حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۸ و کسب امتیاز IP68، مقاوم در برابر نفوذ آب ..!

بنا بر گزارشات به دست آمده از کره هرالد (Korea Herald)، نسل بعدی از محصولات شرکت اپل آیفون ۸، دارای ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب یا امتیاز IP68 خواهد بود که در واقع نسبت به امتیاز IP67 به کار گرفته شده در آیفون ۷ دارای بهبود عملکرد می باشد.

اخبار منتشر شده، توسط یک منبع آگاه در بخش صنعت و در صورت فاش نشدن نام وی انتشار پیدا کرده است؛ وی در ادامه می افزاید: “امتیاز IP68 برای محافظت شدید از آیفون ۸ و همچنین به عنوان بخشی از ارتقا این محصول جهت رونمایی در دهمین سالگرد آیفون می باشد”.

در حال حاضر گوشی گلکسی S7 دارای امتیاز IP68 می باشد که به معنی حفاظت شده جهت غوطه‌ور شدن در عمق یک و نیم متری و برای مدت زمان ۳۰ دقیقه می باشد؛ از سوی دیگر آیفون ۷ با دارا بودن امتیاز IP67 دارای سطح حفاظت در برابر نفوذ آب و غوطه‌وری در عمق یک متر در مدت زمان ۳۰ دقیقه می باشد. لازم به ذکر است که هر دو محصول به طور کامل در مقابل نفوذ گرد غبار مقاوم می باشند.

بر اساس اخبار دریافتی پیشین، ویژگی‌های زیادی از جمله یک پوشش شیشه‌ای در قسمت جلو، شاسی با یک قاب فلزی، یک صفحه نمایش لبه به لبه که هیچ گونه ناهنجاری در بالا و پایین آن مشاهده نخواهد شد، دوربین جلو، تاچ آیدی، بلندگوهای استریو و دیگر سنسورها را به صفحه نمایش این محصول جدید شرکت اپل (آیفون ۸) جهت رونمایی در دهمین سالگرد آیفون نسبت داده اند؛ البته گزارشات داغ دیگری نیز در این بین مبنی بر تولید این محصول به صورت یک قطعه تمام شیشه‌ای شفاف، واضح و روشن که به سیستم شارژ بی سیم و یک دوربین سه بعدی مجهز خواهد بود، خود نمایی می کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/58702/iphone-8-to-feature-ip68-water-resistance”]iclarified[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

خخخ. تبریک میگم بالاخره به z3رسید

Sajad

تو هنوز خسته نشدی از این حال و روزت!؟ ?

MOAZEZ

تو نه شما

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی