حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی آیفون با صفحه نمایش خمیده در سال آینده

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت اپل انتظار می‌رود سال آینده بروزرسانی بزرگی به عنوان دهمین سالگرد آیفون، برای آیفون ۸ قائل شود از این رو باید شاهد تغییرات گسترده‌ای نسبت به مدل فعلی باشیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

اگرچه تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون ۸ منتشر شد، یکی از آنها به وجود صفحه‌نمایش خمیده اشاره داشته است. حال یکی از نشریه‌ها گزارش داد که اپل از تامین‌کنندگان خواسته تا تولید صفحه‌نمایش باریک OLED را افزایش داده و چند نمونه اولیه‌ای جهت تست ارسال کنند.

به گزارش وال استریت ژورنال، اپل در حال تست ۱۰ نمونه اولیه آیفون بوده و انتظار می‌رود این نسل از آیفون با تغییرات بزرگی معرفی شود. گفته شده یکی از مدل‌های تست به صفحه‌نمایش OLED منحنی مجهز است و این موضوع احتمال منحنی بودن آیفون بعدی را بسیار خواهد کرد.

تاکنون شایعات فراوانی درباره نمایشگر OLED منحنی آیفون ۸ منتشر شد اما اپل به تایید یا تکذیب هیچ یک از آن نپرداخت. به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر ماند و نمی‌توان به شایعه‌ها اکتفا کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/iphone-with-curved-screen-next-year/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH