حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارائه فایل به روز رسانی mac OS Sierra 10.12.3 Beta 2 به توسعه دهندگان اپل..!

بنا بر اخبار ارائه شده، شرکت اپل جهت به روز رسانی، نسخه بتا ۲ از mac OS Sierra 10.12.3 را با شماره ساخت ۱۶D17a در اختیار توسعه دهندگان خود قرار داد. به روز رسانی mac OS Sierra 10.12.3 در واقع باعث به وجود آمدن ثبات، سازگاری و امنیت بیشتر در دستگاه مک شما خواهد شد. همچنین شما می توانید به روز رسانی جدید خود را از طریق mac OS Sierra Developer Beta Access Utility انجام داده و نتایج آن را مشاهده نمایید.

در زیر به نکاتی پیرامون این به روز رسانی اشاره خواهیم کرد:

  • چنانچه از قبل ورژن جدید mac OS Sierra Developer Beta Access Utility را نصب کرده اید، دیگر نیازی به نصب مجدد آن نخواهید داشت؛ تنها لازم است گزینه (Software Update) را از داخل منوی اپل انتخاب کرده و مراحل زیر را دنبال نمایید.
  • از طریق حساب کاربری توسعه دهنده اپل خود (Apple Developer) باید mac OS Sierra Developer Beta Access Utility را دانلود کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که پس از اجرای برنامه نصب، فروشگاه محصولات مک (Mac App Store) به طور خودکار بر روی صفحه باز خواهد شد. با کلیک بر روی پنل به روز رسانی، آخرین نسخه بتا از توسعه سیستم عامل مک برای دانلود عموم مردم در دسترس خواهد بود.
  • هنگامی که منبع جدیدی در دسترس عموم قرار گیرد، شما نیز به وسیله یک گوش زد (Notification) از جانب Mac App Store، از وجود فایل به روز رسانی جدید مطلع خواهید شد. شما باید برای شروع عملیات نصب، بر روی گوش زد ارسال شده کلیک کنید؛ همچنین یادداشت‌هایی پیرامون نسخه‌های جدید در بخش دانلودها، در وب سایت Apple Developer Program ارائه خواهند شد.
  • اگر مایلید که جلوگیری کنید از دریافت خودکار نسخه بتا فایل توسعه دهنده، می توانید با رفتن به قسمت System Preference و در قسمتی که بیان کرده است “کامپیوتر شما برای دریافت نسخه بتا به روز رسانی تنظیم شده است” یا (Your computer is set to receive beta software updates)، می توانید بر روی گزینه (change) کلیک کرده و هنگام باز شدن کادر محاوره‌ای، با انتخاب گزینه عدم نمایش نرم افزار به روز رسانی نسخه بتا (Do Not Show Beta Software Updates)، از عملکرد خودکار سیستم جهت بروز رسانی جلوگیری به عمل آورید.
  • شما می توانید با کلیک بر روی این لینک فایل Mac OS Sierra Developer Beta Access Utility را دانلود نمایید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/58393/apple-seeds-macos-sierra-10123-beta-2-to-developers-download”]iclarified[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی