حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا ماژول مودم ۵G برای موتو زد ارایه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا با ایده ویژه ماژولار خود به خوبی ثابت کرد که موبایل ماژولار اصلا غیر ممکن یا یک ایده روی کاغذ نیست که اگر بخواهد پیاده شود یا مثل پروژه Ara گوگل کنسل شود یا مثل آنچه که در جی ۵ الجی دیدیم باشد. موتورولا تلاش می کند تا در هر چارک سال بتواند ۴ ماژول جدید برای موتو زد و موتو زد فورس ارایه نماید و این حیلی عالی است. یکی از فوق کاربردی ترین ماژول هایی که برای این دستگاه احتمالا در نظر گرفته شود، ماژول مودم ۵G است که واقعا جذاب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر هیج موبایل از استاندارد نسل پنجم مخابراتی یعنی ۵G پشتیبانی نمی کند، چرا که هنوز هیچ اپراتوری این نسل را به صورت عمومی ارایه نکرده است. انتظار می رود جایی بین پرچمدارهای ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ شاهد پشتیبانی از این فناوری باشیم و سپس به صورت مرحله به مرحله شاهد حضور این فناوری روی دستگاه های میان و پایین رده خواهیم بود. اینجا اما یک خبر خوش برای دارندگان پرچمدار ۲۰۱۶ موتورولا وجود دارد و آن احتمال ارایه مودم ۵G به صورت یک ماژول برای دستگاه آن ها است!

۵g-speedometer-logo

بدین صورت شما با پرداخت هزینه یک ماژول مودم ۵G می توانید فناوری مخابراتی موبایل خود را ارتقا بدهید که این واقعا به جای خرید یک موبایل جدید و گران با این قابلیت انتخاب بهتری است. بدین صورت کاربران کاملا به مفید بودن ماژولاریتی در موبایل اعتقاد پیدا خواهند کرد.

بد نیست بدانید در حال حاضر نیمی از دارندگان موتو زد از ماژول استفاده می کنند. ۲۰٪ این افراد از ماژول های پروژکتور و دوربین با قابلیت زوم اپتیکال استفاده می کنند. مدت زمان استفاده از ماژول پروژکتور در هفته ۱۰ ساعت و ماژول باتری ۲۲۲۰ میلی آمپری برابر ۳۷ ساعت است که کاملا به کاربردی بودن این ماژول ها اشاره می کند. نظر شما درباره ماژولار بودن موبایل چیست؟ به نظر شما موبایلی با دو دوربین، نمایشگر خمیده یا حتی لمس سه بعدی مهم تر است یا ماژولار بودن؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/5G-modem-Mod-for-the-Moto-Z-is-a-possibility_id88564″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)