حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه‌ی اندروید ۶٫۱ در ماه خرداد سال آینده

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

مهر ماه گذشته، شاهد عرضه‌ی رسمی اندروید ۶٫۰ با نام مارشمالو و معرفی نکسوس‌های جدید بودیم. در این نسخه، چند قابلیت جدید اضافه شده است که می‌توان به فونت جدید اشاره کرد. اخیرا شایعاتی از نکسوس‌های جدید و حتی نسخه‌های بعدی اندروید منتشر شده است؛ هفته‌ی گذشته در ترنجی خواندید که اندروید ان (Android N)، قابلیت چند پنجره‌ای را به اندروید خواهد آورد. امروز شایعه شده است که اندروید ۶٫۱ در ماه ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

شایعه منتشر شده، مدعی است که گوگل در حال کار بر روی سیستم مجوز است تا تغییراتی را در آن ایجاد کند؛ این سیستم، در اندروید ۶٫۰ معرفی شده بود. به‌نظر می‌رسد که این سیستم، هنوز هم مشکلات امنیتی دارد و این شرکت قصد دارد تا تغییراتی را در آن ایجاد کند.

این شایعه، بسیار شبیه به گزارش‌های قبلی است؛ چرا که در این شایعه گفته شده است که اندروید ۶٫۱ در ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد و تیم Pixel C نیز اشاره‌ای به آن کرده بود. شایعه‌ای که امروز منتشر شده، می‌گوید که قابلیت چند پنجره‌ای در اندروید ۶٫۱ عرضه خواهد شد.

با این‌حال، این شایعه مدعی است که اندروید ۶٫۱، نام مارشمالو را حفظ خواهد کرد و تیم Pixel گفته بود که قابلیت چند پنجره‌ای برای اندروید اِن عرضه خواهد شد و خبری از این قابلیت در اندروید ۶ مارشمالو نخواهد بود. تغییرات‌های مهم در نسخه‌های قبلی اندروید، بیشتر مربوط به رابط‌کاربری بود که می‌توان به نوار جست‌وجوی گوگل (اندروید ۲٫۰)، تم Holo و فونت Roboto (اندروید ۴٫۰)، متریال دیزاین (اندروید ۵٫۰) و Google Now (اندروید ۶٫۰) اشاره کرد.

شایعه شده است که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا گوشی جدیدی را در ماه‌های آینده با نام Perfume با اندروید ۶٫۱ و رابط‌کاربری Sense 8.0 عرضه کند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Android-6.1-rumored-to-come-in-June-2016-another-feature-detailed_id76727″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی