حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسمارت‌فون جدید بلک‌بری (ساخته شده توسط TCL) در CES 2017 معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بلک‌بری

همانطوری که در جریان هستید گوشی های بلک بری از این پس توسط شرک TCL تولید و فروخته خواهند شد. این بدان معنی است که امتیاز نام بلک بری اکنون در اختیار شرکت TCL قرار دارد. اوضاع خود شرکت انچنان خوب نیست اما برای این که بهتر شود به سراغ رونمایی از اسمارت‌فون‌های اندرویدی رفته و حالا با توجه به این که در حال نزدیک شدن به نمایشگاه  CES 2017 هستیم، این شرکت اعلام کرد اولین اسمارت فون خودش را بعد از قرارداد با TCL در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. در ادامه همراه باشید.

هیچ مشخصات خاصی از این اسمارت فون آینده منتشر نشده است اما همانطوری که از نام بلک بری انتظار داریم، این اسمارت فون به احتمال زیاد با کیبورد QWERTY عرضه خواهد شد. البته شایعاتی در مورد نام این دستگاه به گوش رسیده است. BlackBerry Mercury اگر بخواهد معرفی شود، شاهد یک اسمارت فون میان رده با مشخصات Snapdragon 625 ، صفحه‌نمایش ۴٫۵ اینچ ، ۳ گیگابایت رم و در نهایت یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستیم.

نظر شما چیست؟ آیا برند بلک بری می‌تواند انتخاب بعدی شما برای یک اسمارت فون میان رده باشد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-BlackBerry-smartphones-CES-2017_id89333″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....