حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استیو جابز، پس از کناره‌گیری از مدیریت اپل بر روی پروژه تلویزیون مشغول بوده است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر دقت کرده باشید، تا سال گذشته شایعات بسیار زیادی پیرامون عرضه تلویزیون اپل در آینده نزدیک در فضای وب منتشر شده بود و انتظارات بسیاری را در این زمینه بالا برده بود؛ تا اینکه اپل در سپتامبر سال گذشته، از نسل جدید Apple TV با مشخصات تازه و سیستم عامل tvOS رونمایی کرد. پس از آن دیگر هیچ خبری از عرضه تلویزیون اپل نبود. حال جالب است بدانید که براساس گزارش جدید، بنیان‌گذار و مدیرعامل فقید اپل یعنی استیو جابز، حتی پس از کناره‌گیری از مدیریت اپل بر روی این پروژه مشغول بوده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

براساس گفته‌های آقای Walt Mossberg که یکی از دوستان نزدیک استیو جابز بوده است، ادعا می‌کند که استیو جابز واقعا دوست داشته است که آرزوی عرضه یک تلویزیون اپل را محقق سازد. او می‌گوید که در یکی از شب‌ها، استیو جابز با او تماس گرفت و گفت که می‌خواهد از مدیریت اپل کناره گیری کند و مدیریت این شرکت بزرگ را به تیم کوک بسپارد. استیو جابز همچنین گفت که وی، فهمیده است که تلویزیون جدید اپل باید چگونه باشد و از Walt Mossberg خواست که پیش او بیاید و آنرا ببیند؛ ولی متاسفانه، استیو جابز درکمتر از دوماه پس از آن روز فوت کرد. به نظر می‌رسد که استیو جابز قصد داشته است که پس از کناره‌گیری از مدیریت شرکت اپل بر روی تلویزیون جدید این شرکت تمرکز کند. Walt Mossberg می‌گوید که او راهی یافته بود که عرضه یک تلویزیون هوشمند، جذاب و متعارف را به ثمر برساند و نکته اینجاست که این موضوع هیچ ربطی به دستگاه Apple TV نداشت؛ اما با فوت استیو جابز، این پروژه نیز کاملا از بین رفت. درحال حاضر، شرکت‌های بزرگ تلویزیون سازی برای ارائه محتوا و شبکه دچار برخی مشکلات هستند و دیگر معلوم نیست که استیو جابز چه روشی را برای حل این مشکل یافته بود.

نظر شما چیست؟ شما درباره تلویزیون هوشمند طراحی شده توسط استیو جابز چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Steve-Jobs-was-still-working-on-TV-after-stepping-down-as-CEO_id84807″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HM-R O Y A L

لعنت به هر چی سرطان و درد و بیماریه
کاش استیو جابز هم اینک زنده بود و از وجودش در پیشبرد تکنولوژی بهره می بردیم .

younes118

واقعا کاش زندهربود و شاهکاری دیگه رو ازش میدیدیم
به شخصه با سلیقش حال میکردم و از همه مهمتر روش کار و اعتقاداتش بود :
۱- باید محصولی بسازیم که هر کس با دیدنش بگه “این همون چیزیه که میخاستم”
۲- مشتری نمیدونه چه چیزی میخاد ، این ماییم که بااید بدونیم و تصمیم بگیریم …
۳- سادگی غایت کمال است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs