حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی نسخه‌ی دیگری از اکسپریا زد ۵ با نام پریمیوم (Xperia Z5 Premium) در IFA 2015 [به‌روزرسانی دوم: ویدیو اضافه شد]

نوشته

8 سال قبل | 238 دیدگاه | ترنجی

زمان زیادی تا برگزاری IFA 2015 و حضور شرکت‌های بزرگ برای معرفی محصولات جدیدشان باقی نمانده است. شرکت سونی قصد دارد تا از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند و مانند همیشه، نسخه‌ی کامپکت (Compact) آن را نیز در کنار نسخه‌‌ی اصلی، معرفی کند. به نظر می‌رسد که علاوه بر این دو گوشی، گوشی دیگری با نام اکسپریا زد ۵ پریمیوم (Xperia Z5 Premium) نیز معرفی خواهد شد که صفحه‌نمایش بزرگتری نسبت به نسخه‌ی اصلی دارد. احتمالا این گوشی در کنار اکسپریا زد ۵ (Xperia Z5) و اکسپریا زد ۵ کامپکت (Xperia Z5 Compact) معرفی خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سونی اکسپریا زد ۵ به صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد اما سونی اکسپریا زد ۵ کامپکت، صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی HD با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل خواهد داشت. سونی اکسپریا زد ۵ پریمیوم که در کنار این دو محصول معرفی خواهد شد، به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد شد. همچنین این دستگاه دارای یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود که می‌تواند ویدیوهای ۴K را ضبط کند.

همچنین تصویری از سونی اکسپریا زد ۵ منتشر شده است که رنگ‌های مختلفی از این گوشی در آن قابل مشاهده هستند. پرچم‌دار جدید سونی به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز خواهد شد که دارای هشت هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۴۳۰ می‌باشد. همچنین این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم خواهد بود. دوربین عقب این گوشی، ۲۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن، ۸ مگاپیکسل خواهد بود. اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پریمیوم به یک اسکنر اثرانگشت در کنار گوشی (دکمه‌ی پاور) مجهز خواهند شد.

تصویر سونی اکسپریا زد 5 گرفته شده از ویدیوی منتشر نشده

تصویر سونی اکسپریا زد ۵ گرفته شده از ویدیوی منتشر نشده

در IFA 2015، شرکت‌های دیگری مانند هواوی، گوشی‌های جدید خود را نیز معرفی خواهند کرد. انتظار می‌رود که هواوی از گوشی هواوی میت اس (Huawei Mate S) رونمایی کند. IFA 2015 در شهر برلین برگزار خواهد شد و می‌توانید اخبار مربوط به IFA 2015 را از ترنجی بخوانید.

به‌روزرسانی: اکسپریا زد ۵ پریمیوم به یک صفحه‌نمایش ۴K مجهز خواهد شد و خبری از صفحه‌نمایش QHD نیست. تراکم پیکسلی آن، بین ۸۰۱ppi و ۸۰۸ppi خواهد بود.

همچنین تصاویر جدیدی از اکسپریا زد ۵ نیز منتشر شده است:

Leaked-photos-of-the-Sony-Xperia-Z5

به‌روزرسانی دوم: همچنین امروز، ویدیوی مربوط به مصاحبه منتشر شده است که در آن، اکسپریاهای جدید به صورت واضح دیده می‌شوند:

[aparat]http://www.aparat.com/v/Hv5ga[/aparat]

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Check-out-the-Sony-Xperia-Z5-three-models-including-an-Xperia-Z5-Premium-to-be-unveiled-next-week_id73147″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
238 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hossein.khajoie73

خیلی خوشگله واقعا دمش گرم

احمد

ای کاش یه جایگزینی واسه اسنپ ۸۱۰ پیدا میکرد

Mr. Askari

چرا استفاده نکنه مگه چه مشکلی داره؟

احمد

قبول کن مثلا اگه از اگزینوس سامی استفاده میکرد خیلی بهتر بود.درسته؟

Mr. Askari

اگزینوس فقط در بنچمارک ها خوب ظاهر میشه ولی در دنیای واقعی بعد از مدتی لگ میزنه و مثل اسنپدراگون پایدار نیست پردازنده ی گرافیکی هم adreno 430 یه سروگردن از مالی در s6 بالاتره

احمد

جناب عسکری حرفتونو قبول ندارم میتونی یه سری به لینک زیر بزنی
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3plus-review-1261p5.php

Mr. Askari

خب منم گفتم اگزینوس فقط در بنچمارک ها خوبه

احمد

تا حالا اس۶ رو از نزدیک دیدی؟کار کردی؟

Rhasta

عسکری این حرفتو قبول ندارم ک میگی پایداری نداره

معمولا کلمه پایداری تو بخش هایی ک اورکلاک صورت میگیره استفاده میشه(۲ تا پردازنده خوبن و هیچ گونه افتی ندارن بعد مدتی مگر ایکه نیم سوز بشه ک ایم خیلی نادره،ب دلیل مصر پایین)

ولی بخش گرافیک اره قبول دارم ادرنو کمی قوی تره

ممنون

Mr. Askari

آره البته تو نمایندگی باهاش کار کردم
ولی s5 یکی از رفیقام داره واقعا مضخرفه

knight20

اگزینوس بعد از مدتی لگ میزنه :yahoo: این یعنی چی ؟؟؟

اینم بگم که اگزینوس از لحاظ پایداری از اسنپ بالاتره

S.M

کی گفته پردازنده گرافیکی s810 از مالی اگزینو
س بهتره؟ :unsure:
از خودتون نظر تخصصی میدید؟

Samsung--Electronics

دوستان
این حرف ها چیه؟ :wacko:
یعنی چی پایدار نیست آقای عسکری؟مگه اورکلاک کردی که پایدار نباشه و بلو اسکرین بیاد و … :whistle: :whistle: :whistle: پایدار نیست یعنی سرعتش کم میشه؟ :whistle: :whistle: نشدنیه :whistle:
اول این که خیلی ها نمی خوان قبول کنن که گرافیک S6 ضعیف نیست . Z5 با QHD همه چی رو ثابت می کنه. اینم برای بار n^n بگم که بازی های اندروید حتی FHD هم نیستند. HD هستند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!گرافیک ها رو هم باید تو رزولوشن یکسان برای تست آن اسکرین یا تست آف اسکرین که رزولوشن متفاوت هست مقایسه کرد :yes:
بعد اینم بگم Rhasta عزیز.
پردازنده حالت نیم سوز نداره. یا کار می کنه یا نه سوخته. حتی اگه یکی از ترانزیستور ها بسوزه پردازنده سوخته حساب میشه 😉 😉 😉 :yes: :yes: مثل موتور الکتریکی و … نیست که نیم سوز بشه.
کسایی که یکم به کامپیوتر وارد تر باشن و یه چیز هایی سرشون بشه میان میگن پس بعضی از کارت های گرافیک که در اثر گرما تصویر رو خط خطی و … نشون میدن چین؟نیم سوز هستن دیگه؟ و در جواب باید گفت: این کارت ها به دلیل گرمای زیاد ، ارتباط برخی از پایه های پردازنده گرافیکی(GPU) که آب شدن و دوباره با سرد شدن سفت شدن با برد قطع شده یعنی این پایه آب شده و بعد سفت شده و الان درست کار نمیکنه/ بعضی از تعمیر کار ها بهش لحیم سرد میگن. تو این حالت خود GPU سالمه ولی ارتباط درستی با برد نداره و راه حل هاش هم از حوصله این متن خارج هست :yes: :yes:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پس دوستان خواهشن دیگه نیم سوز شدن و پایداری رو نگید.

Rhasta

سامسنگ

منظورمو اشتب نگیر خواستم ب زبون ساده بکم ک دوستان متوجه شن

بازم ممنون

Mohsen Gladreall

با سلام به همه دوستان
در مورد پردازنده چیزی به اسم لگ زدن یا ضعیف شدن بعد مدتی… و یا این قبیل حرفا….وجود نداره…یا سالمه یا سوخته…تو این ۱۲ سال کار حرفه ایم اصلا سی پی یو سوخته ندیدم…یا لگ بزنه.. :scratch: نه تو موبایل و نه تو پی سی و نه سرور..
اگه اورکلاک کنید ممکنه فقط پایداریش رو از دست بده که با ریستارت همراهه..
در مورد گرافیک هم خیلی وقتا تصویر ندادن و یا خط انداختن اصلا ربطی به پردازنده گرافیکی نداره..معمولا ارتباطات و تغذیه مشکل پیدا میکنه..۹۰ درصد خازنهای بخش رگلاتور پردازنده و رم مشکل دارن..
یا علی

mahdi007

:yes: اقای عسکری سعی کن منطقی باشی و تعصب جلو چشماتو نبنده از لحاظ پایداری اول a8اپل بعد اکسینوس ۷۴۲۰ بعد اسنپ۸۱۰ اینو تمام آمارها گفتن

SAWANA

اون کواد اچدیه رو امیدوارم یه باتری پر ظرفیت براش بذاره.که کم نیاره.

Mahdiiii

خیالم از ۴k راحت شد اگه اونو میذاشت باطری میپوکید :yahoo: اما بازم سونی ست دیگر یهو میدیدی یه باطری میذاشت همه انگشت به دهن میموندن :yes:
منتظر طوفان سونی هستیم B-)
SONY Make.Believe

Mahdiiii

نذاشت حرفمو بگم :wacko:
۴k رو گذاشت :mail:
فکر کنم باطریه فوق العاده ای داشته باشه با این اوصاف :yes:

Moazez

خخخخ. مهدی خیای باحال بو

Mr. Askari

خیلی خوشگله واقعا عالیه مثل همیشه
به خوب قانع نشوید … منتظر بهترین باشید !
۳روز دیگه…
Sony Make.Believe B-)

Mahdiiii

عباس به نظرت جنس پشت گوشی چیه؟؟؟اخه تا حالا هیچی از جنس بدنه درز نکرده!!!!
اگه فلزی بشه چی میشه 😥

Mr. Askari

مهدی جان فکر کنم فلز باشه ولی من شیشه رو بیشتر دوست دارم

احمد

بچه ها بنظرتون یه کم ضخیمتر نشده؟

Mr. Askari

معلوم نیست اگر هم شده باشه بخاطر ظرفیت بیشتر باتری و سیستم خنک کننده هست

احمد

اگه بخاطر باتری باشه که خوبه

milad7

چرا رم ۴ استفاده نکرده؟

hossein.khajoie73

رم ۴ رو سامسونگ استفاده میکنه چون رابط کاربریش خیلی سنگینه سونی نیازی نداره

Rhasta

اولا ک تاچ ویز الان معمولی شده و تقریبا مثل بقیه(یکم سنگین تر)

دوما اگه این طوره چرا زنفون ایسوس رم ۴ گذاشته؟؟؟اونم رابطش سنگینه؟؟!!!!!!

در کل z5 ها رقیب خوبی میتونن باشن با این مشخصات

ممنون

S.M

رابط کاربری سونی یک دهم امکانات تاچ ویزو نداره. B-)

Moazez

آره راست میگی مثلا لگ نداره،هنگ نداره رابط سونی عین تاچ ویز. امکانات تاچ ویز چیه؟!!

Mr. Askari

اصلا نیاز نیست مثل سامسونگ که نیست با ۴ گیگ رم بازم آلزایمر داره
ببین روی گوشی های سامسونگ ۸ گیگ رم بزاری بازم ۹۸% پر هست

Rhasta

عسکری

کلا میگم گووووور بابای سامسنگ .خوبه ،ولی انصافا اگه ۹۹ در۱۰۰ هم رم پرباشه تو لگ میبینی؟؟کندی و کاهش فرم میبینی؟؟؟؟؟؟

بعدش تا اون جایی ک من میدونم و خودتم میدونی اون الزایمر نیست بلکه خود سامسنگ این اپشن رو گذاشته برای بهینه کردن و از این حرفا،ک اگه مثل قبلا میتونستیم خودمون این اپشن تنظیم کنیم بهتر بود ولی در کل شمااا …..(هیچ ولش کن)

ممنون

Dr.Zed

اره. کاش استفاده میکرد.
البته همین۳گیگ هم کافیه فلا.

Moazez

همین ۳ گیگ نزدیک به ۱ گیگ فضای خالی داره در سونی از بس مدیریت رم عالی داره

S.M

مدیریت رمش هر چقدر هم عالی باشه چون رابط کاربری هیچی نداره 🙁 معلومه خالی میمونه.

Moazez

آخه چی میگی تو؟!! رابط کاربری هیچی نداره چیه؟!! مثلا تاچ ویز چی داره؟!! مثل اینکه شماها نمیدونید نرم افزار قابل دانلوده. الان من ۱۰۰ گیگ مموری گوشی پره کلی هم بازی و نرم افزار دارم. رم هم ۱ گیگ فضا خالی داره. از این پر تر میخوای؟!! مدیریت رم عالیه.

SONY 1946

مطمئن باشید چیز های نهفته زیادی در این گوشی هست که با امدن گوشی معلوم میشه،مثل ماندگاری فوق‌العاده باتری، بهترین دوربین، طراحی بهبود یافته گوشی و احتمال هم رنگ شدن صفحه با بدنه در هنگام خاموشی و همچنین کار کردن با تاچ گوشی هنگامی که حتی صفحه به طور کامل خیس باشه،و از همه مهمتر یکی از بهترین جایی که میتونست سنسور اثر انگشت قرار بده،قرار داد،و همچنین تغییرات در رابط کاربری هست، مطمئن باشید با امدن این گوشی هیچ حرفی برای گفتن باقی نمیمونه
عاشقتم SONY
:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

✰ BARDIYA ✰

طراحی فوق العاده زیبا و چشم نوازی داره به این میگن طراحی سطلانه :heart:
شاهکار سونی بی صبرانه منتظرتم همه امکاناتش هم عالی هست مثل همیشه فقط یه سنسور اثر انگشت کم داشت که اونم اضافه شد :heart: دوربینش هم که ماشاا… با توجه به دوربین فوق العاده ای که Z3+ داشت این دیگه مطمئنم میترکونه :yahoo:
به نظر من اصلا به رم بیشتری نیاز نداره گوشی های سونی وقتی که با همین رم ۳ بدون هیچ مشکلی کار میکنه و همیشه فضای خالی داره :rose:
فقط نگرانیم از گرمای ۸۱۰ بود که دیگه خیالم از این بابت راحت شد سونی دو روز پیش به Z3+ یه اپدیت دوباره داد و مشکل گرم شدن رو کاملا حل کرده و گوشی حتی توی دوربین با فیلمبرداری ۴K هم خنک میمونه و مدت زمان فیلمبرداری ۴K به ۲۰ دقیقه رسیده :good:
موفق باشید :rose: :rose:

احمد

امیدوارم اینطوری بشه سونی لیاقتش بیشتر از ایناس.بنظرم حداقل از هوواوی و شیائومی و کل شرکتای چینی بهتره.تو فن های سونی هم شما بردیا جان منطقی هستید نظراتتو اکثرا میخونم

✰ BARDIYA ✰

ممنون احمد جان این نظر لطف شماست نسبت به بنده :rose: :rose:
من هم امیدوارم سونی زودتر به جایگاه اصلیش و سود دهیش برگرده واقعا خارج شدن هر کدوم از شرکت های بزرگ و اصیل مثل سونی و سامسونگ و ال جی و اچ تی سی از دور رقابت به ضرر ما مصرف کننده هاست چون اون موقع بازار انحصاری میشه و اون شرکت ها هرچی دلش بخواد تولید میکنه و به کیفیتش اهمیت نمیدن!!
موفق باشید :rose: :rose:

iman

یه اسمارت فون کامل ! از همه چی هم پشتیبانی میکنه هیچ ضعفی هم نداره اسنپ۸۱۰ هم یقین دارم گرم نخواهد شد ! دلیل گرم شدنش تو زد۳+ به نظرم به سنسور دوربین هم بستگی داشت این سنسور جدید فک کنم بهینه تر و سبک تر کار کنه و فشار زیادی به cpu وارد نشه ! اینقدر هیجان زده ام که اووووووووووووووف این سه روز زود تر تموم بشه خدایا
گوشی بعدیم زد۵ پریمیوم :yahoo:

master

ترنجی عزیز لطفا ایمیلتون رو چک کنید!

Cortex

واو اون صفحه یک دستش خیلی خوشگله….فقط امیدوارم زیاد داغ نکنه…حسگر اثر انگشتش هم که دیگه ماشالا باید بعد این همه مدت یه چیز توپ در بیاد

alireza_black

آقا این حسگر اثر انگشت رو گذاشته سمت راست
خب دمش گرم خیلی خوبه ، ولی…
اونایی ک دست چپ هستن چی ؟ 😐

Mr. Askari

خب از یه انگشت دیگه استفاده میکنن

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز چندین بار این جواب رو توی پست های دیگه هم گفتم بازم میگم
مگه اونایی که چپ دست بودن تا الان چطور با دکمه پاور سونی کار میکردن؟؟؟!! :good:
مجبور نیستن که حتما از انگشت شست دست راستشون استفاده کنن میتونن با انگشت های دیگه دست چپشون مثل انگشت اشاره این کار رو به راحتی انجام بدن!! :rose: :rose:

master

جالبه خیلی از دانشمندای بزرگ چپ دست بودن و علم رو به اینجا رسوندن ولی در عوض تو دنیای تکنولوژی تنها قشری که بهشون توجهی نمیشه ما چپ دستها هستیم!
البته منطقی هم هست و خودم از هیچ شرکتی انتظار ندارم به فکر چپ دست ها باشن
زیاد سخت نگیرین

negar

والا خداییش،گناه من چپ دست چیه 😥
لئوناردو داوینچی،پیکاسو،چارلی چاپلین،ارسطو فیلسوف بزرگ یونان،مهاتما گاندی،میکل آنژ،بیل گیتس،رونالد ریگان، جورج بوش پدر، بیل کلینتون و باراک اوباما ،رافائل نادال :heart: ،نیکول کیدمن و آنجلینا جولی ،آلبرت انیشتین و…… :rose:

knight20

منم چپ دستم :bye:
کلا چپ دستا خاصن :whistle:

SAMSUNG _ The Best Brand

منم چپ دستم. :good:

Mr. Askari

خخخخ همه ی سامسونگیا چپ دست شدن

Nfs

منم چپ دستم :bye:

احمد

من راس دستم خخخخخخخخ

knight20

آقای عسکری

همونطور که میدونید طبق آمار افراد چپ دست از راست دستها باهوش ترند.
پس وقتی مبینیم چپ دست ها طرفدار سامسونگن باید نتیجه گیری کنیم سامسونگیا از بقیه باهوش ترن :whistle:

Mr. Askari

خودت هم میدونی :whistle: گفتی

Moazez

منکه با هر دو دستم میتونم کار کنم چی پس؟!!

Samsung--Electronics

تو سیستم عصبی ، مسیر های عصبی کور بسیاری وجود داره. چپ و راست دست بودن رو با تمرین میشه عوض کرد .
من راست دست هستم پس یعنی مسیر های عصبی کور کمتری برای سمت راست وجود داره و برعکس برای سمت چپ.به هوش هم ربطی نداره
با تمرین میشه این رو درست کرد و آدم های زیادی رو دیدم که با دو دست می نویسند
مثل این که آقای moazez هم از همین آدم هاست :rose:
تمرین میخواد :good: :bye: :bye: :yes:

Moazez

دقیقا من چپ دست بودم ولی با تمرین راست دست کردم خودمو.الان با دو دست راحت میتونم بنویسم و کار کنم.

رضا (z best)

به طور خلاصه بگم
سونی روح داره!

armin sat

گوشیه عالی میشه ولی حیف که اسنپ ۸۱۰ روشه با تجربه ای که از اسنپ ۸۱۰ دارم نگران افت قدرت و داغی بیش از حد این گوشیه زیبا هستم

im80za

واو عجب تغیرات وسیعی :scratch:
حسگر اثرانگشت که اپل تو سال ۲۰۱۳ استفاده کرده بود
نمایشگرش هم که فول اچ دی سابقه
طراحی تکراری
پردازنده قبلی
رابط کاربری بدون نوآوری
واقعا شگفت زده شدم
طی این ۶ ماه چند هزار کامند سونی نشستن تخمه میشکنن؟

رضا (z best)

:whistle: :negative:
دکمه ای به نام دیسلایک اینجاها بدرد می خوره

Rhasta

داداش تو نخر،
سونی الان لازم دیده سنسور اثرانگشت بزاره برای کاربراش،الان تو مشکلی داری؟؟(تو ک کاربرش نیستی)

طراحی خوبه،فیلا راضی هستن کاربراش(تو ک کاربرش نیستی)

روsoc کار کرده ۱۰۰% وگرنه انتخاب های دیگری هم داشت مثل اکسینوس ، اینتل ، مدیاتک و ….

داداش در اخر اینه میزنه برای کاربراش ک لذت ببرن (تو ک کاربرش نیستی)درسته؟؟

Samsung--Electronics

البته رو SoC هیچ کاری نمیشه کرد. مگه سونی چیپ سازه 😉 😉 :unsure:
کار کوالاکام هست که اونم نتونست کاری کنه.
سنگ اول کج گذاشته شده 😥 😥 😥

Moazez

صبر پیشه کن تا ببین چجوری مهار شده. همین الان با آخرین آپدیت z3+ هم گرماش کامل مهار شده هم بنچمارکش شده ۶۰۰۰۰٫ یه آپدیت ۲ گیگابایتی داده سونی چند روز پیش. تو z5 با سیستم خنک کننده جدید هم دیگه نورعلی نور میشه.

Dr.Zed

ب ترول ها غذا ندهیم!

Myxperia

عالیه…فقط امیدوارم Z5 عمر باتریش رقبا رو به چالش بکشه و عملکرد خیلی بهتری داشته باشه.

far_zad

به جز پردازنده مشخصاتش خوبه.
دوربین جدیدتر امیدوارم تجربه تلخ دوران زد۱ رو تکرار نکنه. در زمینه عکاسی سونی تجربه زیادی داره و انتظار بیشتری ازش داریم. یادمه زد۱ که با سنسور ۲۱ مگا معرفی شد به شدت منتظر انقلابی تو عکاسی تو گوشی بودیم. اما برخلاف انتظارها ظاهر شد.
هرچند رفته رفته تو نسل های بعدی بهتر شد. امیدواارم اینبار با سنسور جدیدتر، نرم افزار بهتر و از همه مهمتر قابلیت عکاسی خودکار تو رزولوشن های بالاتر رو داشته باشه.
حسگر اثر انگشت هرچند با تاخیر ولی نکته مثبتی هست.
رزولوشن بالاتر برا نسخه بزرگتر قطعا تاثیر گذار هست.
طراحی هم تغییرات اندکی داشته. برا شخص من مهم نیست چندادن.
رم ۳ گیگ هم برا سونی بسه.

اما اسنپ ۸۱۰ نقطه ضعف این گوشی هست.
اسنپ ۸۱۰ مثل شمشیر دولبه هست. اگه بخوای از حداکثر قدرتش استفاده کنی داغ میکنه. اگه نخوای استفاده کنی قدرتش در حد اسنپ ۸۰۵ و ۸۰۱ پایین میاد.

Mahdiiii

سونی وقتی یه حرفی میزنه باید بهش ایمان بیاری!وقتی میگه سیستم خنک کننده ی جدید میذاره یعنی گرم شدن s810 رو واسه همیشه تو این گوشی فراموش کن :yes:

far_zad

دوست عزیز گوشی فضای کافی برا سیستم خنک کنندگی نداره. چهارتا فلز به عنوان هیت سینک میزارن رو برد. و عمده انتقال حرارتیش از طریق بدنه هست.
استفاده از لوله های دفع حرارت به دلیل محدودیت فضا و ملاحظات وزن گوشی اگرهم باشه خیلی محدود هست.
چنین چیزی تو زد۳+ هم اجرا شده:
https://www.ifixit.com/Teardown/Sony+Xperia+Z3+Teardown/30464
تو عکس قبل اخر یه لوله مسی معلوم هست. تو عکسهای بالاتر هم شاهد فلزات رو برد هستیم.
علیرغم همه اینا ما شاهد گرم شدن غیرمعمول و مشکلات دوربین تو زد۳+ هستیم.

راه حلش همون کاهش قدرت چیپ هست که اونو تا حد ۸۰۵ و ۸۰۱ ضعیفتر میکنه. و این یعنی ضعف چیپ

Mahdiiii

جناب far_zad خان عزیز,خواهیم دید که سونی این مشکل رو از ریشه حل خواهد کرد این خط-اینم نشون*
SONY Make.Believe

galaxy

بساز بهترین وقتی مردم نخرن یعنی بادهوا….

Nfs

ما که سونی داریم میخریم. چون گوشی های سونی عالی هستند B-)

Moazez

مردمم بالاخره میفهمن بهترین یعنی چی. فعلا بنجلهای مصرفی دارن میتازن. همینکه میگی بهترین بساز وقتی نخرن یعنی خودتو از اونایی هستی که میدونی سونی بهترینه ولی لیاقتشو در خودت نمیبینی که از بهترینها استفاده کنی. خلایق هرچه لایق.

Moazez

دوستان چندتا نکته در این عکس نهفته هست که فکر کنم بهش توجه نکردید یا توجه کردید و بیان نکردید.اول اینکه اون گوشی سبز چرا بغلاش دکمه نداره؟!! نور صفحه نمایشو ببرید بالا. اون گوشی مشکی چرا کناره هاش حاشیه نداره و اسپیکراش بزرگتره و سوم اینکه لوگوی سونی کو؟!!! یعنی ممکنه کل قسمت جلو صفحه نمایش باشه؟!! بی صبرانه منتظرم. قلبم بدجور میزنه واسه نقطه اوج های سونی.

Dr.Zed

عافرین جناب معزز:)
ولی حاشیه بالایی نمایشگر تو آون گوشی مشکیه معلومه! ولی واقعا آون لوگوی سونی کووو؟

Moazez

آره حاشیه پایین معلومه ولی حاشیه کنار دیده نمیشه. خداکنه اینچیزی که فکر میکنیم باشه

Nfs

بعضی دوستان میگم چرا رمش ۳ گیگ هست. همین رم ۳ گیگ کافیه. من خودم که c3 دارم رمش یک هست و ۲۰۰ مگ رمش ازاده و هیچ لگ و هنگی هم نداره پس همین رم ۳ گیگ کافیه :good:

امین

فقط دوربین بهتر شده و سنسور اثر انگشت اضافه شده.
ظاهرش به نظرم خیلی بهتر شده.
ببینیم اسنپ ۸۱۰ با سیستم خنک کننده چیکار میکنه.
z3+ که اصلا ارزش خرید نداشت خدا کنه z5 جبران کنه.

HassanReza

پریمیوم همون z5 التراست دیگه درسته

Moazez

معلوم نیست. فبلت هست منتها معلوم نیست چه سایزیه. بنظر ۵٫۵ اینچ به بالا باید باشه. چون سونی گفته بود زیر ۵٫۵ اینچ QHD نمیزنه

ثبت شرکت

عالیه

Abbas Askari

بعد از دو ماه برگشتم

✰ BARDIYA ✰

:unsure: :unsure:

Abbas Askari

:scratch:
چی شده؟ :scratch:

Moazez

جان؟!! پس mr.askari کیه؟

Nfs

mr askari دیگه کی بود؟؟ :scratch: :scratch:

Abbas Askari

:unsure: من بعد از دو ماه از بلاک بودن در اومدم

Nfs

خوب پس این کی بود که اسم تورو گذاشته بود و نظر میداد؟ :wacko: :scratch:

Abbas Askari

محمدرضا و Nfs
آخرین کامنت من قبل از بلاک شدنم
https://toranji.ir/گزارش-مالی-سونی-در-سه-ماهه-دوم-۲۰۱۵-منتشر-شد/#comment-147131
من امروز از بلاک بودن در امدم

Nfs

عجب! پس این mr askari دیگه کی بود؟؟ فکر کردیم خودتی 😐

Samsung--Electronics

فک کنم خودشون بودن با اکانت موقت :mail: :mail: :mail:

✰ BARDIYA ✰

پس صفحه نمایش ۴K حقیقت داره :good:
امیدوارم یه باتری فوق العاده روی Z5 Premium بذاره سونی ببینم چیکار میکنی بی صبرانه منتظرتم این اولین باره دلم میخواد روز ها تند تند بگذره تا بشه ۱۱ شهریور :yahoo: :yahoo:

HESAM KHOSRONEJAD

ایشالله

HESAM KHOSRONEJAD

ایشالله
😉

HESAM KHOSRONEJAD

خیلی شیک و قشنگه اقای معزز تبریک بر حضور فعالتون :mail: :heart: :rose:

یه چیز دیگه در مورد سامسونگ به فن هاش تبریک میگم برای گوشی خا رق العاده نوت ۵

با اینکه سونی برند مورد علاقمه س همامسونگ
خیلی عالیه مخصوصا نوت :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Abbas Askari

خیلی عالیه،حتما اکسپریا زد ۵ پریمیوم میخرم.درحال حاظر رقبا با رزولوشن ۲٫۵k به پای ۱۰۸۰p سونی نمیرسن دیگه ۴k چه شود.

SONY
make.believe B-)

HESAM KHOSRONEJAD

درسته ولی رقبا هم دارای صفحه نمایش خوبی هستن :scratch: :good:

Abbas Askari

درسته در خوب بودنشون شکی نیست ولی صفحه نمایش z3 plus با وجود رزولوشن ۱۰۸۰p بر تمامی رقبا چیره شد و با اختلاف شکستشون داد حالا حساب کن ۴k چی میشه باید ۱۲k بزنن تا بتونن باهاش رقابت کنن

JOHN

حالا شد.طراحی هم زیبا.
رزولوشن هم خدا کنه درست باشه.خیلی افزایش رو نمیپسندم ولی واسه باز گرمی بزنه.
:heart:

Myxperia

حتماً باتری قدرتمندی روشه که از صفحه ۴k با تراکم پیکسلی ۸۰۱ یا ۸۰۸ استفاده کرده!

knight20

رزولوشن ۴k !!!!!
پس معلوم شد این ضخامت زیاد به چه دلیله.باتری بزرگتری نیاز بود برای این رزولوشن که سونی این کار رو انجام داد.
*********
بنظرم رزولوشن ۴k برای صفحه ای با این ابعاد نمیتونه زیاد کاربردی باشه.

Moazez

ولی تبلیغاتی میتونه باشه. چیزیکه سونی بیش از همیشه بهش نیاز داره

✰ BARDIYA ✰

معزز جان فک نمیکنم سونی برای تبلیغات اینکارو بکنه
به احتمال زیاد برای این از صفحه نمایش ۴K استفاده میکنه چون توی دستگاه واقعیت مجازیش بهش نیاز داره و حتما صفحه نمایش ۶ اینچی خواهد بود امیدوارم هرچی که هست فوق العاده باشه باتریش :rose: :rose:

Moazez

آره بردیا جان باهات موافقم. با یه تیر دو نشون زده میشه. هم دست نیافتنی و هم برای واقعیت مجازی. احسنت سونی

knight20

از این شیوه نمایش ساعت تو Z5 خیلی خوشم میاد :good:

Moazez

زلزله داره میاد. بچه ها عکسهای جدید بازم یچیز دیگه دارن میگن. صفحه نمایش روشنه و داره ساعت نشون میده ولی انگار خاموشه. یعنی joled حقیقت داره؟!! انگار صفحه نمایش oled هست. اگه بشه چی میشه. سونی از oled استفاده کنه یعنی کامل ایراداشو برطرف کرده ولی اگه بخواد مثل واسه سامسونگ ایراددار باشه اصلا خوب نیست.از همین تریبون اعلام میکنم. ای مخالفان سونی وقتشه ایمان بیاورید. Z5 پرایم اسمارت فون را از نو معنی خواهد کرد.

حسین

تکبیر ::)))

HESAM KHOSRONEJAD

با سلام مثل اینکه قرار گوشیه خوبی از اب در اد با حسگر اثر انگشت :good: :good: اقای معزز تبریک به فعال بودنتون ولی دیگه بحث و جدل بسه بابا سامسونگ هم امکاناتی داره که سونی نداره و بالعکس من برند مورد علاقم سونی ولی از هیچ کدوم طرفداذی نمیکنم :bye:

Moazez

داداش خیلی ممنونم ازت. نه بابا من اصلا کاری ندارم با سامسونگو طرفداراش. اصلا یادم نمیفتن. بازم ازت ممنونم بخاطر اخلاق خوبت

Cortex

یا حضرت ۴K …این یعنی شیپور جنگ….چه شود

Moazez

خیلی باحال گفتی.خخ. بنظرم بعد از اون دید بدی که مردم با z و z1 به صفحه نمایش سونی پیدا کردن و سونی از z2 تا z3+ هرکاری کرد تا این اعتمادو به بعضیا برگردونه با بهترین کردن صفحه نمایش بازم یه عده زیربار نرفتن چون دیدشون خراب شده بود ولی با این حرکتی که زد دوباره نظرهارو جلب میکنه.در دوربینم همین حرکتو زده.

امین

اره سونی با z3+ حسابی گند زد ببینیم z5 چی میشه.
مخصوصا اختلاف ۴۰ ثانیه تو اجرای برنامه ها فک کنم کند ترین پرچمدار سال لقب بگیره :)))

Moazez

خیلی خوب شد این نظرو دادی دیروز یه آپدیت ۵۰۰ مگابایتی برای z3+ اومده که به کلی گرما از بین رفته و بنچمارکم شده ۶۲۰۰۰٫ حالا دیدی z3+ چه شاهکاریه؟!!! تنها ایرادشم درست شد. حالا بدوید تا برسید. خبرش چند روز دیگه منتشر میشه تو سایتها.

hossein.khajoie73

صفحه خاموشه ولی ساعتو نشون میده این چه تکنولوژی هست؟

Cortex

گوشی منم که G3 هست وقتی میزنم توی شارژ صفحه خاموشه ولی ساعتو نشون میده ولی بقیه پیکسل هام روشنن و رنگ سیاه هستن ولی اگه سونی ساعت رو جوری نشون بده که بقیه پیکسلا خاموش باشن نواوری خیلی خوبیه

knight20

این کار با پنل های امولد سالهاست داره اتفاق میافته

Moazez

یا oled هست یا جوهر الکترونیک

amirreaza nariamanpour

این همون تکنولوژی oledهستش که پیکسل ها در اون به صورت مجزا روشن میشن

Moazez

بله واقف هستم

master

یکی از ایراد های اساسی اسمارتفون های سونی نمایشگر های بی کیفیت بوده که حتی تو Z3+ هم شاهدش بودیم
در این زمینه حتی از رقبای چینی خودش هم عقب افتاده!
برای مثال تست نمایشگر هواوی اسند میت ۷comment image
حالا کیفیت نمایشگر Z3+comment image
جالبه با اینکه روشنایی نمایشگرهای سری Z در سطح خیلی خوبی قرار داره ولی باز هم زیر نور خورشید یا محیط بیرون در مقایسه با رقبا کیفیت پایین تری داره!
http://s1.upload7.ir/uploads/uAyZxettqx8AOrAJcqGtU9NHAPBNCW3XoqOMw86M
به شخصه دلیل عدم موفقیت در فروش مناسب رو همین نمایشگر های بی کیفیت میدونم و امیدوارم سونی حساسیت بیشتری تو این زمینه به خرج بده

Cortex

والا تا اونجایی ماشنیدیم z3+ در رقابت با اس ۶ هست اون وقت این هواوی چی میگه؟؟؟ عجبا هرکی یچی میگه :scratch:

master

شما یه وبسایت بررسی تخصصی معتبر پیدا کن که به قول شما یه چی دیگه گفته باشه(با دستگهاهای مخصوص اینکار بررسی شده باشه)

Moazez

دوست عزیز همیشه به چشمات اعتماد کن نه به این نقاشی ها. این نقاشیها میگن سامسونگ بهترینه در حالی که z3+ بهترینه در همه مقایسه ها.

Abbas Askari

چقدر تو چرت میگی همین z3 plus له کرد s6 رو
عمویی برو بخواب وقت خوابته

Moazez

سلام مستر ترول.بازم رفتی سراغ نقاشی و چرت و پرت که از سوزشت.
اگه سونی بده پس این عکسا چی هستن؟!
http://s6.picofile.com/file/8207083942/tmp_15555_IMG_20150816_WA0057732719916.jpg

http://s3.picofile.com/file/8207083984/tmp_15555_IMG_20150816_WA0060_122266057.jpg
اگه سامسونگ خوبه پس این رد تصویر چیه؟!! هروقت واسه اینا دلیل پیدا کردی میفهمم حالیته.
http://s3.picofile.com/file/8207314992/tmp_7355_DSC_0914628741142.JPG

Abbas Askari

محمد جان اینو تا فردا صبح بهش بگو اگه فهمید

Moazez

یجور نقاشی هارو کردن خدا واسه خودشون که انگار لا چشماشون نمیخوان به صفحه نمایس نگاه کنن. انگار اینا یا دیسپلی میت بیشتر از اون مهندسی که تو سونی استخون ترکونده میفهمن. اینا یه سایتن که حتی طریقه ساخته شدن صفحه نمایشم بلد نیستن ولی اون مهندس خودش طریقه ساخته شدن صفحه نمایشو بلده. مثل این میمونه که یه مکانیک معمولی بیاد از مهندسای تویوتا ایراد بگیره. خب خنده داره دیگه.. سونی همیشه تو عمل خودشو ثابت کرده نه رو کاغذ.

AMIR 2311

نمایشگر بی کیفیت؟؟؟؟؟ خخخخخخ خیلی خندیدم حالا دیگه برو خوب بخواب یه ماه دیگه باید صبح زود بیدار شی.

i_love_quality

🙂
دوست هزیز این رنج رنگیه که صفحه نمایش پوشش میده و گوشی های سونی رنگ های بیشتری رو پوشش میدن نسبت به رنگ های استاندارد که این عالیه
حتی اگه شما به صفحه گوشی های سونی در سایتش برید زده sRGB 130% یعنی اینکه این رو مزیت میدونه 🙂
در ضمن صفحه نمایش G4 هم تقریبا اینجوریه
موفق باشید 😉

master

دوست عزیز این نمودار نشان دهنده میزان خطای رنگ(به زبان ساده) هست.در حالت استاندارد اون دایره ها باید داخل اون مربع ها باشن
اون sRGB 130% کاملا بی معنیه و برای گول زدن کسانی که با فضای رنگ و … اشنایی ندارن
اگر منظورش این باشه که فضای رنگ بیشتری رو پوشش میده باید بگه فلان درصد از فضای رنگ Adobe RGB
رو پوشش میده.که در بهترین حالت باید ۱۰۰ درصد باشه

Abbas Askari

این نقاشی ها همش چرته
همین نقاشی ها میگن s6 بهترین دقت رنگو داره ولی در واقعیت سفید=زرد یا قرمز، قرمز=نارنجی، سبز=سیاه و بقیه رنگا هم اشباع شده و غیر واقعی
اخه تو چقدر بی سوادی ۱۳۰% بهتره از ۱۰۰% چون طیف بیشتری از رنگا رو پوشش میده

Moazez

بازم تو ادعا کردی از سونی غول تصویر جهان بیشتر میفهمی؟!! پس ۱۳۰% rgbs بی معنیه؟!!! بلهههه. چقدر اعتماد بنفس کاذبی داری. تو هروقت به جایگاهی رسیدی که چشمات چیزیو درک کنه بیا نظر بده.

Note111

میگم با توجه ب نمودار سونی چقد رنگا را پرت نشون میده خیلی فاصله داره.حالا رنگ قرمزو نگاه پس اون سونی هستش که همیشه رنگ قرمز رو اشتباه نشون میده

Moazez

آره دلفین ها بندری میزنن

master

لطفا دوستانی که انتظار جواب دارن سوالشون رو مودبانه و به شکل منطقی مطرح کنن
بارها گفتم جواب توهین و بهانه و … رو نمی دم

Moazez

شما هروقت ترول بازی در نیاوردی ماهم مودبانه باهات حرف میزنیم.

abol021

دوست عزیزم میدونی چرا امثالی مث من دیسپلی میت رو قبول ندارن ۱:چون فقط گوشیه دو برند رو آزمایش میکنن ۲:از واژه برترین استفاده میکنن که در عمل ما دیدیم که صفحه نمایشهای سامسونگ تو رنگ سفید مشکل دارن البته همه صفحه نمایش ها مشکل دارن پس بجای برترین میتونه از واژه یکی از برترین ها استفاده کنه بعدشم شما داری میگی صفحه نمایش های سونی بی کیفیت هستند ولی در عمل واقعا عالی هستند و اگر شما از لحن این که در بعضی از جنبه ها ضعف دارن استفاده میکردین خیلی بهتر بود فدای شما

master

دوست عزیز لینکی که بنده دادم مال دیسپلی میت نبوده و کاری هم به بررسی این سایت ندارم
در مورد رنگ سفید اس ۶ هم نباید مرجع یه عکس مقایسه ای باشه که معلوم نیست اصل اون عکس چی بوده
نظرتون در مورد این عکس چیه؟
http://itresan.com/wp-content/uploads/2015/07/Mobile-Display-Competition5.jpg
دلیل بی کیفیت بودن رو هم بالا توضیح دادم دوست عزیز

Abbas Askari

اون از زاویه عکس گرفته و بعدش s6 جلو دوربین هست ولی z3 plus دورتر از دوربین که تاثیر میزاره
اینم از رنگ سفید s6
http://s6.picofile.com/file/8209349992/Galaxy_S6_edge_VS_Xperia_Z3_plus_Display_comparison_Basic_mode_18.jpg

Moazez

کلا مقایسه در زاویه اشتباهه. اینم عکسی که s6 نابود شده در همین تست.
http://itresan.com/wp-content/uploads/2015/07/Mobile-Display-Competition20.jpg

http://itresan.com/wp-content/uploads/2015/07/Mobile-Display-Competition21.jpg

master

reality یعنی واقع گرایی! و احتملا x-reality هم باید معنیش واقع گرایی خفن باشه!!
ولی برای سونی فکر کنم اون x معنی وارونه کننده داشته باشه!
کیفیت نمایشگر Z3+ در حالت عادی:comment image
و در حالت x-reality روشن:comment image
به نظرم باید یه فکری هم برای این حالت بکنه
مثلا تنضیمات حالت x-reality رو تغییر بده یا حداقل اسمش رو تغییر بده

Abbas Askari

دوباره رفت سراغ نقاشی 🙁

Mohammadhadiz

ب چه چیزایه مسخره ای گیر میدیا :negative: :scratch: :wacko:

Mohammadhadiz

ینی خراب این ضد اب بودن سونیم 😥
تو لنزم اب رفته 😥
الان من چیکار باید بکنم؟؟؟ 😥
کسی مشکل منو داشته؟؟؟

Cortex

پسر عموی من توی لنز فایو اسش کلی گرد و غبار رفت که به کلی فوکوس رو نابود کرد و کیفیت رو پایین اورد…درباره سونی هم یه جا ببر ببین چی میگن….اگه گف لنز باید عوض شه بیا بیرون و کلا بیخیال شو ولی اگه گف بازش میکنم و این حرفا دیگه باید ریسک کنی یا دوربین بیخیال

i_love_quality

مثل بخار میمونه؟ اگر آره علتش اینه که شما احتمالا گوشی رو با آب سرد شستید و بعد رفتید جای گرم یا برعکسش
و این اتفاق باشه میشه داخل گوشی عرق بکنه
یا گوشیتون داغ بوده بعد با آب یخ شستید
اینها خیلی طبیعی ممکنه هیچ آسیبی نزنه ممکنه گوشی بسوزه! بستگی به شدت تغییر دما و عرق کردن داخل گوشی داره
تمام درپوش ها رو باز کنید و چند ساعت بزارید توی سطل برنج تا آبش رو بکشه
فیلمبرداری ۴K، بازی یا هرکار دیگه ای که گوشی رو گرم بکنه هم خیلی کمک میکنه تا خشک بشه
موفق باشید

Mohammadhadiz

مرسیییی :rose:

K.m

داستان گوشی z3c یکی از دوستام که همینجا هم عضوه تقریبا شبیه همین بود،اون استخر بود،بعد که از استخر در اومد جون اینجا هوا گرمه این بخار اومد جلوی لنز ،حدود بیست دقیقه بعد هم کلا خاموش شد گوشی،اگر اشتباه نکنم با ۲۵۰ تومن درست شد،گارانتی داشت اما خوب اونا مسلما زیر بار نرفتن و گفتن حتما درپوش بسته نبوده.نمیشه هم بهشون ثابت کرد؛با احترام پول رو داد و خلاص.

master

بچه ۴ ساله هم وقتی اون نمودارها رو می بینه فکر میکنه نقاشیه! که البته اشکالی نداره همین که با توجه به سنش فکر می کنه نقاشیه هم خیلی خوبه!
ولی امان از ادمهایی که ادعای تجربه و علم و بزرگ سالی دارن و فکر میکنن اینها یه مشت نقاشین!!!

master

بچه ۴ ساله هم وقتی اون نمودارها رو می بینه فکر میکنه نقاشیه! که البته اشکالی نداره همین که با توجه به سنش فکر می کنه نقاشیه هم خیلی خوبه!
ولی امان از ادمهایی که ادعای تجربه و علم و .. دارن و فکر میکنن اینها یه مشت نقاشین!!!

Cortex

بیخیال داداش اینجور بحثا ارزش نداره…هر گوشیی بهترینه توی سبک خودش…این بحثا فقط اعصاب خورد کنه

Moazez

ببین توکه چشماتو

Moazez

ببین توکه چشماتو :unsure: :rose: :unsure: :unsure: :rose: 🙁 :unsure:

Moazez

ببین توکه چشماتو با همین نقاشیا گول میزنی و برتری رو با چشمت نمیتونی درک کنی. تو وقتی به چشم خودت اعتماد نداری چه انتظاری داری ما به تو و حرفت بنوتونیم اعتماد کنیم؟!!تو هروقت خودتو باور کردی ماهم باورت میکنیم. تجربه هیچوقت رو کاغذ بدست نمیاد. تجربه تو عمل بدست میاد

TLORDNO

ما ایرانیا موجودات عجیبی هستیم.ندیده و ندانسته رو هوا نظر میدیم.طرف میگه اس۶ و تاچ ویز هیچ امکاناتی نداره نتیجه میگیریم کار نکرده باهاش.یا میگه نرم افزار رو میشه انلود کرد اون امکاناتی رو که دوستان میگن منظورشون سنسور های گوشی هست(اگر گفت بلا استفاده هستن جوابش ندید دست خودش نیس تا حالا فقط دستش گرفته موقع کار کردن باهاش مغزش هنگ کرده نیم سوز شده)
یکی هم میگه باتری زد۵ عالیه و فلان جاش بهتر از همه گوشیاس.آخه مرد حسابی بزار بیاد اگر خوب بود همه میام تعریف و تمجید میکنیم

سعی کنید کمتر رو هوا حرف بزنید

Moazez

الان رابط کاربری چه ربطی به سنسور داره؟!!! من میگم رابط کاربریش چی داره؟!! شما میگی سنسور؟!!

K.m

سخت نگیر دوست عزیز،اینجا همینجوری شده دیگه،یارو پنج دقیقه با نسخه فروشگاهی کار کرده ،بعد اینجا یجور من من میکنه انگار پرچمدار تمام برندها رو داشته و کل معایب و قوتشون رو میدونه،جالب اینجاست همشون یا میانرده دارن یا نهایتا اولین پرچمداره عمره گوهربارشون رو با بدبختی خریدن، فکر میکنن حرفشون حجته.من که به شخصه دو ریال نظرات اینجور آدما برام مهم نیست و چیزی که دوست دارم میخرم،دوستانی هم که زحمت میکشن سعی میکنن اینا شیر فهم کنن،خداییش خوب حوصله ایی دارن با اینا سر و کله میزنن.

S-M-B

دوست عزیز سامسونگی
ببخشید ها،خیلی ببخشید.
اولا این که ما چه گوشی ای داریم به کسی مربوط نیست.
دوما خیلی بی فکر و منطق حرف زدی.حرف خودتو چرا نقض کردی الان؟ شما که مثلا اینجور حرف زدن ها و پیش بینی و پیش گویی هارو عیب میدونی،اونوقت خودت از کجا میدونی ما گوشی تمام برند هارو داشتیم یا نداشتیم یا میانرده داریم یا پایین رده یا پرچم دار یا در خریدشون به مشکل خوردیم یا نه یا به زور خریدیدم یا راحت؟؟؟؟؟؟

اتفاقا کم از نظرات متعصبانه و تخریب گرایانه امثال شما رو ندیدیم که برای عشق ورزی بیشتر به سامسونگ قید همه چی رو میزنن.

pouya

این روزا زیاد به کاربران سونی توهین میکنی حواست جمع کن :negative:

Rhasta

اگه جمع نکنه چی میشه؟؟؟

Abbas Askari

یه هفته بیشتر نمیتونه اینجا بمونه

K.m

بیایین بشینین روش گوزوها.هر چی مودب صحبت میکنن باهاتون بیشتر لگد میزنین.آخه عنتر تو کی هستی که بخوای تعیین تکلیف کنی برا کسی ؟یکهفته یکهفته نکن گوززو،گوزوها حرف نمیزنن.فقط ….

K.m

آقای smb
هر کس یه مدت بخونه نظرها رو میفهمه هر کدوم گوشی قبلیش چی بود.تو متوجه نمیشی تقصیر من نیست.مثالش تو همین پسته که یکی از اساتید مضخرف نوشتنتون نوشته با اس۶ تو مغازه کار کرده چن دقیقه.در ضمن کسی رو صحبتش با تو نبود،به خودت میخوای بگیری مجداا مشگل من نیست..در ضمن پویا تو فقط حرفهای رییس سونی رو بزار،تو چیزی که کسی باهات نبوده دخالت نکن.حواسم رو جمع نکنم مثلا چیکار میکنی؟یه مشت بچه خوشگل پا کامپیوتری تهدید میکنید؟

Nfs

این چه طرز حرف زدنه؟ :negative: :negative: لطفا ارامش خودتون رو حفظ کنید دوست عزیز :rose: :rose:

TLORDNO

سونی هم که داره دست به تعدد مدل میزنه انگار.همون ایرادی که سامی میگرفتن
حتما واسه سونی خوبه واسه سامسونگ اخه

در کل سونی منهای خیلی از طرفداراش شرکت با عزمت و قابل احترامیه

Cortex

این منهای خیلی از طرفداراش رو خوب اومدی…نمونش اینجا زیاده…

Nfs

والا دست به تعداد مدلاش از سامسونگ خیلی کمتره.بعدشم قراره هر یه سال یکبار گوشی بزنه 🙂

amirreaza nariamanpour

رم ۳ اخه چرا دیگه

Nfs

مگه رم ۳ چشه؟؟؟

amirreaza nariamanpour

پرچمدار سونی میتونست از رم ۴ بهره بگیره
البته اگ نیاید بگید رم ۳ از رم چهار بهتره

Nfs

تو برو بالا رو بخون نوشتم که چرا از رم ۳ استفاده کرده. رم بیشتر چه نیازی داره؟؟ رابط کاربری سنگین داره؟؟ :wacko:

Moazez

یعنی الان واقعا به رم ۴ نیاز داری؟!!!دلیلت برای نیازش چیه؟!!

amirreaza nariamanpour

دلیل اینه که برادر من دنیای تکنولوژی و پیشرفت در تکنولوژی حد و مرز نداره و این کلمه کافیه مهم نیس همه چی باید اخرین حد باشه اگر بخوایم بسنده کنیم که ۳ کافیه پس باید بیایم بگیم اقا اسنپ ۸۰۰ هم کافیه
درسته؟؟؟

koorosh

نگاه کن اقای MOAZEZ خودتو با این حرفا توجیه نکن همچنین دوستانت رو گذاشتن رم ۴ یک پیشرفت تو زمینه گوشی هاست سامسونگم اولین تولید کننده گوشی با رم ۴ نبوده الان سونی داره ۵ نسل رو(z2-z3-Z3plus-z4v-حالا هم z5) با ۳گیگ رم میده بیرون طراحی رو کار ندارم چون خودم طراحیشو دوست دارم البته خیلی نمیپسندم طراحی خیلی تکراری رو ولی بازم دوست دارم ولی اگه ۴ گیگ رم استفاده میکرد به نفع بازاریابی خود سونی بود حداقل یک چیز دیگه اینکه بازم داره از اسنپ ۸۱۰ استفاده میکنه سونی که خودش میدونه اسنپ ۸۱۰ اسمش بد در رفته پس چرا تکرار میکنه البته سامسونگم میتونست برای بازاریابی بهتر پردازندشو exynos 7422 نامگذاری کنه ولی نکرد اشتباه کرد تازه طراحی سونی با این دکمه پاور جدید به نظرم بهتر شده ولی یک خواهش دارم این که خودتونو الکی توجیه نکنید ببخشید طولانی شد.

حسین

توجیهات برادران سامسونگ لاور واقعا جالبه !!!

pouya

شاهکار سونی وارد میشود

قدم نو رسیده مبارک جیگر گوشه خخخخخخ

تبریک به عزیزان سونی دوست

:rose: :heart:

M.K.T

سلام به همگی عضو جدید محمد کریمی طالقانی هستم متولد گرگان

S-M-B

خیلی خوش امدی دوست عزیز. :rose:

رضا (z best)

سلام به گود خوش اومدی :rose:

fandogh

شک ندارم سونی ۴k رو بر روی ۶ یا ۶٫۴ اینچ استفاده میکنه.زد الترا دو معرفی میشه.

Moazez

البته سونی صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۴k داره و همین احتمالاتو زیاد کرده که این صفحه نمایش استفاده میشه

pm2me4love

من سونی زد اولترا دارم و خیلی دوست دارم صفحه نمایشش بزرگتر از ۵٫۵ اینچ باشه ، فقط معزز جان یه چیزی رو نمیفهمم تو این ویدئو گوشی که دستش بود زد ۵ معمولی بود یا زد ۵ پرمیوم ؟؟؟(چون سخته تفاوت ۵٫۲ تا ۵٫۵ رو تشخیص دادن ) بعدش بعضی دوستان میگن تو فیلم دیدن دوربینش در حالت اتوماتیک رو ۲۳ تنظیم شده در حالی که من تو فیلم دیدم وقتی نرم افزار دوربینو باز کرد رفت تو تنظیمات قسمت کیفیت دوربین رفت بالاترین گزینه رو انتخاب کرد پس یعنی پیش فرض روی قدرت اصلی دوربین نبود درست میگم یا نه ؟؟؟؟؟
دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید :rose:

Moazez

اون فیلم کامل نبود و گوشی تو دست طرف z5 بود. کماکان در هیچ جا خودشو نشون نداده z5 پریمیوم. و نکته بعدی اینکه z5 پریمیوم باتری ۳۴۰۰ خواهد داشت و بنچمارکش نزدیک ۶۵۰۰۰٫

master

از روی ویدئو نمیشه نتیجه گیری کرد.ولی این احتمال وجود داره که نمایشگرش oled باشه!

Abbas Askari

دوربین هم ۲۳ رو حالت اتو، خیلی عالی :yahoo: :yahoo:
ایول سونی
پادشاه اسمارت فونها تا دو روز دیگه معرفی میشه
SONY :heart:
make.believe B-)

Abbas Askari

رنگ مشکی در صفحه نمایش هم عالیه به احتمال زیاد oled هست که سونی خودش ساخته(joled) قطعا تمام مشکلات oled رو حل کرده
قطعا سری z5 میترکونن B-)

M.K.T

تو ویدیو انگار از نرم افزار های جدید دوربین خبری نیست :unsure:

✰ BARDIYA ✰

میگم نکنه میخوایید نظرات این پست بره بالای ۳۰۰ تا که همه خبرای سونی رو میارید روی این پست بروز رسانی میکنید مراسم رونمایی توی این پست نوشته نشه صلوات خخخخخ (مزاح بود نـویسندگان عزیز ناراحت نشید لطفا :rose: ) :yahoo:
اون چیزی که توی این ویدئو جلب توجه میکنه عمق رنگ مشکی هست واقعا فوق العادست فک کنم صفحه نمایشش Oled باشه :rose: :rose:
حالت اتوماتیک رو هم که روی ۲۳ اورده پس دیگه بهونه گرفتن رو از منتقدین گرفت! :heart:
سونی جون به لب شدیم زودتر معرفی کن آدرنالینمون خیلی بالا رفته بی صبرانه منتظریم :yahoo: :yahoo:

Nfs

اینم از دوربین ۲۳ اتومات.منتظر بهونه جدید منتقدین عزیز هستیم :rose: :rose:

far_zad

دوست عزیز
نبود حالت اتومات دوربین با رزولوشن کامل ایراد اساسی تو گوشی های سونی بود. بهونه نبود.
خوشبختانه این ایراد بعد از ۳ سال بالاخره برطرف شد ظاهرا.

Moazez

برخلاف انتظارها بنجمارکم رفته بالای ۶۰۰۰۰ و دوستان بعد از جدیدترین آپدیت z3+ خبر از بالا رفتن نمره بنچمارک و برطرف شدن کامل گرما خبر دادن. دیدید سونی میتونه؟!! سونی سلطان الکترونیکه. هیچ شرکتی نتونست ایراد s810 رو برطرف کنه ولی سونی کرد. با سیستم خنک کننده جدید هم s810 میترکونه همرو. از ترنجی میخام پوشش بده آپدیت جدید z3+ و نمراتو گرماشو.

Nfs

اره تو پیج Its_a_xperia عکسش هست B-)

امین

معزز نگفتم همیشه با مدرک حرف بزن!؟
دفعه اخرت باشه :)))
اونی که امتیازش به ۶۰۰۰۰ رسیده با هزار کاستوم رام و آورکلاک این کارو کرده وگرنه z3+ فابریک خواب ۵۰ هزار رو ببینه چه برسه ۶۰۰۰۰٫٫٫!!!

✰ BARDIYA ✰

امین جان دوست عزیز چرا اینقد دوس داری ترول بازی در بیاری
کاستوم رام و اور کلاک چیه ما میگم سونی خودش این اپدیت رو داده!!
سونی دو روز پیش این اپدیت رو داده به حجم ۵۰۰ مگابایت که با اون اپدیت مشکل گرمای گوشی به طور کامل حل شده و حتی توی دوربین هم دیگه هیچ مشکلی وجود نداره و با بهینه کردن سی پی یو بدون کاهش قدرت تونسته به بنچ مارک ۶۰۰۰۰ برسه
http://www.axgig.com/images/74637182489525742835.png
اینم اپدیتی که سه روز پیش برای Z3+ اومد
http://www.xperiablog.net/2015/08/27/new-update-28-0-a-8-251-rolling-to-xperia-z3-plus-and-z4-tablet/
پس لطفا روی رفتارت تجدید نظر کن حرف زدنت درست مثل بچه های زیر ۱۰ سال هست
موفق باشی :rose:

امین

بردیا جان معزز عادت نداره لینک بزاره و روی هوا حرف میزنه همیشه.
لینک هم میزاره اکثرا نا معتبر هستش.
والا من از سونی خیلی خوشم میاد ولی رفتار ایشون من و خیلی هارو از سونی زده کرده.
بازم ممنون که لینک دادی.
ولی تا بنچمارک جدیدش تو gsmarena یا phonearena نبینم نمیتونم باور کنم.
به هر صورت اگه صحت داشته باشه باید به سونی تبریک بگیم :rose:

Moazez

من هروقت بدون مدرک حرف زدم تو با مدرک خلافشو ثابت کن.باشه؟

Moazez

من هروقت بدون مدرک حرف زدم تو با مدرک خلافشو ثابت کن.باشه؟مدرک میذارم نامعتبر؟!!!خخخخ. بهتر بود بهانه دیگه ای میگرفتی واسه خراب نشدنت.

pouya

Rhasta

حواسش میاریم سرجاش

دیگه هیچی نگفتیم قرار نیست چپ و راست بره و بیاد توهین کنه

این سری مثل خودش باهاش حرف زدم میفهمه 🙁

کسی هم اجبارش نکرده بیاد زیر پست سونی حرف مفت بزنه توهین کنه 🙁

Rhasta

خب بزار توهین کنه

خودشه خراب میکنه

AMIR 2311

just sony….

master

اگر حالت اتوماتیکش ۲۳ مگاپیکسل رو پوشش بده میشه گفت یکی از ایرادهای اساسی مدل های قبلی رو برطرف کرده
فقط می مونه برطرف کردن ایراد نمایشگرهای سری های قبلی که به واقع افتضاح بودن
در مورد پردازشگر هم باید اول معرفی بشه ببینیم چی هست و عملکردش به چه شکل هست.

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز شما با سونی مشکلی داری؟؟!! اگه عاشق سامسونگی خب باش مبارکت باشه چرا دوس داری سونی رو خراب کنی الکی!!
همچین میگی ایراد اساسی مدل های قبل هرکی ندونه فکر میکنه سونی اصلا دوربین نداشته تا حالا!! ایراد اساسی چیه سونی فقط حالت اتوماتیک رو توی سری های قبل روی ۸ مگاپیکسل تنظیم کرده بود این ایراد نیست چون همه چی مگاپیکسل نیست همونطور که توی Z3+ دیدید با همین ۸ مگاپیکسل از پس همه گوشی های هم ردش بر اومد و تو نظر سنجی ها اول شد
مگاپیکسل بالاتر فقط توی زوم کردن خوبه که جزئیات رو بهتر نشون میده وگرنه در حالت عادی ۸ مگاپیکسل فوق العاده هم هست
بعدشم نمایشگر گوشی های سونی از Z2 به بعد هیچ مشکلی نداره و عالیه و در هر نسل بهبود پیدا میکنه من نمیدونم چرا میگید نمایشگر افتضاح ، خوبه توی مقایسه ها هم معلوم شد سونی یکی از بهترین صفحه نمایش ها رو داره و رنگ ها و دقیق و بدون تداخل رنگی نشون میده. اگه این صفحه نمایش از نظر شما افتضاحه پس به صفحه نمایش های سامسونگ که رنگ سفید رو زرد نشون میدن یا قرمز رو نارنجی نشون میدن یا سبز پررنگ رو سیاه نشون میدن چی باید گفت… !!
لطفا بدون تعصب حرف بزنید موفق باشید :rose: :rose:

master

دوست عزیز بنده با سونی مشکلی ندارم
مشکل اساسی یعنی دوربین گوشی ۲۰ مگاپیکسل باشه ولی فقط بتونی عکس ۸ مگاپیکسلی بصورت اتومات بگیری! شما یه لحظه فکر کن اگر برند دیگه ای غیر از سونی اینکار رو میکرد طرفدارهای سونی کل برند رو زیر سوال می بردن و می گفتن بازی با اعداده و ۲۰ مکاپیکس واقعی نیست و فلان و …
کیفیت دوربین Z3+ واقعا خوبه و اختلافش با بهترین خیلی کمه
دوست عزیز اگر طرفدار حق باشی و اون تست های تخصصی رو دیده باشی در برابر این حرفتون
“نمایشگر گوشی های سونی از Z2 به بعد هیچ مشکلی نداره و عالیه و در هر نسل بهبود پیدا میکنه” یکمقدار احساس مسئولیت می کردین! نگاه به این مقایسه های کنار هم و چرت و پرت های بعضی ترولها نکن دوست عزیز
در مورد کیفیت رنگ نمایشگرهای سامسونگ مثل نوت ۴ و ۵ و اس۶ یه سوال از شما می پرسم
به نظر شما کیفیت دستگاه های تست نمایشگر بالاتره یا دوربین هایی که برای مقایسه کنار هم ازشون استفاده میشه؟ کدوم یکی قابل اعتماد تره به نظر شما؟
نتایج تست ازمایشگاهی تو سایتهای مختلف همیشه نتایج مشابهی داشتن ولی نتایج تست های معمولی که با در کنار هم قرار دادن نمایشگرهای انجام میشه نتایج کاملا متفاوتی دارن مثلcomment image
و
http://s1.upload7.ir/uploads/NeZOyNPOkFEUsS5J52fX8AQeDmqETP2yTQdjtTYE
رنگ سفید اس۶ تو عکس اولی افتضاحه ولی تو عکس دوم فوق العاده است!
پس مشخصه این نوع تست ها قابل اطمینان نیستن
نکته دیگه ای که در مورد تست ها وجود داره سرعت بالای رفرش شدن نمایشگرهای OLED هست که باعث میشه دوربینهای معمولی موقع دریافت نور از اونها دچار خطا بشن و حتی گاهی نوارهای رنگی رو نمایشگر نشون داده میشه! ولی این موارد برای چشم و دستگاه های پیشرفته تر بوجود نمیاد.

Nfs

کی تاحلا طرفدار های سونی به یه برند گیر دادن؟ :unsure: اون فن های سامسونگی هستن که به تمام برند ها گیر میدن به الجی.اپل.هواوی و.. وقتی این برند ها یه چیز تولید میکنند میان اون رو میکوبند نظراتشون که تو همین سایت و سایت های همسایه هست میتونی بری ببینی 😉

Abbas Askari

Master
تو چشمای خودت اطمینان میکنی و به این نقاشی های اطمینان میکنی
درر عمل z3 plus له کرد s6 رو

Abbas Askari

برو با نقاشی ها خوش باش

Moazez

کسیکه مخالف جهت آب شنا کنه خفه میشه master. مواظب باش وارد جریان مخالف نشی.

امین

بهترین و دقیق ترین صفحه نمایش رو s6 و نوت ۵ دارن.
از نزدیک هم s6 رو تست کردم واقعا عالیه در نگاه اول مجذوب این نمایشگر میشین.
منابع معتبر:

http://www.zoomit.ir/articles/mobile/23273-samsung-made-worlds-best-smartphone-display

https://toranji.ir/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B36-%D9%88-%D9%86%D9%88%D8%AA4-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7/

سونی و LG هم بهترین صفحه نمایش رو دارن ولی وقتی صحبت از بهترین میشه سامسونگ حرف اول رو میزنه.

Abbas Askari

واقعا متاسفم
کسی که به چشمای خودش اطمینان نداره و به حرف های دو تا سایت جیره خور اطمینان میکنه چه توقعی باید داشت

Moazez

آدم چقدر باید اعتماد بنفسش زیر صفر باشه که به چشماش اعتماد نداشته باشه؟!! یبار گفتم شماها بخودتون اعتماد ندارید انتظار دارید ملت به شماها و نظراتتون اعتماد کنن؟!! با اون مستر هم هستم. دوزار کسی تره خورد نمیکنه واسه حرفش چون همه به چشماشون اعتماد دارن. خیلی بده آدم خودشو به خواب بزنه. فقط به خودتون ظلم میکنید با اینکارا.

amirreaza nariamanpour

اقا معزز که به مستر میگی کسی برا حرفات تره هم خورد نمیکنه
میگم داداش واقعا فک کردی کسی برای نظرات تو و اون عباس عسکری و مستر عسگری خخخخ تره خورد میکنه؟؟؟همه ایران به ترول میشناسنت بخدا
ولی باید بگم نماشگر زد۳ پلاسو واقعا قبول دارم تو گوشیای سونی اما اس۶ هم واقعا ازش کم نیس
در ضمن اونایی که بش میگی نقاشی بله برای بچه های ۵ تا ۷ سال نقاشین
مستر جان با منطقت حال میکنم داداش هر حرفی میزنه یه لینک داره براش

میثم نورالدین موسی

تنها رقیب جدیه سونی در زمینه نمایشگر ، الجیه

Mahdiiii

:negative: :negative: :negative: :negative:

Moazez

قبول دارم g4 واقعا صفحه نمایش خوبی داره و من تست کردم بغیر از رنگ سفید حریف z3 میشه صفحه نمایشش

Abbas Askari

نگران نباش انداختمش تو تسبیح

K.m

هر کس هر جور صحبت کنه همونجور جواب میگیره آقای با شخصیت.خودت یه بار لحن نوشتن کامنتت رو بخون،هر کسی دیگه خطاب بهت اینجور بنویسه چجور جواب میدادی؟اسگری تو هم تو خریتت بمون و فکر کن تسبیح و اینجور شر و ورها.

hossein.khajoie73

سایت پست تر از فون ارنا وجود نداره

پست جدیدش ما صفحه نمایش ۴k نمیخوایم

حالا ک سونی قراره بزاره؟؟؟؟؟؟

sinamirzaii

ببخشید دوستانی که اطلاع دارن مگر وقتی اولین لحظه میری تو برنامه ی دوربین و اون موقع دوربین رو هر مگاپیکسلی باشه رو نمیگن auto خوب اینجا رفت تو برنامه ولی بعد از اون رفت تو تنظیمات و دوربین رو گذاشت رو ۲۳ میگاپیکسل حالا این اتو هست یا دستی (اگه اشتباه میکنم منطقی جواب بدید) :rose:

Myxperia

sinamirzaii
دوست عزیز تنظیمات دستی کلا بحثش جداس…اگه اشتباه نکنم انجور که مشخص بود سونی در بخش اتومات امکان انتخاب ۴ تا رزولوشن متفاوت (۶MP -8MP -20MP -23MP) رو فراهم کرده که به نظرم خیلی خوبه.
یعنی عملاً شما بجز رزولوشن ۲۳MP در بخش اتومات میتونین از رزولوشن های پایین تر هم بهره مند بشین.
موفق باشی

sinamirzaii

خیلی ممنون از پاسختون

master

خوشبختانه یکی دو هفته اینده وقت ازاد زیادی دارم! و سعی میکنم اونچه که در مورد نمایشگر و پردازشگر و غیره میدونم به دوستان انتقال بدم
البته دوستان سایتهای دیگه مثل اکسپریان هم فکر میکنم به این اطلاعات نیاز داشته باشن.دوست دارم اونجا هم ثبت نام کنم با دوستان اشنا بشم

sinamirzaii

چیه خیلی بهت زور داره که سونی جونت در تست های حرفه ای نابود شده از بی کیفیتی البته اینم پشبینی میکنم که الان میگی به چشم خودت بیشتر اعتماد داری یا به این تست و جواب قطعی من به این تست ها هست میدونی چرا چون انسان خیلی دقیق نیست در دیدن اگر بود پس این همه خطای دید چیه که همه ی انسان ها میبینن خوب نتیجه میگیریم چشم انسان قابل اعتماد نیس تو یه برنامه ی تلویزیونی یه شخصی از این مکعب روبیک هارو تو هوا قرار داده بود و با دست اطرافش رو احاطه کرده بود بعد اخر معلوم شد که طرف دراز کشیده و روبیک با یه نخ از بالا وصل بود حالا به نظرت چشم انسان قابل اعتماد که به این عکس ها اعتماد کنه و تشخیص بده که ایا کدام یک بهتر هست در جواب خیر هست چون ازمایش ها خیلی دقیق تر هست (الان ترول بازی هات شروع میشه)

Nfs

سونی بی کیفیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :wacko: یه سوال. تاحالا سونی داشتی؟؟؟؟؟؟ :whistle:

sinamirzaii

زد ۲ رو که قبلا داشتم اما کیفیتش چنگی به دل نمیزد من بحثم سر کیفت چشم انسان هست که ماشی ها خیلی دقیق تر از چشم انسان عمل میکنند

Abbas Askari

چرا اینقدر دروغ میگی مرد مومن
خود من یه z2 داشتم واقعا فوق العاده بود از هر نظر
بعد تو میگی کیفیتش چنگی به دل نمیزد؟!! :wacko:

sinamirzaii

برای من که اینطور بود با الجی جی۳ دوستم مقایسه کردم کیفت اون بهتر بود شاید مشکل از نسخه زد۲ من بود یا هرچیز دیگه ای شاید از موقع ای که خریده بودمش مشکل داشت چون نور صفحه هم خیلی کم بود البته نسبت به جی۳

Nfs

مستر دوست عزیز پیشنهاد میکنم سایت اکسپریان نری.اونجا جوری جوابت رو میدن که دیگه پشیمون میشی جواب بدی. این رو به عنوان تجربه میگم :rose: :rose:

امین

ادمین محترم ترنجی لطفا به کامنت ها رسیدگی کنین.
بعضی ها اینجارو با چاله میدون اشتباه گرفتن انگار…!!!
البته شخصیت خانواده خودشون رو دارن به رخ میکشن.
واقعا متاسفم

master

اقای میرزایی درسته خطای چشم هم هست
ولی از اون مهم تر دوستانی که چشم چشم می کنن یادشون رفته همون مقایسه تصویری با یه دوربین ثبت شده! و یه مشکل دیگه اینکه اون عکس مقایسه ای رو مجبوریم تو نمایشگر خودمون ببینیم
“مقایسه با چشم یعنی از نزدیک با چشم ببینی نه با دوربین عکاسی”
جالبه که اون دوستی که اعتقاد به مقایسه چشمی(دیداری)دارن خودشون چندین بار لینک مقایسه گذاشتن و مدعی شدن نمایشگر z3 بهتره و جالبتر اینکه بعد از توضیحات بنده تازه چشماشون تغییر ماهیت داد و شروع کردن به بهانه جویی!

sinamirzaii

دوست عزیز”master”من قصدم از بیان خطای چشم این بود که چشم انسان همه چیز رو خیلی دقیق میبینه و به مغز میفرسته این مغز انسان هست که قابلیت این رو نداره که همه اطلاعات رو پردازش کنه و اطلاعات دقیقی رو نشان بده یعنی مغز خیلی از جزئیات رو نادیده میگیره چون واقعا سنگین هستن و به همین دلیل یه تصویر کلی از اون چیزی که چشم دیده رو تفسیر میکنه و باعث به وجود امدن خطای دید میشه و حالا این تست هایی که میذارن به مثال صفحه ی گوشی از گوشی ریگه بهتر هست باید دید که ایا در آزمایشات با دستگاه های پیشرفته تر از چشم انسان هم این برتری رو حفظ میکنن یا نه حالا یه مثال از دقیق نشان ندادن رنگ ها توسط چشم وقتی هست شما از یه جای تاریک به یه جای روشن تر میرید یا بلعکس خوب تا چند لحظه اون تصاویری که میبینید واقعی نیستن یا خیلی تیره یا خیلی روشن و براق هستن و به مرور زمان میتوانید رنگ دقیق ان را تشخیص بدین در ضمن یه موضوعی هم اینجا هست که وقتی انسان یک چیزی رو بهش علاقه داره (مثل همین گوشی ها و فرد های که تعصب خرکی دارند )رو دیگه چشم روی نقطه ضعف هایش میبنده و سعی میکنه که اون رو بهترین نشان بده که بعضی مواقع عکس این قضیه اتفاق میفته
ببخشید زیاد شد موفق باشید :rose: :rose: :heart: :rose:

امین

دقیقا درسته
مقایسه یعنی اینکه از نزدیک ۲ تا گوشی بزاری کنار هم نه اینکه عکس بگیری و از روی عکس بخای مقایسه کنی.
کیفیت نمایشگر s6 از نزدیک قابل قیاس با چیزی که شما تو عکس میبینین نیست و وقتی باهاش کار میکنی میگی امکان نداره از این بهتر تولید بشه…!!!

SONY 1946

همه این بال بال زدن طرفداران غیور سامسونگ نشون میده که سونی کارش بدرستی انجام داده و بهترین گوشی حال حاضر جهان میخواد معرفی کنه،سونی دمت گرم، دنیا رو مجذوب خودت کردی
سونی عاشقتم به خدا

امین

یه توصیه به همه عزیزان میکنم.
برای مقایسه کیفیت نمایشگر دو تا گوشی به عکس هایی که تو اینترنت موجوده اطمینان نکنین.
برین از نزدیک هر دو گوشی رو کنار هم بزارین اونجاست که متوجه تفاوت ها میشین.
:rose: :rose: :rose:

Rabbit

سلام خدمت همه دوستان
عاقا کنفرانس سونی درر برلین امروزه یا فردا؟؟؟
……………………………………..
به نظرتون اگر امروز یا فردا زی ۵ معرفی بشه چند ماه بعدش میاد ایران؟؟؟؟میخوام گوشی بخرم بین زی۳ و زی۳+ موندم حالا منتظرم این بیاد ببینم چی به چیه

امین

جساراتا یه توصیه به همه عزیزان میکنم.
برای مقایسه دو نمایشگر به عکس و فیلم های موجود در اینترنت اکتفا نکنین.
برین از نزدیک هر دو نمایشگر کنار هم بزارین تا متوجه تفاوت ها بشین.
:rose: :rose: :rose:

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی