حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۴ اینچی جدید از اپل پی (Apple Pay) پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

طبق گزارش‌های منتشر شده، اپل در نظر دارد تا آیفون ۴ اینچی جدید خود را در سال آینده عرضه کند. پیش از این نیز جزئیاتی را از گوشی جدید اپل شنیده بودیم اما امروز تحلیلگر Ming-Chi Kuo ،KGI Securities اطلاعات بیشتری را از آیفون ۴ اینچی جدید اپل منتشر کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گفته می‌شود آیفون ۴ اینچی جدید اپل در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ وارد مرحله‌ی تولید و احتمالا در کنار آیفون ۷ و ۷ پلاس عرضه خواهد شد؛ این دو گوشی در ماه سپتامبر سال آینده (شهریور ۱۳۹۵) در دسترس خواهد بود. Ming-Chi Kuo می‌گوید که احتمالا اپل، آیفون ۴ اینچی را با قیمتی بین ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار عرضه کند اما شایعه‌ی قبلی، به قیمت ۴۰۰ دلاری مدل ۱۶ گیگابایتی اشاره کرده بود.

این دستگاه از فلز ساخته و به چیپست A9 مجهز خواهد شد (شایعات قبلی گفته بودند که چیپست آن، A8 خواهد بود). علاوه بر این، گفته می‌شود که برای پشتیبانی از اپل پی (Apple Pay)، به NFC مجهز خواهد شد و دارای یک دوربین شبیه به آیفون ۵ اس (دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱٫۲ مگاپیکسلی) خواهد بود.

اپل احتمالا موفق به‌فروش ۲۰ میلیون آیفون ۴ اینچی تا آخر سال ۲۰۱۶ در دو یا سه رنگ به فروش شود. نام این دستگاه، درحال حاضر ناشناخته است اما احتمالا نام آن، آیفون ۶ سی باشد. چندی پیش Martin Hajek، کانسپت‌هایی از آیفون ۴ اینچی را در کنار آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس منتشر کرده بود که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

4-inch-iPhone-concept-by-Martin-Hajek1

4-inch-iPhone-concept-by-Martin-Hajek2

4-inch-iPhone-concept-by-Martin-Hajek3

4-inch-iPhone-concept-by-Martin-Hajek4

4-inch-iPhone-concept-by-Martin-Hajek

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Analyst-new-4-inch-iPhone-will-support-Apple-Pay-could-be-priced-under-500_id76373″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

خدا کنه طراحیش مثل ۵s باشه… حداقل مثل ۶ گوشه هاش گرد نباشه! طراحی ۵s رو خیلی دوست دارم

amin-samsung

منم طراحی ۵s رو از ۶ بیشتر دوست دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی