حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی آیپد ایر ۳ در ژانویه ۲۰۱۶

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

طرفداران شرکت اپل به‌شدت منتظر معرفی آیپد ایر ۳ هستند. شایعات مربوط به تاریخ معرفی این تبلت نیز از حالا شروع‌شده است. گفته‌شده که ایپد ایر جدید قرار است در ژانویه سال میلادی جدید یعنی ۲۰۱۶ معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شایعات جدید حاکی از آن هستند که امسال آیپد ایر ۳ را اپل زودتر و در ماه ژانویه معرفی خواهد کرد.البته برخی منتظر بودند که همزمان با معرفی آیپد پرو ، این تبلت و آیپد مینی ۴ هم معرفی بشوند اما اینطور نشد و این دو تبلت همچنان ناشناخته باقی مانده‌اند.

مشخصات آیپد ایر ۳

این تبلت بر طبق گفته‌ی منبع صفحه نمایشی ۹٫۷ اینچی با رزولوشن ۴K خواهد داشت که تراکم ۴۰۱ppi را برای آن به ارمغان می‌آورد. نسبت تصویر در آیپد ایر ۳ نیز همانند نکسوس ۹ گوگل ۴:۳ خواهد بود که بسیار مناسب و معقول است. این ارتقا در صفحه نمایش را می‌توان بزرگترین تغییر در آیپد ایر جدید دانست. همچنین گفته شده است که چیپ اختصاصی اپل یعنی A9 در این تبلت همانند آیپد پرو و آیفون ۶s به‌کار خواهد رفت و انتظار می‌رود که رم آن در دو نسخه ۲ و ۴ گیگابایتی عرضه شود.

دوربین آیپد ایر ۳ نیز به احتمال زیاد ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و از دوربینی با رزولوشن ۲٫۱ مگاپیکسل در جلوی آن به‌کار گرفته خواهد شد. حسگر اثر انگشت نیز همانند قبل حضور خواهد داشت. باتری آن نیز ظرفیتی ۷۳۴۰ میلی‌آمپر خواهد داشت. در آخر باید گفت که قیمت این تبلت چیزی در حدود $۶۱۰ دلار آمریکا خواهد بود. همچون گذشته نیز این تبلت در سه نسخه ۱۶ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. باید منتظر اخبار بیشتر از این تبلت بود تا بتوان بهتر در مورد آن قضاوت کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟اپل با آیپد ایر ۳ موفق عمل خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://en.yibada.com/articles/93456/20151210/apple-ipad-air-3-release-january-2016.htm” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]en.yibada.com[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

بیصبرانه منتظرشم….فقط ای کاش از چیپa9xاستفاده بشه توش و عمر باتری خوبی داشته باشه 😉 🙂

HiddenX

امکان نداره A9 باشه!!!!
ایر دو چیپش A8X هست از نظر گرافیکی که از ایفون ۶ اس هم قوی تره!
از نظر تک هسته ای و دو هسته ای CPU هم بسیار نزدیک هم هستن (میتونین با تمام برنامه های تستر تست کنین) پس هیچ وقت نمیاره A9 ایفون ۶اس رو استفاده کنه
رم هم به نظر من زیاد میشه
– باز هم نازکتر!!
باتری کوچکتر ولی پردازنده بهینه!
صفحه نمایش ۴K هم که میگن احتمالا داره!
لمس ۳D صفحه
🙂

Ari khan

اتفاقا چیپ a9 از a8x قویتره…..در بدترین حالت گاهی باهم برابرن 😉
میتونین تو لینکهای زیر بنچمارکهای هردو soc رو مقایسه کنین
http://www.anandtech.com/show/9686/the-apple-iphone-6s-and-iphone-6s-plus-review/6
http://www.anandtech.com/show/8666/the-apple-ipad-air-2-review/3

Mr pixel

عالیه ولی منتظر نسخه اندرویدیشم 🙂
امیدوارم سامسونگ زودتر نسخه tabs3 رو بده بیروون…..
مگر اینکه ۳d تاچم داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی