حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد کامل گوگل پیکسل ایکس‌ال (Google Pixel XL) منتشر شد

بیایید فکر کنیم که قرار است پرچمداران جدید گوگل به عنوان بهترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی در عین کامل‌ترین گوشی‌های امسال عرضه شوند. چه انتظاری از آن‌ها دارید؟ چند روز دیگر معلوم خواهد شد اما در هر صورت نکسوس‌های گوگل اسمارت‌فون‌هایی خاص بوده‌اند و امیدواریم در امسال هم به همین صورت باشد. در ادامه همراه باشید.

تاکنون تصاویر مختلفی از این دستگاه به بیرون منتشر شده است اما بد نیست بار دیگر هم به سراغ OnLeaks به عنوان یکی مراجع معتبر برویم و ابعاد دقیق این دستگاه را باهم مرور کنیم.

بر اساس گزارش متتشر شده از OnLeaks گوگل پیکسل ایکس‌ال دارای ابعاد ۱۵۴٫۷۲ در ۷۵٫۷۴ به ضخامت ۷٫۳ میلی‌متر است. اما در بالای دستگاه کمی ضخامت بیشتر شده و به ۸٫۵ میلی‌متر می‌رسد. با توجه به تصویر اول مطلب و ویدیویی که در بالا شاهد بودید این دستگاه می‌تواند دستگاه خوش ساختی باشد اما نمی‌دانم چرا حس خوبی به دوربین‌ آن ندارم! برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم Nexus 6P دارای ابعاد ۱۵۹٫۳ در ۷۷٫۸ و ضخامت ۷٫۳ میلی‌متر و iPhone 7 Plus هم دارای ابعاد ۱۵۸٫۲ در ۷۷٫۹ و ضخامت ۷٫۳ میلی‌متر است.

بدنه پیکسل ایکس‌ال از فلز طراجی شده است و با توجه به ویدیو شخصا حس می‌کنم می‌تواند یک دستگاه بسیار خوش‌ساخت باشد. همانطوری که می‌دانیم هم پیکسل و هم پیکسل ایکس‌ال با اندروید ۷٫۱ Nougat عرضه خواهند شد. از جمله سخت‌افزار‌هایی که وجود آن مطمئن هستیم می‌توان به Snapdragon 821 در کنار ۴GB رم اشاره کرد. به احتمال زیاد پایه قیمتی برای این دو دستگاه نزدیک به ۶۰۰ دلار باشد. نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Google-Pixel-XL-dimensions-revealed-alongside-360-degree-renders_id85989″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

عکسای اول اینقدر قشنگ نبود تو عکس مطلب جالب افتاده متفاوته یکمم کلفته که امیدوارم ای کلفتی به باطریش اضافه کرده باشه و باطریه عالی ای داشته باشه چون ارزش داره

grimm

طراحیش که همچین مالی نیست هیچ چیز متفاوتی نداره و طراحی شیائومی خیلی از این قشنگتره امیدوارم منفجر نشه خخخخخخخخخخخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....