حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالاً سامسونگ از تکنولوژی نمایشگر نوت ۷ در گلکسی S8 استفاده خواهد کرد

امروز رسانه‌های کره‌ای خبر دادند که شرکت سامسونگ به‌احتمال‌زیاد تصمیم دارد از همان تکنولوژی نمایشگر فشرده‌ای که در نوت ۷ استفاده کرده بود و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کرد، در گلکسی S8 نیز بهره ببرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

در این نمایشگرها که به Y-Octa موسوم هستند، سنسور لمسی با پنل نمایشی ادغام شده و دیگر به‌صورت یک لایه‌ی نازک جداگانه در زیر پوشش شیشه‌ای نمایشگر قرار نمی‌گیرد؛ این موضوع همچنین اندازه‌ی کنترل‌گر صفحه‌نمایش را نیز کاهش می‌دهد. به‌طورکلی شاید مجموع فضای صرفه‌جویی شده چندان زیاد نباشد اما در دستگاه‌های بسیار فشرده و نازک امروزی هر ذره‌ای از فضا با ارزش خواهد بود.

با توجه به این خبر امیدواریم سامسونگ همچنین دیگر فنّاوری‌های بکار رفته در نمایشگر نوت ۷ از جمله سازگاری با HDR10 را نیز به صفحه‌نمایش گلکسی S8 اضافه کند تا حیطه‌ی DCI-P3 را پوشش دهد. از آنجایی که در یک تا دو سال آینده محتوای HDR بیشتری برای تماشا تولید و در دسترس خواهد بود، بنابراین افزوده شدن امکاناتی از این دست به گلکسی S8 آن را تا حد امکان در برابر به پیشرفت‌های آینده‌ی تکنولوژی مقاوم خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-may-be-using-Note-7-display-tech-for-the-Galaxy-S8_id88962″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بهتون قول میدم همون صفحه های اضافی نوت ۷ رو میزاره روی s8
رودستش باد کرده نزدیک دو نیم میلیون هم صفحه نوت ۷ برگشتی هم بین اینا میکنه تو پاچه مردم

mega08

عزیزم سیستماشون فرق میکنه .

CATer

بهمون قول دادیا،روی قولت حساب میکنیم!!!
اس ۸ فناوری های زیادی با خودش میاره که بعدها میشن استاندارد گوشیای بازار

Milad.tech

اشتباه گرفتی اون سونیه که پنل FHD از z2 تا حالا داره میکنه تو پاچتون

BENI.chalton

سامسونگ واسهداس هشت سنگ تموم میزاره تا اون حادثه از ذهن مردم پاک بشه،سامسونگ امکاناتیکه قرار بود دو سال دیگه رو گوشیاش بزاره رو میاره تو اس هشت تا یه گوشی فوق العاده رویایی بشه،البته همین الانش هک رو دست اس هفت نیومده ولی دیگه اس هشت یه گوشیب فوق سوپر هوشمند میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش