حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیفون های ۲۰۱۷ از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

درباره ارایه بعدی آیفون ها در سال ۲۰۱۷ شایعات زیادی دهان به دهان می چرخد. این ارایه از آن چهت خیلی مورد توجه است که با دهمین سالگرد معرفی آیفون همزمان است و اکثر کاربران توقع دارند تا اپل برای این معرفی غافلگیری های زیادی داشته باشد. دیروز شایعه ای درباره استفاده از نمایشگر امولد برای آیفون های ۲۰۱۷ بودیم و حالا شایعه ای درباره پشتیبانی از شارژر وایرلس. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با جدید ترین اخبار پیرامون آیفون های ۲۰۱۷ به روز باشید.

شارژ بی سیم یا همان شارژ وایرلس قابلیتی است که سامسونگ به صورت گسترده با ارایه گلکسی اس ۶ در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی کرد. تا پیش از این نیز اگر محصولات لومیا نوکیا را به یاد داشته باشید چنین فناوری را داشتند اما با سرعت بسیار کمتر. یکی از معایب شارژ بی سیم سرعت پایین آن به نسبت شارژ سیمی است، برای مثال گلکسی اس ۶ سامسونگ با شارژر بی سیم چیزی حدود ۲ برابر جالت عادی زمان برای شارژ شدن نیاز داشت. سامسونگ در گلکسی نوت ۵ شارژ بی سیم سریع را معرفی کرد که این مدت را به ۲ ساعت کاهش داده بود. هر چند محدودیت مدت زمان شارژ شدن به حد قابل تحملی رسیده است اما محدودیت بزرگ دیگر بازه تقریبا صفر در فاصله دستگاه از شارژر بی سیم برای انتقال برق است. بدین معنی که شما باید دستگاه خود را روی شارژر قرار دهید تا عمل شارژ شدن صورت بپذیرد! در حقیقت باید گفت شارژر وایرلس با محدودیت های فعلی، فناوری ای برای استفاده روزمره به جای شارژر کابلی نیست بلکه می توانید از آن در ماشین خود، فضای های عمومی و یا موارد خاصی که شارژر بی سیم تدارک دیده شده است استفاده کنید.

شایعات جدید منتشر شده از سوی Nikkei Asian Review به ما می گوید که فاکسکان تولید ماژول های شارژ بی سیم را برای آیفون های ۲۰۱۷ آغاز کرده است. شاید بپرسید چرا می گوییم آیفون های ۲۰۱۷! چرا که برخی معتقدند اپل برای دهمین سالگرد ارایه آیفون نام آیفون ۸ (iPhone 8) را برای این دستگاه ها استفاده خواهد کرد و از آیفون ۷ اس می گذرد.

شایعات دیگری درباره این ارایه به ما سر نخ ارایه سه مدل در اندازه های ۴٫۵، ۵ و ۵٫۵ اینچی را می دهد که شاید مدل ۵٫۵ اینچی با نمایشگر امولد دو لبه خمیده ارایه شود. نظر شما درباره این شایعات چیست؟ شارژ بی سیم را فناوری لازم و ضروری می دانید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Foxconn-producing-wireless-charging-modules-for-10th-anniversary-iPhone_id87256″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)