حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی هم‌زمان دو نسخه از سامسونگ گلکسی اس ۷ اج

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

گلکسی اس ۷، پرچم‌دار بعدی شرکت سامسونگ خواهد بود که در سال آینده‌ی میلادی از سوی این شرکت عرضه خواهد شد. شایعات مربوط به گلکسی اس ۷ به گوش می‌رسند و طبق شایعات شنیده شده، این دستگاه با پردازنده‌های اگزینوس یا اسنپدراگون، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش حساس به فشار و USB Type-C عرضه خواهد شد. امروز شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید دو نسخه از سامسونگ گلکسی اس ۷ اج هم‌زمان معرفی خواهند شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

بد نیست ابتدا، شایعات ماه‌های گذشته که درباره‌ی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ منتشر شد را مرور کنیم. در ماه آوریل، گزارشی درباره‌ی این‌که سامسونگ قصد دارد تغییرات اساسی را در یکی از کارخانه‌های خود برای افزایش تولید صفحه‌نمایش‌های خمیده ایجاد کند، منتشر شد. طبق این گزارش، سامسونگ دیسپلی در هر ماه، ۸ میلیون صفحه‌نمایش خمیده برای گلکسی اس ۷ تولید خواهد کرد تا مشکلی برای تولید این نوع صفحه‌نمایش‌ها نداشته باشد؛ این بدان معناست که گلکسی اس ۷ مانند گلکسی اس ۶، یک نسخه‌ی با صفحه‌نمایش خمیده نیز خواهد داشت.

چند ماه بعد، گزارشی از رسانه‌ی کره‎‌ای منتشر شد که به عرضه‌ی گلکسی اس ۷ در دو مدل با صفحه‌نمایش‌های مختلف (یکی از مدل‌ها با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی و دیگری با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی) اشاره کرده بود اما کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که اندازه‌ی صفحه‌نمایش‎‌های دو مدل تخت و خمیده‌ی گلکسی اس ۶ یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج یکی است و طبق این گزارش، اندازه‌ی صفحه‌نمایش‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج متفاوت خواهد بود اما امروز گزارش جدیدی منتشر شده است که اطلاعات جالبی را ارائه می‌دهد.

شایعه‌ی جدیدی که امروز منتشر شده، می‌گوید که اندازه‌ی صفحه‌‎نمایش‌های دو نسخه از گلکسی اس ۷ که هم‌زمان معرفی می‌شوند، متفاوت خواهد بود اما این دو مدل با صفحه‌نمایش‌های خمیده از سوی سامسونگ عرضه خواهند شد. درحال حاضر، دو نسخه از سری گلکسی اس ۶ با صفحه‌نمایش خمیده یعنی گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس عرضه شده‌اند و طبق این گزارش، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ اج پلاس، هم‌زمان معرفی و عرضه خواهند شد.

اگر تمام این شایعات را با هم ترکیب کنیم، گلکسی اس ۷ هم‌زمان در سه نسخه با صفحه‌نمایش‌های مختلف معرفی خواهد شد: مدل تخت با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با یک مدل که دارای صفحه‌نمایش خمیده خواهد بود و یک مدل با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی خمیده که به احتمال زیاد همان گلکسی اس ۷ اج پلاس خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-may-launch-two-Galaxy-S7-edge-versions-at-once-with-different-screen-diagonals_id75032″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TLORDNO

شاید نسخه تخت رو حذف کردن؟ :unsure:

raminrx7

امیدوارم نسخه تخت رو حذف کنند! اونوقت سری گلکسی سامسونگ خاص میشن و کاملا متفاوت با بقیه اسمارت فون ها!

Ari khan

فعلا منتظر میمونم…..

negar

اینطوری بهتره،برای همه سلیقه ها :heart:

massoud

کاش تو این همه مدل جورواجورش واسه امتحانم شده یه نسخه بدون دکمه هوم فیزیکی بده بیرون واسه کسایی مثل من!! 🙂

ناصر

ترنجی این کاربرهای سایت هم آبروی سایت رو میبرن هم آبروی ایرانی جماعت رو. بعد ادعا میکنیم تمدن و فرهنگ آنچنانی داریم. جالبه

hossein s

امیدوارم حداقل یکی شونو ۵٫۵ اینچ بزنه چون به نظر من بهترین سایزه.

Different_boy

احتمال قوی سامسونگ میخاد مدل کوچیک و بزرگ خمیده رو با هم معرفی کنه.احتمال هم داره نسخه تخت نداشته باشه.که بعید هست ی جورایی.چون باید تحلیل کنه اگر مدل اج فروش بیشتری داشته اینکارو بکنن.تا اسفند اینقدر شایعه میاد ک ادم هنگ میکنه.ولی اس۶ اج پلاس خیلی عالیه.اصلا نمیتونم صبر کنم تا ارزون بشه!!!!!!!!!!!!!!

پویا رحمانی

اینجا چه خبره؟؟ واقعا شان و شخصیت شما در حدی هستش که کامنتا به صورت فله ای حذف شن؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی