انگار من کی هستم خخخخخخخ :whistle: )چون واقعا این مموری تا الان واسه من چیزی جز مشکل و اعصاب خوردی برام به ارمغان نداشته…یه مموری پر از عکس و اطلاعاتم خود به خود مشکل براش پیش اومد و کاریش نمیشد کرد مگر فرمت!!!هنوز تو غم اون اتفاقم 😥 تازه این یکی از چندین تجربیات بد من از مموری کارته :scratch: (مموری کارت تا مدتی قبل یکی از اولویتهام تو خرید بوده اما حالا اصلا)

Dontbon

حالا خوب شد درگاه کارت حافظه ندارین؟؟ باتری غیر قابل تعویض؟؟ عجب :scratch:

Blue Tech

بعله که خوب شد
شما نمی خواد دل بسوزونی برای کاربرای سامسونگ
باتریه قابل تعویض رو که شمام خیلی وقته که ندارین
اس دی کارت هم واقعا چیزه بیخودیه با این وضع سرعتش
یه نگاه به قسمت پایین این یعنی Storage performance صفحه بنداز شاید بفهمی چی میگم
البته اگه بخواین بفهمین!
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6_vs_htc_one_m9-review-1233p5.php
این یعنی یه ژیان و به بوگاتی ببندی بعد به خوای تند بره
تا زمانی که سرعت اس دی کارت ها تغییرات اساسی نداشته باشه اس دی کارت فقط یه چیزه دست و پا گیره
البته احتمالش هست تازگی شرکت ها مخصوصا سامی این تغییراتی که گفتم رو بوجود بیارن

iman

در جواب به اون دوست عزیز که میگه مموری کارت فقط مشکل و اعصاب خورد کنی داره باید بگم که عزیزم شما یه مموری کارت SANDISK تهیه بفرمایید با حجم ۱۲۸ گیگ تقریبا ۲۰۰ هراز تومان یا یک مقدار بالاتر میشه قیمتش ! بعد اون وقت اگه اعصاب شما خورد شد و دچار مشکل تو سرعت یا هر چیز دیگر شدید بیاید بنده خسارت میدم به شما
jarediman94@gmail.com
اینم ایمیل بنده اگه کاری داشتید

Blue Tech

اینی که گفتین چه خاصیتی داره یعنی!؟ :unsure:

Mist

دوست عزیز این مموری هم اون چیزی که فکر میکنید نیست.

الان یه مموری خوب که بتونه با همون سرعت نرخ ثبت ویدیو سیو کنه اون رو تقریبا یه ۳۲ گیگ حدود ۱۲۰تومن هست در پایین ترین رده. دلیل حذف مموری توسط شرکت ها هم فقط کاربرا هستند و لاغیر. وقتی شما دارید رو رمی اطلاعات ثبت میکنید که سرعت نوشتن اون کمتری از سرعت ثبتش توسط گوشی هست در واقع دارید بخشی از دیتا رو از دست میدید با این کار. بعد یوزرا میان غر میزنن کیفیت فیلمبرداری من خرابه ، بازیها لگ دارند و از این حرفها.
شما رو غولترین گوشی رم کلاس پایین بذاری موقع اجرای بازی لگ میزنه.
و در آخر کلاس ۱۰ بودن رم دلیل بر مرغوب بودنش نیست.

Blue Tech

برادر من جناب Mist مطمئنین اشتباه نشده!؟
منم منظورم میشه گفت همینی بود که گفتین
البته اگه منظورتون رو درست فهمیده باشم :whistle:

Ari khan

ممنون دوست عزیز :rose:
خودمم میدونم که اگه از یه مموری با سرعت بالا استفاده کنیم تو سرعت دستگاه هیچ تاثیری نداره و اگرم نظرمو بخونین من حرفی در مورد سرعت نزدم…من گفتم مموریم خود به خود مشکل پیدا کرد و ناچارا مجبور به فرمت شدم حالا شما میتونین عکسها و اطلاعات از دست رفتمو برگردونین؟؟؟(زیکاوری دردی رو درمان نکرد)چندبارم که نیم سوز شدن!!!و بازم اطلاعاتم از دست رفت 😥

houman

خب برداشتی که از مطلب شما در بالا میشه اینه که کلا حذف کارت حافظه کار خوبی بود چون اون اتفاقات برای شما افتاد که دوستلن پاسخ دارن. ضمن اینکه علاوه بر توصیه در بکارگیری حافظه های با کیفیت بالا، بالاخره اینجور حوادث و اتفاقات برای هر نوع حافظه با هر مارک و نوعی ممکنه بیفته. راه حل اینکه در بازه های زمانی مناسب از اطلاعاتتون پشتیبان بگیرین. من بشخصه از ویژگی بک آپ گیری اتوماتیک روی گوگل و همینطور دراپ باکس استفاده میکنم که درصورت خرابی یا حتی گم شدن گوشی هم به عکسها و فیلمهام دسترسی خواهم داشت.

mohsen

خب توی ایران هم میاد؟ من میخوام بخرمش . باطریش وسوسه کننده است هرچند اگر بگیرمش هم رم نمیندازم فقط باطری غولش…

Mist

blue tech عزیز
مهمترین عامل برای خرید یک مموری سرعت خودن و نوشتن اون هست. اگر سرعت خوندن شما پایین باشه برای مثال هنگام دیدن فیلم بالای اچ دی لگ خواهید داشت و اگر سرعت نوشتن پایین باشه در هنگام عکس گرفتن و ضبط فیلم بخشی از دیتا رو از دست میدید.
برای مثال من پس از یک ماه جستجو این رو رو برای دوربین گرفتم که موقع ثبت عکس چیزی رو از دست ندم.
Silicon Power MicroSDHC UHS-I Superior – 32GB
الان رم ارججینال با سرعت نوشتن بالای ۴۵ میگ بر ثانیه در حجم ۳۲ گیگ زیر ۱۲۰ اصلا پیدا نمیشه.
۱۲۸ رو که اون دوستمون گفتند اگه کلاس ۱۰ با سرعت بالای ۴۵ رو بخواهید بگیرید بالای ۵۰۰ قیمتش هست.
فکر کنم حالا برخی دوستان قدر دیوایسهای ۳۲ گیگ خودشون رو بدونن.
این رو نه در جواب شما بلکه برای بقیه دوستان گفتم.

Ari khan

اون جوری که من فهمیدم مموری کارت ها در مقابل تغییرات ولتاژی بسیار ضعیف هستن مگر اینکه تازگیا بهتر شده باشن…به شخصه چندبار به خاطر پورت کامپیوترم مموری هام سوختن اما مموری دستگاه هیچیش نشد،کسی میدونه چرا؟؟

Mist

به احتمال زیاد شما مشکل برق بدنه دارید رو کیس کامپیوتر. البته این اولین علت هست. از پشت کیس به یکی از پیچهاتون یه سیم وصل کنید و سر دیگه رو بدید به یه جایی مثل رادیاتور یا لوله گاز.

گزینه safty remove رو هم همیشه اجرا کنید.

milad7

چقدر مضخرف 😐

محمد کردزنگنه

انگار گوشی ریش درآورده :yes: والا من بشخصه اگر بشه دوست دارم گوشی با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ بخرم الان مموری سن دیسک ۶۴ گیگ کلاس ۱۰ دارم نمی دونم مشکل از گوشیه یا از مموریه هر چند ساعت یه بار کلا مموری می پره مجبورم یا گوشی رو ری استارت کنم یا مموری رو در بیارم دوباره بزارم.گوشیم هم اس۴، ۱۶ گیگ هم مموری هم گوشی تقریبا فول شدن.

Moazez

مشکل از مموری هست. من یه مموری کلاس۱۰ xc ultra به حجم ۱۲۸ گیگ انداختم رو z3 نزدیک ۸۰ گیگ پره نه گوشی یذره لگ پیدا کرده نه چیزی. تازه راحت ۱۵ دقیقه هم ۴k فیلم میگیرم و سرعت ذخیرش انقدر بالاست که اصلا به گوشی فشار نمیاد.

محمد کردزنگنه

ممنون تو فکر بودم که سوالمو مطرح کنم اگر دوستان همچین مشکلی نداشتن مموریمو تعویض کنم گارانتیشو هنوز دارم می فرستمش برای تعویض.

Moazez

اگه ۶۴ میخوای بخری توشیبا کلاس۱۰ xc بخر که اصل ژاپنه.البته در صورتی که گارانتی قبول نکرد تعویضش کن.یبارم مموری رو فرمت کن ببین درست میشه یا همونجوریه

محمد کردزنگنه

اگر قبول کنن همینکارو می کنم. تا حالا چند بار هم از خود گوشی هم از طریق کامپیوتر فرمتش کردم درست نشد روی اندروید ۴٫۲ و ۴٫۴ و ۵ همین مشکله.

amir_h

۱۵میلیمتر!اینجوری قطر گوشی با اجر سه سانتی یکی میشه خوب

SAMSUNG 2015

اصلا حال نکردم باهاش. برای اونایی که عشق باتری هستن و دوست دارن با مموری کارت های ارزون انداختن رو گوشیشون پذیرای کلی هنگ و لگ و کندی باشن ، خوبه ، اما برای منی که اینطوری نیستم و زیبایی و ظرافت طراحی ، شارژ بسیار سریع ، داک شارژ وایرلس ، پاور بانک اختصاصی سامسونگ و حافظه ی داخلی فوق العاده سریع UFS 2.0 رو بسیار ترجیح میدم این گجت خریدش اصلا درست نیست. :yes:

SAYROS

ضخامت رو خیلی زیاد میکنه. اگه تا ۱۰ یا ۱۱ میلی متر میشد باز خوب بود. ولی آمار افزایش عمر باتری کاملا اغراقه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)